Oei

18-08-2018 22:32 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Als je iemand stuurt dat je je aangetrokken voelt tot die persoon en die reageert met oei... wil dit dan automatisch zeggen dat die persoon geen interesse heeft?
anoniem_374274 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 22:35
1.50% gewijzigd
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:41
Jawel ik zie het wel zo... mannen kunnen negeren of rare antwoorden terug sturen... ik hou,liever van oprechtheid en eerlijkheid. Ik krijg soms ook berichten van mannen waar ik niet direct meer mee wil ofzo maar ik antwoord ze wel uit beleefdheid.....
Dus.

Dat kunnen mannen ook.
En vrouwen ook niet.
Misssss83xx schreef:
Jawel ik zie het wel zo... mannen kunnen negeren of rare antwoorden terug sturen... ik hou,liever van oprechtheid en eerlijkheid. Ik krijg soms ook berichten van mannen waar ik niet direct meer mee wil ofzo maar ik antwoord ze wel uit beleefdheid.....
Dat doe je dan zelf.
Misssss83xx schreef:
Tja, dat doe je dan jezelf aan. Je hoeft niet te reageren of te wikken en te wegen .
Gatinmijnsok schreef:
18-08-2018 22:36
Het klinkt als schrikken, of iets dat slecht uitkomt, waarom weet ik niet.
Kan van al in een relatie tot net begonnen aan een kuur tegen herpes zijn. Hoewel het weinig veelbelovend klinkt is de enige manier om (mogelijk) te weten te komen waarom hij het zei het hem vragen.
Omdat ik dit opmerk in mijn sociaal netwerk.... ik wou gewoon ff checken of mensen dit,hier ook zo aanvoelen
Misssss83xx schreef:
Jij hebt toch ook antwoord gekregen?
Ja
Misssss83xx schreef:
Precies. Die zijn duidelijk. Dat is van hun kant een dikke nee.
Zou jij ook moeten doen: 'Nee, ik wil niet met je afspreken'. Dat is duidelijk én beleefd. Beide kan dus ook in plaats van vaag doen.
Misssss83xx schreef:
Het is denk ik meer persoonlijkheid. En een ‘raar’ snel antwoord kan evengoed oprecht en eerlijk zijn. Net als het resultaat van wikken en wegen en onoprecht en oneerlijk bericht kan zijn. En niemand is ooit een ander een antwoord verplicht, en soms is geen antwoord ook antwoord...

Het is helaas niet zo simpel soms.
Inderdaad en dat is de pest tegenwoordig met die gsm toestanden.....
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:44
Omdat ik dit opmerk in mijn sociaal netwerk.... ik wou gewoon ff checken of mensen dit,hier ook zo aanvoelen
Nee ik merk daar niks van. En wie weet heeft ‘ie wel uren gewikt over die oei. Weet jij veel.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:38
Wat ik eigenlijk wil aanhalen is... waarom kunnen mannen "alles" sturen wat ze willen en wanneer ze willen en vrouwen altijd moet wikken en wegen wat ze sturen.....
Waarom is water droog? Lastige vraag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:44
Ik heb zowel vrienden die ook wikken en wegen als vrienden die (in meer of mindere mate) impulsief reageren. Voor mijzelf hangt het van het bericht af, ongevraagde piemelfoto’s en spam in mijn mailbox negeer ik. Lastige en/of persoonlijke vragen of iets waar ik voor in mijn agenda moet kijken denk ik eerst over na voor ik antwoorden geef. En als het mij te lastig of persoonlijk is van iemand die het mijns inziens niet aangaat krijgt geen antwoord (ofwel zo geschreven of door te negeren). Maar meestal reageer ik zodra ik het lees.

Oftewel: 1 mens kan al op veel verschillende mankeren reageren op 1 vorm van communicatie. En dan zijn mensen onderling nog eens enorm verschillend.
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:48
Inderdaad en dat is de pest tegenwoordig met die gsm toestanden.....
Het hoeft niet per se hè. Zeker wat betreft SMS/app. Bellen kan en mag ook gewoon nog (er zijn echt mensen onder de 80 die daar ook de voorkeur aan geven) en is veel duidelijker/makkelijker communiceren. In elk geval als het gaat om juist op te vatten hoe iemand iets bedoeld in plaats van erover in de stress te schieten. Scheelt ook ellenlang wachten op antwoord. Op welke vraag dan ook.
Misssss83xx schreef:
18-08-2018 22:38
Wat ik eigenlijk wil aanhalen is... waarom kunnen mannen "alles" sturen wat ze willen en wanneer ze willen en vrouwen altijd moet wikken en wegen wat ze sturen.....
Ik kan prima appen aan mijn vriend dat ik aan z'n pik wil zuigen.
meaki schreef:
18-08-2018 23:09
Ik kan prima appen aan mijn vriend dat ik aan z'n pik wil zuigen.
:proud:
Antwoord op je OP: ja.
Such fun!1
Ik denk niet dat hij interesse heeft...

"Oei" klinkt alsof hij jou nooit als potentiële partner heeft bekeken.
Missss83xx wil je eens in je inbox kijken, heb je een privé bericht gestuurd. Ik hoop op antwoord. Xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven