Mode & Beauty alle pijlers

Makeup

30-08-2018 07:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk merk makeup vinden jullie fijn?
TO trapt af, bij haar eerste topic hier.
Waarom wil je dat weten? En sowieso gebruiken de meeste vrouwen allerlei merken door elkaar heen.
ZaraZara100 schreef:
30-08-2018 09:07
TO trapt af, bij haar eerste topic hier.
Dat kan niet. De mods moeten die berichten goedkeuren voor ze te zien zijn :'(
Ik koop vaak om het jaar de blockbuster van Estee Lauder dan ben ik in 1x zo goed als klaar hoef ik er verder niet over na te denken. Match de kleurtjes een beetje bij mijn outfit. Ik koop alleen een concealer apart en vervang mijn mascara op tijd.

Wanneer je goed advies wil over wat mooi bij je huid en haar staat mbt foundation (gebruik ik niet) en kleuren dan zijn ze daar bij Mac heel goed in en is ook nog wel gemiddeld/redelijk geprijsd. Ik daarvan ook een blush en ogenschaduw liggen.
Ik ben geen fan van de dicht gesmeerde Douglas look al kan ik bij de verkoopster wel denken: het staat bij jou best mooi en voor een foto is het misschien handig. Ze hebben bij de Mac iets sneller door hoe je in elkaar zit en wat in het dagelijks leven voor je werkt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 30-08-2018 10:06
20.79% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik gebruik verschillende merken en wissel ook nog wel eens af.

Voor foundation op het moment bourjois healthy mix en clinique, maar van die merken heb ik verder niks.

Concealer maybelline age rewind en een concealer van catrice waar ik erg fan van ben.

Lippenstift verschillende merken: Nabla (heel fijn), milani en catrice voornamelijk, lippotloden eigenlijk altijd van milani.

Bronzer is een grote favo de butter bronzer van physicians formula, maar ik heb ook een fijne van beebee? Uit een beautybox.

Oogschaduwpaletten heb ik momenteel 2 favorieten, eentje van too faced en 1 van bh cosmetics.

Blush is milani baked blush luminoso favoriet.

Highlight gebruik ik van sleek uit een duo met contour/highlight en ik heb er eentje van MUA die ik regelmatig pak.
Hema Eyeliner met kwastje, Hema mascara en poeder.

Wenkbrauwpoeder van Nyx en consealer voor puistjes en plekjes van Douglas eigen merk dacht ik. Ik draag geen foundation.

Labello ( of merkloos) rose en cherry voor de lippen.

Ik ben niet echt gek op make-up ( op de wings na) en al helemaal niet dure merkengeil.

Draag al 25 jaar Hema vloeibare eyeliner voor mijn wings. :-D
O ja! De wenkbrauwen. Ik heb een potlood en wenkbrauwgel van milani.
Jezus, was vergeten dat er bij Viva ook van die mauwerds zijn..

Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse, neem aan dat dit niet verboden is?

Thanks voor de tip viva-amber! Amaqanda bedankt voor je reactie!
Amaqanda schreef:
30-08-2018 09:53
Dat kan niet. De mods moeten die berichten goedkeuren voor ze te zien zijn :'(
Als je loept, zie je de reactie al.
ZaraZara100 schreef:
30-08-2018 10:32
Als je loept, zie je de reactie al.
Whahaha...
Niks werkt ook zoals het hoort te werken.
Voor mijn gezicht gebruik ik Nars (foundation), Makeup revolution (concealer), Laura mercier (poeder), Benefit (bronzer) en MAC (contour, blush, highlighter en fix+).

Essence (mascara en eyeliner), Catrice (wenkbrauwpoeder), Benefit (wenkbrauwgel) en mijn lipproducten zijn ook allemaal van MAC.
Gabriellevdv schreef:
30-08-2018 10:23
Jezus, was vergeten dat er bij Viva ook van die mauwerds zijn..

Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse, neem aan dat dit niet verboden is?

Thanks voor de tip viva-amber! Amaqanda bedankt voor je reactie!
Ja, dit helpt vast. :-D
Pfoe ben van de week wezen winkelen bij kruidvat en etos en kwam van alles tegen met 50% korting en 1+1 gratis. Foundation getest en voor rest wat dingetjes mee genomen erg blij mee :D
Mijn favoriete merken en producten daar van:
- MAC cosmetics (lipsticks, blushes en foundations en mooie limited editions);
- Catrice (in Kruidvat verkrijgbaar, vanalles);
- Maybelline (mascara's en BB cream).
- Urban Decay (Naked oogschaduwpalettes);
- Becca cosmetics (mooiste poedertjes en highlighters).
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven