Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
hellloooo!

@Akka, ben je al geweest? Hoe was het? Hartje gehoort? Ik vind je gans leuk hoor, beetje triest maar wel lief! Ik dacht al dat ie van Nils was... Ik keek daar vroeger altijd naar... Klote bouwvakkers, zijn toch geen tijden!!

@FM, ik probeer iedere week een km idd, en dat gaat goed! Wat grappig dat jij dat uitrekent, 5 december zou ik zelf niet zo blij mee zijn... maarja, hoe groot is de kans dat lieffie echt op die dag geboren wordt! haha! Hoe reken je dat precies uit? Niet dat het voor mij momenteel aan de orde is maar toch... voor straks in mei weer...

@Yaelle, ohohoh, klein zuipschuitje! Voel je je weer wat beter?!

@Muca, heel veel plezier!!! (f)

@Coco, ik hoop het meid! We zijn toe aan een nieuwe zwangere... Dus jij bent ook (nog) secretaresse, ik ook!

@Xasi, plantenspuit werkte bij ons soms... als ze zin hadden... tzijn en blijven katten, eigenwijs als de pest! Maar zoooo lief! Succes... en consequent zijn hè, anders neemt ze helemaal een loopje met je, haha!

Ga snel weer verder hier, doeidoei!
@ugg: Het gaat ietsie beter maar een productief dagje is het niet.... Komt nix uit mijn handen hier op kantoor. Echt slecht!
Kat opvoeden is een kansloze missie Ze worden vanzelf rustiger. Tenzij je een poes hebt die op mijn terroriste lijkt. Als die d'r oren opzij draait moet je d'r heel snel pakken en in de hal gooien zodat ze zes keer de trap op en af kan rennen, anders gaat alles in je woonkamer STUK!

Ik zit de hele dag maar naar mijn kleine haribobeertje te kijken opde echofoto's. Wat een heerlijk gevoel. Mijn kindje heeft een gezicht gekregen..als jullie begrijpen wat ik bedoel!

@Yaelle, sterkte

@Akka, vertel op meid! Heb je de zwitsaltas? Hartje heb je vast nog niet gehoord, dat doen ze zo vroeg nog niet omdat de kans klein is dat je het hoort.
Ik heb trouwens een Angelsounds op de kop getikt. Manlief gaat hem volgende week ophalen. Dan kunnen we binnenkort thuis zelf naar het hartje luisteren!
@nvdp, voor zover ik je kan begrijpen, doe ik dat! Ik snap dat het zo een onwerkelijk iets moet zijn... dat er iets in je buik groeit. Zo ontzettend bijzonder en ook toch wel bizar! Angelsound is dus zo'n ding wat je op je buik zet en een ding aan je oor? Errug leuk! Geniet er maar goed van...

En je kattenverhaal ken ik, bij mij gaan ze vaak om 1 uur 's nachts apekooien (zoals wij dat thuis noemen...), trap op en af, slippen op de houten vloer, rennen achter mekaar aan, op bed springen en weer keihard er vanaf... Pffff, maar ze zijn zo lief, kzou ze niet willen missen. Ze maken me altijd vrolijk met die lieve snoetjes van ze!
oooooo en ik had hoop!! vorige poesje was heel netjes en deed niks wat we niet wilde (niks dan goeds over de doden natuurlijk)

deze is echt onopvoedbaar!!

kan me voorstellen nvdp. niks zo mooi als je eigen kindje! ook al is het nog een haribobeertje!

5 dec 25 dec, ik zei ook altijd dat ik dat niet wilde. maar kan je eerlijk zeggen dat het me nu niet meer uitmaakt!

yaelle en uggi zijn julllie inmiddels al actief aan het werk?
Hi allemaal,

Ik heb vandaag deze forum gevonden over het stoppen van de pil. Leuk zo om er met iedereen over te praten!

Ik ben zelf ook ook gestopt met de pil. 24 januari om precies tezijn!

Wij willen dus ook heel graag beginnen met een kindje te krijgen. Hij wilden het al langer maar ik was er nog niet echt klaar voor. Maar opeens ja hoor, hij lijkt met nu gewoon echt geweldig.

Ik ben sind ik gestopt ben met de pil nog niet ongesteld geworden. Dat idee vind ik wel eng hoor. Zn jullie allemaal in 1 keer ongesteld geworden of heeft het ook nog wel ff geduurt voor dat het allemaal weer op gang kwam. Ik ben nu 23 en slik al de pil sinds mn 14 omdat t allemaal zo onregelmatig was zoals bij velen van jullie ook!

We zn er nog niet echt mee begonnen. We wil eerst ff wachten dat het allemaal weer een beetje opgang komt. En dan heb ik nog een klein probleempje wat waar voor we nog niet bezig zijn.

Ik heb een eetprobleem gehad en bij er mee bezig er vanaf tekomen. Maar dat is niet echt heel makkelijk! Maar het gaat nu allemaal de goeie kant op. Ik moet hier gewoon eerst vanaf zien te komen voor ik echt wil beginnen. Ik ben als de dood dat het negatieve invloet zou kunnen hebben op de zwangerschap.

Heeft er hier misschien ook iemand ervaring mee. Ik kan gewoon niet wachten dat het allemaal zover is en om gewoon mama te worden. Maar ja, eerst alle problemen weg en dan "AAN DE SLAG" ;)

In iedergeval wens ik heel veel sterkte aan jullie allemaal.

Ik ga nu maar eens ff net doen of ik werk...

Ciaoooo tot snel!
Ik wil naar huis..... Uit kateren in mijn bedje.......

Angelsounds, echt nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel super cool! Wil ik ook als ik een baby in mijn belly heb!
haha jij bent een ervaren marktplaatser volgens mij, nvdp! DAt is wel heel gaaf als je zelf naar het hartje kan luisteren. Als wij straks zwanger zijn, mogen we dan allemaal bij jou langskomen?

@ugg; op www.predictor.nl zwanger worden kun je uitrekenen wanneer je bent uitgerekend of wanneer je eisprong is.
haha yaelle....nog even doorzetten

vitamine B helpt, maakt je wat wakkerder
Yaelle, er gaat een wereld voor je open als je zwanger bent
Hoi meiden,

Even een berichtje uit het zuiden des lands.

Hier alles goed. Had gisterenavond en vanmorgen een dip. Tis zo rustig hier in de winkel en op het plein, om akelig van te worden. Maar hoort ook bij de tijd van het jaar!

Nu wel tijd om heel de winkel uit te mesten en er valt veel te mesten!!!!

Op en af buikpijn, hou nog een beetje hoop. Verder geen andere klachten, we'll see!

@Nvdp: Kan me voorstellen dat je je heel speciaal voelt, geniet er maar lekker van!
Hi meisjes

@xasi: ik heb ook een kat gehad (helaas is hij weggelopen...) die niet bang was van water. Toen hij klein was deed ik hem nl in bad vanwege hardnekkige vlooien en dat vond hij prachti! Met als gevolg dat hij niet onder de indruk was van de plantenspuit. Ik heb hem opgevoed als een hond, dus met korte harde geluidjes. Zo schrikt hij als hij iets verkeerd doet. Ik zei altijd heel kort en fel 'uh' en dan dook hij een beetje in elkaar. Hij leerde het wel. Misschien kan je dat proberen?

@Muca: veel plezier in de sneeuw!!!

@coco: spannend!!! Ik hoop het voor je!!! duim duim duim...

@Maris: kop op meid, lekker uitmesten geeft je misschien wel een lekker gevoel. Ik hoop dat je je snel beter voelt. En ik hoop natuurlijk dat je buikpijn een leuke oorzaak heeft!!!

Nu nog ff werken... Even doorbijten en de week is bijna voorbij! Heb zin in het weekend. Is nog helemaal leeg! Heerlijk...
bebje jij brengt hoop!! we gaan de tactiek wijzigen.

het punt is trouwens niet dat ze niet stopt door het water, het punt is dat ze het 3 seconde later gewoon weer doet en dat dan de hele dag door. maar ik ga je truc proberen.

ahhh ik klaag veel over het arme beeske, maar zal het goed maken! kan enorm om haar lachen en het is een lekkere knorrerd!

maris gewoon lekker door gaan en genieten van de rust in de winkel, straks zal het weer druk zijn!
Ik probeer zo ook te denken, nu lekker ruimen en straks weer flink er tegen aan. Maar geen drukte is geen inkomsten en daar maak ik me dan zorgen om.

Maar goed, zal altijd blijven met een eigen zaak. En zolang het af en doe een dipje is. Nu heb ik nergens last van. Denk er wel aan maar voel me er niet rot door.

Buikpijn lijkt anders dan vorige maand. Iets meer af en toe dan aan 1 stuk door. Maar ik denk er ook veel minder aan dan vorige maand. Toen was ik er meer mee bezig, nu vind ik het allemaal wel best. Ben ook veel minder ongeduldig.

Veel succes van iedereen waar de lnldag er aankomt!
akka: oojjjjjjjjaaaaa niels holgerson, er gaat ineens een belletje rinkelen!!! en en hoe was het bij de VK???

ugglover; je klinkt helemaal niet arrogant, denk dat een beetje zelfvertrouwen heel belangrijk is als je straks zoveel km gaat lopen, keep up that spirit!!
Xasi; mijn vriendin is dietiste, ik zal het ook wel es bij haar navragen

wat betreft de multivitamine sluit ik me aan bij Akka; gebruik multivitamine speciaal voor zwangeren: ik slik nu gravitamon, hierin zitten naast andere vit/min; vier echte belangrijke in de zwangerschap: foliumzuur, ijzer, calcium en vitamine D (zeker 10 microgram is aanbevolen, dat eet je er niet zomaar bij)... zonder visolie gelukkig. Ik begreep van diezelfde vriendin dat het wel belangrijk is een multivitamine (ookal zegt VK anders) en om visolie binnen te krijgen, maar dat kan ook via een margarine met visolie (voor op brood), weet niet welk merk, ga ik nog even achteraan....

muca;heeeeeeeel fijne vakantie in de sneeuw, ben tikkeltje jaloers.... heb deze week onze duikvakantie naar egypte gecanceld....snik maar wel beter zo
hoi mellie, spannend dat je ook voor een kindje wil gaan!

we kunnen in principe niemand weigeren om mee te schrijven, (het is immers een open forum) maar we zitten al wel met aardig wat mensen op dit forum, we kunnen het soms nu al niet meer bijhouden... inmiddels kennen we elkaar ook al weer aardig goed, misschien is het leuk voor je om met een clubje mee te schrijven dat ook net is gestart, als je straks echt gaat beginnen met proberen?
nvdp: heerlijk dat je er de hele dag al zo lekker naar hebt zitten staren!!! wat is angelsound, zoiets als een doptone waar ik op sites op lees?? soort toeter voor op je buik?
nvdp: heerlijk dat je er de hele dag al zo lekker naar hebt zitten staren!!! wat is angelsound, zoiets als een doptone waar ik op sites op lees?? soort toeter voor op je buik?
akka: ja hier misschien een heel licht buikje, vooral 's avonds eigenlijk... dan moeten mijn knopen echt los, ik ga binnenkort ook maar eens voor zo'n broek kijken (h&m toch Nvdp?)

maar ook overal al aangekomen

@all; ben ik nu de slechterik??? (zie hierboven?)
Hihihi de jippiemonologen hierboven..., natuurlijk ben je niet slecht. Veel van ons hebben al een keer die mededeling gebracht en nooit is iemand boos geworden. Inmiddels kennen we elkaar al meer dan 2 maanden, en zijn we 77 pagina's verder met hetzelfde cluppie, dat krijg je niet bijgelezen als nieuweling toch?

Heb jij het eigenlijk al op werk verteld dat je zwanger bent?
Jongens, ik ga spijbelen met sporten vandaag. Ik heb geen zin... het is hier thuis ook een rotzooi, maar ook daar heb ik geen zin in...Gewoon even een avondje niets doen denk ik.

Trouwens, als we echt het liefst met dit groepje willen blijven, dan kunenn we ook een besloten forum starten. Op yahoo kan dat geloof ik. Dan kunen we ook gewoon fotos ed plaatsen en kunnen alleen wijzelf lezen wat er wordt geschreven.

@ yaelle; weer een beetje bijgekomen van gister? Anders lekker vroeg naar bed vandaag.

@ akka; gaat alles goed? begin me bijna zorgen te maken, omdat je nog niets hebt laten horen nadat je bij vlk bent geweest.

Ik ga thee drinken en bankhangen nu, doeiiii!
jippie nee helemaal niet bozerik! een aardig advies en kan ze zelf kijken wat ze er mee doet natuurlijk!

als je na wil vragen gaarne!

jammer dat je je duikvakantie moest cancelen! maar allemaal voor het goede doel!

heb vakantie naar NL geboekt!! wohhhooooo eerder dan gepland, maar er was een aanbeiding die we niet konden laten schieten!!

zou zooooo leuk zijn als ik dan al zwanger ben (kleine kans want het is al over 1,5 maand.....) dan kan ik het iedereen ook live vertellen

maar ja aan de andere kant verheug ik me ook op roseetjes op terrasjes met vriendinnen. en is het niet zo heel handig als ik moe enmisselijk rondloop...

dus beide hebben hun voordelen! (maar ga toch voor de eerste haha)

mariska lastig he die zorgen als je zelfstandig ondernemer bent. Ik heb het grote geluk dat mijn vriend wel vast werk heeft, anders zou ik hier niet als freelancer kunnen werken.

voor mn vriend!
Fm lekker luieren! geniet er van!!

ja gesloten groepje maakt het wel makkelijker wat betreft meelezers he? (wist trouwens niet eens dat het bestond)

bank-hang-ze!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven