Ex met epilepsie

11-03-2009 10:00 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:46:

[...]

25.En je IQ?
quote:emmenn schreef op 11 maart 2009 @ 11:45:

[...]

En je IQ?Wordt het niet tijd om hiermee op te houden?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
...
..
Ik denk gewoon dat je niet zo onzeker moet zijn Venne-Jo.

Hij is niet voor niets al eeuwen bij zijn ex weg en met jóu samen.

Als ik jaloers zou moeten worden elke keer als mijn vriend het over zijn ex heeft, zou ik wekelijks groen zien.

Het is logisch dat hij het wel eens over haar heeft, ze hebben immers een poos hun leven gedeeld.

Ik zou dit niet als een bedreiging zien als ik jou was.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
...
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:00:

Mijn eerste post op dit forum...

Ik heb een vriend, sinds een aantal maanden. Tot vorig weekend was er niks aan de hand. We hadden het gewoon leuk met elkaar

.

Vorig weekend stonden we onder de douche en kregen we het over zijn ex. Hij zei dat ie het met haar ergens had gedaan (wat ik achteraf NIET wilde weten ). Ik vroeg daarna of ze het ook in het zwembad hadden gedaan (wij wel nml). Nee want zij heeft epilepsie dus ze kan niet zwemmen... Hij zei dat ze verder ook niet zoveel deden, dat ze eigenlijk alleen maar bij dhaar ouders thuis zaten. Dit omdat ze bang was dat ze ergens een aanval zou krijgen.

Toen heb ik mijn mening gezegd, en die was: "Ik kan niet begrijpen dat je het dan zolang (=2,5 jaar) met haar uitgehouden heb." Gewoon, eerlijk en recht door zee.

Later zei hij trouwens dat hij het eigenlijk wel uit wilde maken, maar niet durfde, hij vond dat ie haar dat niet aan kon doen en hij was bang dat hij verder niemand zou ontmoeten met wie hij oud zou worden. (Ja toen had ie mij nog niet ontmoet. )

Ik maakte een grapje erover en kreeg de slappe lach. (En zie dat maar eens te stoppen... ) Er volgden meer grapjes van mij en ik had het echt niet meer. Hij zei wel steeds dat hij vond dat je daar geen grapjes over kan maken (gewoon zwarte humor, doe ik ook over mezelf), maar moest op een gegeven moment ook lachen hoor (om mij).

Hij heeft 3 keer een aanval meegemaakt, en tuurlijk is dat ingrijpend. Maar ik vond het gewoon niet leuk om te horen waar ze het hadden gedaan en hoe dat was gegaan.

Het is onzekerheid/jaloezie verscholen achter humor.

Hij zei dat ie erover gedroomd had dat wij het daar deden (tuurlijk, volgens mij was het eerder die fantasie met haar ) en dat ie het graag eens met mij zou willen doen (toen wist ik dus nog niet dat zij het hadden gedaan daar). We waren die dag gezellig de stad in geweest. En ben achteraf blij dat we het niet gedaan hebben. Ik had me anders vreselijk gevoeld.

Wat ik hiermee wil zeggen? Nou ja wilde het gewoon ff van me afschrijven.

Vraagje.....waarom wil je NIET weten dat ze het in een pashokje hebben gedaan maar vervolgens wil je WEL weten of ze het in het zwembad hebben gedaan

Vraag dat dan ook niet.....

En als je het alleen op plekken wilt doen waar hij en ex het niet hebben gedaan....hoe doe je dat in godsnaam thuis dan?

Of moet hij eerst verhuizen voordat jullie sex hebben in zin huis?

*verbaas me al de hele week over dit soort vage topics trouwens, zorgt er wel voor dat ik aan werken niet meer toe kom deze week*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:00:

Mijn eerste post op dit forum...

Ik heb een vriend, sinds een aantal maanden. Tot vorig weekend was er niks aan de hand. We hadden het gewoon leuk met elkaar

.

Vorig weekend stonden we onder de douche en kregen we het over zijn ex. Hij zei dat ie het met haar ergens had gedaan (wat ik achteraf NIET wilde weten ). Ik vroeg daarna of ze het ook in het zwembad hadden gedaan (wij wel nml). Nee want zij heeft epilepsie dus ze kan niet zwemmen... Hij zei dat ze verder ook niet zoveel deden, dat ze eigenlijk alleen maar bij dhaar ouders thuis zaten. Dit omdat ze bang was dat ze ergens een aanval zou krijgen.

Toen heb ik mijn mening gezegd, en die was: "Ik kan niet begrijpen dat je het dan zolang (=2,5 jaar) met haar uitgehouden heb." Gewoon, eerlijk en recht door zee.

Later zei hij trouwens dat hij het eigenlijk wel uit wilde maken, maar niet durfde, hij vond dat ie haar dat niet aan kon doen en hij was bang dat hij verder niemand zou ontmoeten met wie hij oud zou worden. (Ja toen had ie mij nog niet ontmoet. )

Ik maakte een grapje erover en kreeg de slappe lach. (En zie dat maar eens te stoppen... ) Er volgden meer grapjes van mij en ik had het echt niet meer. Hij zei wel steeds dat hij vond dat je daar geen grapjes over kan maken (gewoon zwarte humor, doe ik ook over mezelf), maar moest op een gegeven moment ook lachen hoor (om mij).

Hij heeft 3 keer een aanval meegemaakt, en tuurlijk is dat ingrijpend. Maar ik vond het gewoon niet leuk om te horen waar ze het hadden gedaan en hoe dat was gegaan.

Het is onzekerheid/jaloezie verscholen achter humor.

Hij zei dat ie erover gedroomd had dat wij het daar deden (tuurlijk, volgens mij was het eerder die fantasie met haar ) en dat ie het graag eens met mij zou willen doen (toen wist ik dus nog niet dat zij het hadden gedaan daar). We waren die dag gezellig de stad in geweest. En ben achteraf blij dat we het niet gedaan hebben. Ik had me anders vreselijk gevoeld.

Wat ik hiermee wil zeggen? Nou ja wilde het gewoon ff van me afschrijven.Was je dagboek vol dan? Wel spannend he, zo'n eerste vriendje op je 14e
Jesus...

En je topic titel is: ex met epilepsie.

Maar nu gaat het er dus om dat je labiel bent omdat je hebt gehoord dat hij het met zijn ex in een pashokje heeft gedaan?

Volgens mij gaat het je om die epilepsie. Want je bent bang dat je vriend en ex daarom een goede band hadden. Want je vriend was volgens mij lief voor haar en heeft zich aan haar aangepast (door o.a. niet met haar in een zwembad te neuken en door mee te gaan in haar rustige leven). En jij gaat hem afzeiken over die relatie en over die epilepsie spotten en je vriend geeft aan dat daar niet mee te spotten valt. En dus voel jij je onzeker omdat hij het nog steeds voor zijn ex opneemt.

Lekker volwassen.

Tip: doe net alsof je ook een heel vervelende ziekte hebt, dan gaat je vriend je ook steunen en voel jij je weer goed.
Zo, ik met epilepsie heb mijn vriend toch laatst stevig geneukt in een pashokje. En dat was het pashokje in het zwembad nota bene!

Het is te hopen dat als hij nog eens een andere vriendin krijgt dat hij ons avontuur niet aan haar gaat vertellen! Stel je voor.. arme meid...
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 12:53:

Ik wil ook helemaal niet zo bang zijn en zulke gedachtes hebben. Het doet pijn.

Maar ik kan het gewoon echt niet hebben, dat zij het daar hebben gedaan. Ik had het echt niet willen weten.

Als het pijn doet, stoppen met die gedachtes, niet over gaan malen, heeft geen zin namelijk.

Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan die plek, dat je dat zo erg vindt? Ik heb heel wat vrijpartijen gehad in mijn leven en diegene die me het meest bijgebleven zijn zijn diegenen met de meeste connectie met mijn partner, niet bijzondere plekken of zo. Denk je dat hij daar echt zoiets bijzonders ervaren heeft dat hij vanaf nu altijd maar genoegen moet nemen met minder?
Ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met die plek.

Een pashokje is ook wel een hele bijzondere, romantische en intieme plek. Mensen die het daar doen, hebben vast een hele sterke en diepe hechte band.
Ik heb wintertenen....is dat wat?
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 14:00:

Ik heb wintertenen....is dat wat?Kun je daarmee ijszwemmen?
Geweldig topic op deze woensdagmiddag! Zo wordt het natuurlijk nooit wat met mijn interviews, maar ach, morgen is er weer een dag.

Lieve TO, ik zou ook geschokt zijn als ik erachter kwam dat mijn man het met een epileptica in een pashokje had gedaan. Heel veel sterkte met het verwerken van deze vieze informatie.
...
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:46:

[...]

25.

Dit meen je niet!

Eerlijk waar? Spinster heeft helemaal gelijk. Je vriend gaat als ie slim is inderdaad snel een ander onder de douche nemen.

Al snap ik wel dat je het minder prettig vindt dat je vriend aan zijn ex denkt als hij met jou in de douche staat, en in de stad loopt, en droomt, en nouja, waarschijnlijk liever bij zijn ex is. Maar gezien jouw niveau kan ik je vriend wel heel goed begrijpen
quote:yoyo2 schreef op 11 maart 2009 @ 14:02:

[...]

Kun je daarmee ijszwemmen?Nee maar als ik ze intrek pas ik wel psies in een pashokje
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:51:

[...]

Allebei wel eigenlijk. Dat hij wrs met zijn ex een betere band had, omdat zij dus epilepsie heeft. (Ben ik bang voor.)

En no way dat wij het ooit in een pashokje zullen doen.

Whahahahha, wat kinderachtig.

Als hij zijn ex in een pashokje heeft genomen, heeft hij haar waarschijnlijk ook goed genomen in een openbare toilet, lift, de duinen, het strand, in een hotelkamer, het bos, in een auto, in bed, op de keukentafel, op de trap, in het magazijn van de een of andere winkel, schuur, fietsenstalling, op de bank, in de tuin.

Dat wordt afzien meissie.
Jij wil geen dingen doen die hij maar haar deed? Ehm, hij had een relatie met haar. Maak je het nu uit? Doe maar wel, beter voor je vriend.

Er loopt hier ergens een topic van een meid die problemen heeft met het feit dat vriendlief exen heeft. Misschien kun je daar wel een nuchtere trap onder je hol vandaan halen?
...
Nou nou Madhe, wat ben je streng vandaag....

Ik heb laatst gelezen dat je tegenwoordig maanreizen kan boeken

Tis even sparen voor Venne, maar hey.....100% garantie dat hij het daar NIET met zn ex heeft gedaan!
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:30:

Nee want verder hebben ze niet veel gedaan qua dagjes uit, omdat zij nergens naar toe durfde.Dan hadden ze het vast veeeeel te gezellig samen thuis
quote:Paque_in_Pink schreef op 11 maart 2009 @ 11:19:

La Vie! stook dat kind nou niet op!!!

Even serieus, het is 9 jaar geleden, hij heeft een relatie met JOU, denk je nou echt dat hij zijn ex terug wil? waar baseer je dat op?

Omdat hij over haar praat?

Normaal zou ik je gelijk geven Paque, maar kom op he! TO staat naakt onder de douche met haar vriend en hij geeft haar niet even een goede beurt. Nee, hij begint over zijn ex te vertellen. En vervolgens stelt to zich gruwelijk aan. Vier hele goede redenen voor vriend om terug naar ex te willen (hij denkt nog steeds aan haar, hij denkt aan haar terwijl hij vriendin naakt voor zich heeft staan, vriendin doet raar, vriendin stelt zich gruwelijk aan).

Heb jezelf exen?

En zoja, wordt er ook niet geneukt op de plaatsen waar jij het al gedaan hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven