Theehuis
donderdag 12 maart 2009 om 22:00
donderdag 12 maart 2009 om 22:04
A gossie, arme Nemo!
Misschien zelf vervolgverhaaltje verzinnen over Lucas die ook bang is, maar dat ama zegt dat slapen echt niet eng is en daarna een fijn dromende Lucas? Geen idee, ik denk ook maar hardop al typende...
Ja, Jon is de Mol! Dierewier heeft haar weddenschap officieel gewonnen. DiereTown, here I come!
Misschien zelf vervolgverhaaltje verzinnen over Lucas die ook bang is, maar dat ama zegt dat slapen echt niet eng is en daarna een fijn dromende Lucas? Geen idee, ik denk ook maar hardop al typende...
Ja, Jon is de Mol! Dierewier heeft haar weddenschap officieel gewonnen. DiereTown, here I come!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 12 maart 2009 om 22:30
Olijf lyrisch over de pillen? Die van Vish zien er in ieder geval lekker uit!
Hebben jullie al gekeken op www.mol.nu ?
Ik kan er niet over uit dat die site door niemand ontdekt is. Op het WIDM/forum zitten zoveel fanatiekelingen! Bizar.
Hebben jullie al gekeken op www.mol.nu ?
Ik kan er niet over uit dat die site door niemand ontdekt is. Op het WIDM/forum zitten zoveel fanatiekelingen! Bizar.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 09:17
Oh, dat kan natuurlijk ook...
Ik vind het ook verbazingwekkend dat niemand die site ontdekt heeft.
Vond heimelijke commentaren van Jon trouwens errg grappig, met z'n grappige gezichten en 'stelletje sukkels'
Ik overweeg bliksem-ikeabezoekje voor
Dit weekend is namelijk klusjes- en opruimweekend, want schuur en gangkast zijn echt troepig en onoverzichtelijk. Daar kan neurotische Erwt niet tegen natuurlijk, dus tijd voor een extra stellingkastje!
Ik vind het ook verbazingwekkend dat niemand die site ontdekt heeft.
Vond heimelijke commentaren van Jon trouwens errg grappig, met z'n grappige gezichten en 'stelletje sukkels'
Ik overweeg bliksem-ikeabezoekje voor
Dit weekend is namelijk klusjes- en opruimweekend, want schuur en gangkast zijn echt troepig en onoverzichtelijk. Daar kan neurotische Erwt niet tegen natuurlijk, dus tijd voor een extra stellingkastje!
Peas on earth!
vrijdag 13 maart 2009 om 09:33
Op deze pagina vind je een link naar de aflevering. Misschien staat het bij de aftiteling?
http://www.schooltv.nl/in ... 556450&nr=2149046#2149302
http://www.schooltv.nl/in ... 556450&nr=2149046#2149302
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 13 maart 2009 om 09:37
quote:Kess schreef op 13 maart 2009 @ 09:23:
Erwt, ik denk dat je in therapie moet. Diagnose: IkeaAddiction.
Nee, je snapt het niet. Het is juist strategisch om nú te gaan, want nú is Xan nog aan't werk. Als ik vanmiddag over Ikeakastje begin
a. wil Xan mee
b. wil Xan koffiedrinken in Ikea
c. wil Xan het Hele Rondje door de Ikea lopen
Als ik nú ga
a. ben ik over 1,5 uur weer thuis
b. hoef ik niet het hele rondje
c. drink ik geen koffie in Ikea
Slim of niet slim?
Erwt, ik denk dat je in therapie moet. Diagnose: IkeaAddiction.
Nee, je snapt het niet. Het is juist strategisch om nú te gaan, want nú is Xan nog aan't werk. Als ik vanmiddag over Ikeakastje begin
a. wil Xan mee
b. wil Xan koffiedrinken in Ikea
c. wil Xan het Hele Rondje door de Ikea lopen
Als ik nú ga
a. ben ik over 1,5 uur weer thuis
b. hoef ik niet het hele rondje
c. drink ik geen koffie in Ikea
Slim of niet slim?
Peas on earth!