Ben ik zwanger?

12-03-2009 12:06 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit bericht verwijderd.

Bedankt voor de mensen die me hielpen.

Ik zal in hoop afwachten of er een kleine bij komt.

Lies
anoniem_82636 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 12:44
Reden: klaar er mee
% gewijzigd
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 12 maart 2009 @ 14:32:

[...]

meen jij dit nu serieus?

Ik vind het heel naief om zo te denken.

Wij zijn nu 2 jaar bezig en weet je wat, bij mijn buurvrouw ging het wel in 1x, dus ik verwachte het ook bij mij, want we wonen in een vruchtbaar buurtje!.helaas, meerendeels van mijn vriendinnen en zussen zijn in een keer zwanger geworden
quote:JepJep schreef op 12 maart 2009 @ 14:34:

Sorry voor de offtopic berichten. Zal ophouden.

Veel succes met zwanger worden. Hoop voor je dat het snel lukt.bedankt jep
quote:timzalot schreef op 12 maart 2009 @ 14:34:

ik ben te laat zie ik, TO heeft haar OP al verwijderd.........

MAAR Lies78,

nu wel laten weten over 14 dagen of je nou zwanger bent of niet he!!!!! anders kunnen wij er allemaal niet van slapen van de spanning van jouw NOT...eh.. D.Zal ik doen ;)
quote:Lies78 schreef op 12 maart 2009 @ 14:52:

[...]

helaas, meerendeels van mijn vriendinnen en zussen zijn in een keer zwanger gewordenMijn laatste zin hierin was sarcastisch, maar jij gaat van een hele koude kermis thuiskomen als je echt zo blijft denken. Ik gun je van harte dat je in 1x zwanger ben, maar hou er rekening mee dat dit nu eenmaal zo niet werkt.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 14:50:

Parnell, ik heb mijn ei al 10 dagen geleden gehad. heb toen flink met hub geklust voor een beeb. mijn NOD is as zondag. moet ik nu toch nog meer klussen vanaaf?

Momo, de bevruchtingsgoden zijn kei-hard en cyclus-onafhankelijk. Dus hop, d'r bovenop vanavond, liefst op de keukentafel.

Ze prijzen je trouwens wel voor je vele klussen tijdens je ei, een dergelijke toewijding zien ze graag .
Parnell, net zoals Momo is mijn ei al gelegd.....

Maar ik zal me wel opofferen en een na-wippie doen
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 12 maart 2009 @ 14:58:

[...]

Mijn laatste zin hierin was sarcastisch, maar jij gaat van een hele koude kermis thuiskomen als je echt zo blijft denken. Ik gun je van harte dat je in 1x zwanger ben, maar hou er rekening mee dat dit nu eenmaal zo niet werkt.Sorry en daar houd ik rekening mee
Toppie!
quote:Parnell schreef op 12 maart 2009 @ 15:03:

Toppie!
Bar_ba_bella? hoest bij jou? vandaag was jouw dag toch? hebben de vruchtbaarheidsgoden van parnell al hun vruchten afgeworpen???
En jij dan Momo? Was het raak?? Ik ga even op jullie topic kijken, ik ben erg benieuwd
ja, mooi kut. had je nog wel zo goed ge-ohmanipadmeoehmd. allemaal voor niets geweest.

hoe gaat het met jou? wanneer ben je uitgerekend?
Bij mij nog niets te merken.... Zaterdag had ik ongesteld moeten worden, dus als Parnell nog even voor mij wil ohmanipadhoeikjdsoemd zou willen doen.... Graag

(gewoon duimen is ook goed hoor!)
Ik ga voor jullie allebei nog een keer Ohmanehpadmehoemen. De vruchtbaarheidsgoden moeten niet denken dat ze zich er makkelijk vanaf kunnen maken. Seks op vreemde plaatsen kan ze trouwens blij maken, dus ontzie de vele onontdekte ruimtes in uw huis en omgeving niet!

Hier gaat het, tussen het kotsen door, goed. Vrijdag echo gehad, kind bewoog leuk en zijn hartje klopte blij. Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger, en omdat de echomiep dat te kort vond, krijg ik over twee weken weer een echo (het concept van lange cyclus is in deze contreien nog een onbekend fenomeen. Maar ik klaag niet, kan ik het kind fijn nog een keer in het wild spotten ). Voorlopige uitgerekende datum is 18 oktober.

Ik ga de goden even opporren.
wat fijn dat het zo goed met je spruit gaat parnell!

dank voor alle moeite die je voor mij en bar-ba-bella neemt. ik hoop dat het snel tot resultaat zal leiden. neem je advies in ieder geval ter harte. en voor bar duim ik nog even....
Parnell, het is je gelukt!!!!

De ohmanehpadhemoenen goden hebben hun werk gedaan!

Ik ben zwanger!
Hey... niemand heeft je nog gefeliciteerd? Dan doe ik het: van harte Bar_Ba_Rella!
Bar_Ba_bella GEFELICITEERD!

Parnell ook!
Bar! wat goed! dikke feli joh!!!

(parnell, mag ik voor volgende maand in de herkansing? ik wil ooohoook namelijk)
Oh Bar, wat geweldig!! Je hebt er zo lang op moeten wachten, en eindelijk is het dan raak, gefeliciteerd!! Ik ben heel erg blij voor je! Jippie!!

Momo, jij gaat deze maand in de herkansing en dan krijg jij de 14e ook een schattig ohmmanehpadmehoem-embryootje. Ik sleur de goden er aan hun haren bij!
tnx parnell!

dat terwijl bar de vruchtbaarheidsgoden een beetje loopt uit te maken voor oenen. tsjk. tikje respect ja!
nee, geen oenen, maar moenen...

das iets heel anders
ikdaggal, bar!

parnell, ik heb ook wat hulptroepen uit de kast getrokken, mijn magic 8 ball zegt dat "all signs point to yes" dat ik deze ronde zwanger raak... ik houd je op de hoogte
Bar_Ba_Bella: Gefeliciteerd!!! Wauw!! Hoe voel je je? Echt te gek na 2 jaar!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven