Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:10
Die van mij liggen altijd zo, dat ik geen dekbed heb.
En om zes uur besluiten ze, dat het tijd is voor ontbijt.
(Hoe hard mijn man ook tegen ze schreeuwt,dat ze maar even op de ipad moeten, ze zijn gvd al vijf!)
lilalinda wijzigde dit bericht op 28-08-2018 20:14
0.41% gewijzigd
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:10
Pipistrello schreef: ↑28-08-2018 20:07Ik ook. Alleen jongste hier bijt in tenen en dat is echt niet fijn wakker worden midden in de nacht. Doeiiii

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:11

Mijne is pas 3 maandjes, die kan nog niks. Behalve heeeeeeeeel klaaglijk miauwen. En cute zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:12
Rakija ja!strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 20:50Sla ik nooit af hoor hahaha, maar geen bier aub. Jij mag wel bier natuurlijk maar ik heb liever wodka of rakija. Als het van jou mag.

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:12
Ha zo heb ik die van mij ook van de slaapkamer gebonjourd. Midden in de nacht gaan verliggen was er niet meer bij want dan hing ze in mijn tenen.Pipistrello schreef: ↑28-08-2018 20:07Ik ook. Alleen jongste hier bijt in tenen en dat is echt niet fijn wakker worden midden in de nacht. Doeiiii

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:16
Wat lief!!! Heerlijk he

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:19
Bijzonder, want ten eerste ben ik hier vele malen minder dan vroeger, en ten tweede ken ik al die mensen die iets vinden helemaal niet. En nee hoor, ik ben niet anders, het forum is gewoon anders. Ik ben hier nog nooit gekomen om lekker te kletsen over ditjes en datjes, ik ben hier altijd voor de discussies en voor actualiteiten gekomen. Maar het is al heel lang nauwelijks mogelijk om lekker ergens over te discussiëren, het verzandt tegenwoordig altijd in wijvengelul. Daar ben ik altijd allergisch voor geweest en ik was altijd al onsympathiek. Zeker tegen mensen die ik niet mocht/mag._Inkie_ schreef: ↑28-08-2018 20:09Ze geeft nu toch geen waardeoordeel over je, misschien vindt ze nu wel gewoon niks meer van je en leest ze over je heen. Jij vindt haar een vervelende vrouw.
En je niet meer sympathiek vinden ging ook over het feit dat meer mensen je zeggen dat je anders bent tegenwoordig. Een beetje zoals de spookrijder die zich afvraagt waarom iedereen de verkeerde kant op rijdt.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:24
Ana_Isabel** schreef: ↑28-08-2018 19:59Oh kinderen in bed
Ik ben zo erg dat ik mijn jongste weleens snachts uit bed pluk als man weekenddienst heeft. Heerlijk zo'n warm zacht lijfje naast je. Bijna net een kitten. Ze knort ook in d'r slaap.
Een kat merk je toch niks van?
Mijn oude kater mag sinds de dood van zijn broer als hij komt mauwen er ook vaak wel bij. Heerlijk ergens op mijn benen meestal.
Gaat prima tot halverwege de nacht dan gaat zijn bijten in mijn tenen.

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:25
Whahaha, dat tik ik net. Alleen hier doet de oude bejaarde dat.Pipistrello schreef: ↑28-08-2018 20:07Ik ook. Alleen jongste hier bijt in tenen en dat is echt niet fijn wakker worden midden in de nacht. Doeiiii

dinsdag 28 augustus 2018 om 20:27
Het is maar wat je een discussie noemt. Best moeilijk als de ander op alle woorden neukt, altijd draait bij het leven en daarna huilie huilie gaat doen.fashionvictim schreef: ↑28-08-2018 20:19Bijzonder, want ten eerste ben ik hier vele malen minder dan vroeger, en ten tweede ken ik al die mensen die iets vinden helemaal niet. En nee hoor, ik ben niet anders, het forum is gewoon anders. Ik ben hier nog nooit gekomen om lekker te kletsen over ditjes en datjes, ik ben hier altijd voor de discussies en voor actualiteiten gekomen. Maar het is al heel lang nauwelijks mogelijk om lekker ergens over te discussiëren, het verzandt tegenwoordig altijd in wijvengelul. Daar ben ik altijd allergisch voor geweest en ik was altijd al onsympathiek. Zeker tegen mensen die ik niet mocht/mag.
Elke keer weer.
Over ouwewijvengezeik gesproken.