Ben ik zwanger?
donderdag 12 maart 2009 om 12:09
quote:queenie1 schreef op 12 maart 2009 @ 12:07:
Ja, ik weet het zeker!!!
Hoe kunnen wij dat nu weten of je zwanger bent??? Wacht rustig een paar weken af en haal een test.Niemand hier kan natuurlijk zeggen of jij zwanger bent.
Dat snap ik, maar mijn vraag luid meer op of de kans groot, matig , of klein aanwezig is om aan te geven of ik zwanger ben.
en wanneer kan ik het beste de test doen?
Ja, ik weet het zeker!!!
Hoe kunnen wij dat nu weten of je zwanger bent??? Wacht rustig een paar weken af en haal een test.Niemand hier kan natuurlijk zeggen of jij zwanger bent.
Dat snap ik, maar mijn vraag luid meer op of de kans groot, matig , of klein aanwezig is om aan te geven of ik zwanger ben.

donderdag 12 maart 2009 om 12:10
Ja, ik denk dat je zwanger bent. Van een drieling. De eerste is een jongetje, wordt homoseksueel en krijgt een relatie met Leco Z. De tweede is een meisje met down syndroom (maar wel een supermongool hoor, krijgt later een eigen sit-com). De derde wordt weer een jongetje en is in 2040 running for president in Amerika.
Succes!
Succes!
Ik verwacht natuurlijk ook sirieuze antwoorden mensen. Ik zit hier met een bom volle hoofd vol zenuwen.
Nogmaals een copy:
quote:
queenie1 schreef op 12 maart 2009 @ 12:07:
Ja, ik weet het zeker!!!
Lies:
Nogmaals een copy:
quote:
queenie1 schreef op 12 maart 2009 @ 12:07:
Ja, ik weet het zeker!!!
Lies:

donderdag 12 maart 2009 om 12:12
quote:Eowynn_ schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:
Misschien eerst een lezen hoe dat nou werkt, zwanger worden?
De kans is elke cyclus zo'n 20 % dat je zwanger wordt, als je seks hebt op de vruchtbare dagen. Maar een site kan je eisprong niet zien, hoogstens gokken. En weet ook niets over de kwaliteit van het sperma van je man, enzovoorts.Ik zal wel wachten. 2 weken met de test.
Misschien eerst een lezen hoe dat nou werkt, zwanger worden?
De kans is elke cyclus zo'n 20 % dat je zwanger wordt, als je seks hebt op de vruchtbare dagen. Maar een site kan je eisprong niet zien, hoogstens gokken. En weet ook niets over de kwaliteit van het sperma van je man, enzovoorts.Ik zal wel wachten. 2 weken met de test.

donderdag 12 maart 2009 om 12:12
quote:Eowynn_ schreef op 12 maart 2009 @ 12:09:
Parnell, je kijkt niet goed... en dat is de verkeerde spreuk
He, verdorie, zit ik voor niks te gaspen in die wierookwalm .
Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.
Parnell, je kijkt niet goed... en dat is de verkeerde spreuk
Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.
donderdag 12 maart 2009 om 12:13
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:
Lies:
en wanneer kan ik het beste de test doen?Als iemand je hier dat zou kunnen vertellen, dan zou diegene er vast een hoop geld mee kunnen verdienen...
Lies:
en wanneer kan ik het beste de test doen?Als iemand je hier dat zou kunnen vertellen, dan zou diegene er vast een hoop geld mee kunnen verdienen...
donderdag 12 maart 2009 om 12:14
quote:Parnell schreef op 12 maart 2009 @ 12:12:
[...]
Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.Ik snap het, bedankt, laten we duimen!
[...]
Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.Ik snap het, bedankt, laten we duimen!

donderdag 12 maart 2009 om 12:14
Als de 12 en de 13e de meest vruchtbare dagen zijn volgens internet, moet je dus vanavond cybersex hebben.
(Dat je gewoon moet neuken en dan afwachten en dat je eisprong soms niet exact volgens de gemiddelden is en dat je ook wel eens een varierende cylcus hebt en dat je mans zaad weleens niet van goede kwaliteit kan zijn of misschien wel helemaal niet aanwezig kan zijn of je eitjes misschien niet helemaal oke zijn of dat je als stel gewoon niet matcht en dat ookal doe je alles goed, je toch wel eens niet zwanger kan zijn ondanks de zorgvuldig op internet verkregen gemiddelde informatie laten we maar even buiten beschouwing...)
(Dat je gewoon moet neuken en dan afwachten en dat je eisprong soms niet exact volgens de gemiddelden is en dat je ook wel eens een varierende cylcus hebt en dat je mans zaad weleens niet van goede kwaliteit kan zijn of misschien wel helemaal niet aanwezig kan zijn of je eitjes misschien niet helemaal oke zijn of dat je als stel gewoon niet matcht en dat ookal doe je alles goed, je toch wel eens niet zwanger kan zijn ondanks de zorgvuldig op internet verkregen gemiddelde informatie laten we maar even buiten beschouwing...)