Toch zwanger?

23-08-2018 23:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat hier al miljoenen topics over geweest zijn, maar helaas kan ik mijn vraag niet vinden.
Ik heb vannacht onbeschermd seks gehad met een jongen. Ik slik niet de pil, en we hadden beiden geen condooms bij. Daarom is hij niet in mij klaargekomen, maar uiteraard was er wel voorvocht. Van te voren heeft hij geplast, dus er kan (volgens mij) geen sperma in het voorvocht zitten. Toch was ik wel bezorgd, en heb gelijk (2 uur later) de morning-afterpil genomen, zeker omdat ik in mijn vruchtbaarste periode zit (van 22 t/m 28 augustus inprincipe, 27 aug. zou mijn ovulatie dan plaatsvinden, ik ben niet altijd regelmatig, dus dit is nooit zeker). Ik heb de ellaOne noodanticonceptie genomen, gelukkig nog geen bijwerkingen. Op een topic hier las ik toch dat veel mensen door de map heen zwanger zijn geworden.. nu maak ik me dus vreselijk veel zorgen, ik weet dat jullie geen medisch advies mogen geven, maar ik hoop dat iemand mij toch gerust kan stellen.
Ik zou me meer zorgen maken om een soa dan om een zwangerschap.
BabyGroot schreef:
23-08-2018 23:28
Ik zou me meer zorgen maken om een soa dan om een zwangerschap.
Hij heeft zich niet lang geleden nog laten testen, dus die kans lijkt mij niet.
Ondanks dat ik me kapot erger aan dit soort problemen (snap echt niet hoe mensen zo stom kunnen zijn) ga ik je gerust stellen omdat ik niks beters te doen heb: als hij niet in je is klaargekomen en je hebt op tijd de map genomen lijkt de kans mij nihil dat je zwanger raakt. Dat over plassen en geen sperma heb ik echt nog nooit gehoord overigens, maar dat ter zijde.
Ik snap ook werkelijk niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen.
De kans dat je zwanger bent, lijkt mij 0.0.

Maar kom op, waarom doe je dit jezelf aan.
Moezy schreef:
23-08-2018 23:32
Ondanks dat ik me kapot erger aan dit soort problemen (snap echt niet hoe mensen zo stom kunnen zijn) ga ik je gerust stellen omdat ik niks beters te doen heb: als hij niet in je is klaargekomen en je hebt op tijd de map genomen lijkt de kans mij nihil dat je zwanger raakt. Dat over plassen en geen sperma heb ik echt nog nooit gehoord overigens, maar dat ter zijde.
Danjewel voor je reactie! Ik snap heel goed dat je je doodergerd aan zulke berichten, ik zou hetzelfde hebben als ik dit nu niet gedaan had..
Vannacht seks gehad, 2 uur later de morning after ingenomen.
Heb je ze op voorraad of ingebroken bij de drogist? :sarcastic:
Mintel88 schreef:
23-08-2018 23:38
Ik snap ook werkelijk niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen.
De kans dat je zwanger bent, lijkt mij 0.0.

Maar kom op, waarom doe je dit jezelf aan.
Danjewel voor de geruststelling. Je hebt gelijk, op zo’n moment ben ik er niet echt bij met mijn hoofd, geen goede reden, maar wel hoe het is gegaan. In het vervolg zal ik dit uiteraard niet meer doen, die stress is het niet waard.
CherryBlossom- schreef:
23-08-2018 23:46

Ik bedoel vanmorgen, voor mij leek het ‘s’nachts omdat ik niet geslapen had. (Gebeurde rond half 8, om half 10 was ik in de Kruidvat)
CherryBlossom- schreef:
23-08-2018 23:46
ze had ze al bij voorbaat in huis. ik heb altijd brood in huis haha.
wil el even melden dat urineren en voorvocht je even goed zwanger wordt hoor. voorvocht blijft echt niet weg na plassen. en helaas sperma breekt niet af door urine.

je hebt de morning afterpil genomen dus lijkt mij nul kans. het was stom hoop dat je er van geleerd hebt
blackkat96 schreef:
23-08-2018 23:18
Op een topic hier las ik toch dat veel mensen door de map heen zwanger zijn geworden.. nu maak ik me dus vreselijk veel zorgen, ik weet dat jullie geen medisch advies mogen geven, maar ik hoop dat iemand mij toch gerust kan stellen.
Heb je de bijsluiter gelezen? Dan weet je hoe de MAP werkt; hij stelt de ovulatie uit. Als je ovulatie net is geweest kun je dus toch zwanger raken ondanks gebruik van de MAP.
spraakwater schreef:
24-08-2018 00:30
Heb je de bijsluiter gelezen? Dan weet je hoe de MAP werkt; hij stelt de ovulatie uit. Als je ovulatie net is geweest kun je dus toch zwanger raken ondanks gebruik van de MAP.
en binnen x een aantal uur na daad
Je was in de vruchtbaarste periode, bent als de dood om zwanger te raken ook al heb je de MAP gebruikt.

Waarom heb je in godsnaam onbeschermde seks gehad? Zakt je IQ naar je vagijn als je geil bent ofzo?
himalaya wijzigde dit bericht op 24-08-2018 07:23
0.49% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hebben ze de MAP bij het Kruidvat tegenwoordig?
Ik ben ook jong en dom geweest (ook al erger ik mij nu ook). Waarschijnlijk maak je je druk om niks. Zelfs al zit alles mee wbt zwanger worden, dan nog is er alleen kans op en is het nog niet zo. Je hebt een map genomen en er is dus nu niet zoveel meer wat je nu kan doen. Afwachten, testen wanneer dat kan of menstruatie afwachten en nooit meer doen. Succes!

Ja Kruidvat verkoopt dat tegenwoordig ook.
Ik kan dat echt niet snappen. Er zijn zo veel leuke dingen die je in bed kan doen waar je niet zwanger van kan raken. Waarom dan dat risico nemen?
Voor de volgende keer: vrijen zonder penis-in-vagina seks totdat de drogist open is, en dan niet heen en weer voor de map maar voor een pakje condooms. Zo moeilijk is dat toch niet?

En ja, als je ovulatie al geweest was kan je zwanger zijn, een map is geen abortuspil.
himalaya schreef:
24-08-2018 06:52
Je was in de vruchtbaarste periode, bent als de dood om zwanger te raken ook al heb je de MAP gebruikt.

Waarom heb je in godsnaam onbeschermde seks gehad? Zakt je IQ naar je vagijn als je geil bent ofzo?
Ook mijn gedachte......jeetje.... :-?
.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven