Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 00:06

donderdag 16 augustus 2018 om 00:09
Ze heeft het desbetreffende topic laten verwijderen. Het is gewoon niet netjes om het wéér aan te halen. Ik snap wel dat ze boos is.Loullah schreef: ↑15-08-2018 19:36Ik ben niet degene die dit verzonnen heeft, hoor. FV schreef dat ze door ‘anderen’ is herkend in dat verhaal van RB. Jammer dat ze na die meltdown zoals gewoonlijk alle posts verwijderd heeft anders had je het even terug kunnen lezen. Zo ver gezocht is het dus blijkbaar niet, als we het slachtoffer moeten geloven.![]()
donderdag 16 augustus 2018 om 00:12
Stoer hoor. Even onder je zoveelste nick (zodat niemand weet wie je bent) net doen of je heel gevat bent. Echt humor om te lachen. Not.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

donderdag 16 augustus 2018 om 00:14
Dit!blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2018 19:42misschien klopte het dan toch wel niet, jouw beknopte samenvatting
Maar doe eens gek : dan vraag je net zolang om uitleg tot je het begrijpt. Of in ieder geval tot je al haar redenen weet.
Ik zou ook not amused zijn als iemand hier iets persoonlijks van mij deelt in een topic waar ik niet eens meeschrijf
Ik lees wel vaker eigenlijk dat forummers die niet meeschrijven in topics worden aangehaald oa Pejeka, RB zelf ook.
donderdag 16 augustus 2018 om 00:20
Wat ben jij in hemelsnaam aan het doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 16 augustus 2018 om 00:25
Nogmaals, niemand heeft niets aangehaald behalve zij zelf. En dan als een viswijf weer lopen schelden ook. Vervolgens eisen dat allerlei reacties worden verwijderd.
Jep. Zo gek heb ik ze nog nooit gezien hier.

donderdag 16 augustus 2018 om 00:34
Het is geen geheim dat ik woedend ben op FV. Ik ben door haar voor de meest idiote dingen uitgemaakt, allemaal gewoon terug te lezen.
Maar de smerige hijgerigheid van sommigen hier om iemand (waarvan inderdaad iedereen kan lezen dat het niet heel erg goed gaat) te sarren en verder over het randje te duwen vind ik onsmakelijker dan alle valse beschuldigingen van VF aan mijn adres.
Wat ik gelezen heb is een in mijn ogen onverstandige publieke reactie op een bericht over haar. Je kunt haar wijzen op dat het voor meelezers helemaal niet zo duidelijk was dat het over haar ging en dat haar reactie daarom niet zo slim of nodig was. Maar het ging wél over haar, dat werd direct toegegeven. En het is echt niet leuk als je dat opnieuw overkomt en kennelijk hard raakt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dat.
Overigens vond ik het over Hats ook te ver gaan de laatste dagen, al behoor ik niet tot haar fans.
Beetje fatsoen, beetje gevoel voor volwassen met elkaar omgaan, het lijkt wel steeds verder te zoeken hier.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

donderdag 16 augustus 2018 om 00:38
Dit! Hear hear!feow schreef: ↑16-08-2018 00:34Het is geen geheim dat ik woedend ben op FV. Ik ben door haar voor de meest idiote dingen uitgemaakt, allemaal gewoon terug te lezen.
Maar de smerige hijgerigheid van sommigen hier om iemand (waarvan inderdaad iedereen kan lezen dat het niet heel erg goed gaat) te sarren en verder over het randje te duwen vind ik onsmakelijker dan alle valse beschuldigingen van VF aan mijn adres.
Wat ik gelezen heb is een in mijn ogen onverstandige publieke reactie op een bericht over haar. Je kunt haar wijzen op dat het voor meelezers helemaal niet zo duidelijk was dat het over haar ging en dat haar reactie daarom niet zo slim of nodig was. Maar het ging wél over haar, dat werd direct toegegeven. En het is echt niet leuk als je dat opnieuw overkomt en kennelijk hard raakt.
Mooi omschreven weer!
donderdag 16 augustus 2018 om 00:40
Massaal iemand over het randje proberen te duwen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 00:41
Er hangt over het hele forum al een lange tijd een nare sfeer.