Crush op iemand

04-08-2018 23:00 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik heb een soort crush op een man. Een man die ik echt al ontzettend lang vaag ken. Een vriendin van me zat ooit bij hem in de vriendengroep. En mijn broer is een kennis van hem vanwege een gemeenschappelijke vriend.

Eind vorig jaar kwam ik hem na jaren weer eens tegen in de kroeg en toen dacht ik al: "leuk". We hebben toen wat staan praten, maar hij moest ineens weg vanwege vrienden. Zo af en toe dacht ik nog wel eens aan hem. Hij heeft iets wat me aanspreekt. Maar ik ken hem verder niet goed.

Nu kwam ik hem net tegen bij het tanken. We hebben weer even gekletst.

En nu zit ik thuis aan hem te denken. Dat ik hem wel beter wil leren kennen of in ieder geval hoop hem nog eens tegen te komen.

Maar hij heeft geen facebook... anders zou ik hem toevoegen en bericht sturen. Misschien zijn nummer vragen aan mijn broer? Of is dat wel heel voortvarend? Zo goed ken ik hem niet. En met mijn broer heb ik ook amper contact. Dus dat is misschien ook raar. Wat nu?
Ik heb morgen met hem afgesproken in de stad :-)
Je weet het he, zaterdag tongdag.
Damned if I don’t
Oh spannennnnd! :yes:

Heel veel plezier!
Wel even zeggen hoe het was hè? :yum:
Afbeelding
Damned if I don’t
Gisteren wat gaan eten met hem. Het was heel gezellig. Veel gekletst en het was geen moment ongemakkelijk. Alspf ik hem al jaren ken. Zeker voor herhing vatbaar 😊
mick87 schreef:
12-08-2018 11:04
Gisteren wat gaan eten met hem. Het was heel gezellig. Veel gekletst en het was geen moment ongemakkelijk. Alspf ik hem al jaren ken. Zeker voor herhing vatbaar 😊

Leuk! Hij heeft verder geen vriendin of vrouw? Zo niet, mag hij door naar het volgende level. :thumbsup:
Noesa schreef:
12-08-2018 13:41
Leuk! Hij heeft verder geen vriendin of vrouw? Zo niet, mag hij door naar het volgende level. :thumbsup:
Nee, helemaal single
Wat een leuke update!! Op naar de volgende date :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven