Ben ik zwanger?

12-03-2009 12:06 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit bericht verwijderd.

Bedankt voor de mensen die me hielpen.

Ik zal in hoop afwachten of er een kleine bij komt.

Lies
anoniem_82636 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 12:44
Reden: klaar er mee
% gewijzigd
Ja, ik weet het zeker!!!

Hoe kunnen wij dat nu weten of je zwanger bent??? Wacht rustig een paar weken af en haal een test.Niemand hier kan natuurlijk zeggen of jij zwanger bent.
...
Ohmmmm-Mah-Neh-Pad-Meh-Hoemmmmmm

Swami kijkt, Swami kijkt.... Nee, helaas mop, niet zwanger. Volgende keer beter!
Mijn glazen bol zegt dat je een week of twee geduld moet hebben en dan een test moet kopen die uit zal wijzen of je zwanger bent of niet...
Ja, hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Het wordt een tweeling!

Heb je al namen?
quote:queenie1 schreef op 12 maart 2009 @ 12:07:

Ja, ik weet het zeker!!!

Hoe kunnen wij dat nu weten of je zwanger bent??? Wacht rustig een paar weken af en haal een test.Niemand hier kan natuurlijk zeggen of jij zwanger bent.

Dat snap ik, maar mijn vraag luid meer op of de kans groot, matig , of klein aanwezig is om aan te geven of ik zwanger ben.

en wanneer kan ik het beste de test doen?
Parnell, je kijkt niet goed... en dat is de verkeerde spreuk
Ehm, je doet testen op internet en vraagt nu op internet of je zwanger bent? Heb je misschien cyberseks gehad?

Serieus: kom op, hoe kunnen wij nou weten of je zwanger bent. Doe een test. Geen virtuele.
Ja, ik denk dat je zwanger bent. Van een drieling. De eerste is een jongetje, wordt homoseksueel en krijgt een relatie met Leco Z. De tweede is een meisje met down syndroom (maar wel een supermongool hoor, krijgt later een eigen sit-com). De derde wordt weer een jongetje en is in 2040 running for president in Amerika.

Succes!
Ik verwacht natuurlijk ook sirieuze antwoorden mensen. Ik zit hier met een bom volle hoofd vol zenuwen.

Nogmaals een copy:

quote:

queenie1 schreef op 12 maart 2009 @ 12:07:

Ja, ik weet het zeker!!!

Lies:

Dat snap ik, maar mijn vraag luid meer op of de kans groot, matig , of klein aanwezig is om aan te geven of ik zwanger ben.

en wanneer kan ik het beste de test doen?
Misschien eerst een lezen hoe dat nou werkt, zwanger worden?

De kans is elke cyclus zo'n 20 % dat je zwanger wordt, als je seks hebt op de vruchtbare dagen. Maar een site kan je eisprong niet zien, hoogstens gokken. En weet ook niets over de kwaliteit van het sperma van je man, enzovoorts.
Ik zal even voor je kijken...

Nee sorrie meid... nog ff verder neuken...
Gewoon wachten tot je ongesteld wordt. of niet. Dan een testje doen. Dat is de enige manier om er achter te komen of je zwanger bent...
Nou ja, ze heeft in ieder geval gemeenschap, dat is al beter dan klussen

Lies, je kunt testen als je overtijd bent, dat ben je nog niet. En verder kan internet echt níets voor je doen.
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:

Ik verwacht natuurlijk ook sirieuze antwoorden mensen. Ik zit hier met een bom volle hoofd vol zenuwen.

Mijn god, doe wat! Hoe kun je hier nou een serieus antwoord op verwachten? Ben jij werkelijk waar uit 1978?!
quote:Eowynn_ schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:

En weet ook niets over de kwaliteit van het sperma van je man, enzovoorts.Niet?!
quote:Eowynn_ schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:

Misschien eerst een lezen hoe dat nou werkt, zwanger worden?

De kans is elke cyclus zo'n 20 % dat je zwanger wordt, als je seks hebt op de vruchtbare dagen. Maar een site kan je eisprong niet zien, hoogstens gokken. En weet ook niets over de kwaliteit van het sperma van je man, enzovoorts.Ik zal wel wachten. 2 weken met de test.
Opfriscursusje biologie zou geen kwaad kunnen.

Overigens ben je denk ik net een uurtje te vroeg geweest, je had het beter rond 5-en kunnen doen.
quote:Eowynn_ schreef op 12 maart 2009 @ 12:09:

Parnell, je kijkt niet goed... en dat is de verkeerde spreuk

He, verdorie, zit ik voor niks te gaspen in die wierookwalm .

Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.
Zo zie je maar...je kunt beter slapen 's nachts.
Lies, wtf, dit is meer een retorische vraag (op ene forum dan hé) dus verwacht geen serieus antwoord.
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 12:10:

Lies:

en wanneer kan ik het beste de test doen?Als iemand je hier dat zou kunnen vertellen, dan zou diegene er vast een hoop geld mee kunnen verdienen...
quote:Parnell schreef op 12 maart 2009 @ 12:12:

[...]

He, verdorie, zit ik voor niks te gaspen in die wierookwalm .

Maar eh, Liesje, de kans dat je nu zwanger bent is 15-20%. Optimistisch gezien dus een kans van 1 op 5. De kans dat je niet zwanger bent is dus nog steeds veel groter dan de kans dat je wel zwanger bent.Ik snap het, bedankt, laten we duimen!
Ik denk dat als je om 4 uur 's middags geneukt had dat het dan wel gelukt was....
Als de 12 en de 13e de meest vruchtbare dagen zijn volgens internet, moet je dus vanavond cybersex hebben.

(Dat je gewoon moet neuken en dan afwachten en dat je eisprong soms niet exact volgens de gemiddelden is en dat je ook wel eens een varierende cylcus hebt en dat je mans zaad weleens niet van goede kwaliteit kan zijn of misschien wel helemaal niet aanwezig kan zijn of je eitjes misschien niet helemaal oke zijn of dat je als stel gewoon niet matcht en dat ookal doe je alles goed, je toch wel eens niet zwanger kan zijn ondanks de zorgvuldig op internet verkregen gemiddelde informatie laten we maar even buiten beschouwing...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven