Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 september 2018 om 16:31
TanteBedelia schreef: ↑07-09-2018 16:30Waarom staf je dat dan niet? Zolang jij het leest en niet staft. Daar zit die stafknop voor.
Die hele discussie daar loopt totaal uit de hand.
Overdrijven is ook een vak. Er zijn amper tien posts geschreven vandaag.
vrijdag 7 september 2018 om 16:32
bethweeter schreef: ↑07-09-2018 16:28Ze lezen nooit mee. Die MarkSD komt met zoveel weg. Nu noemt ie Pechtold weer een babykiller. Het is dat ik voorlopig niet meer staf. Maar ik heb MarkSD er wel op aangesproken. Zal ik wel een linkse deugtrut zijn, maar goed.
Ik heb hem onder de negeer. Voorheen meerdere malen melding gedaan bij de mods, maar het interesseert ze geen hol.
vrijdag 7 september 2018 om 16:41
Goede tipCoconuts12 schreef: ↑07-09-2018 13:38Gewoon er heel hard op gaan stampen (niet op je zoon, maar op het speelgoed). Dat is en goed tegen agressie en zeer waarschijnlijk houdt het geluid dan ook op.
vrijdag 7 september 2018 om 17:10
Ik vind het me toch een partijtje spannend!
Heb nu een beetje last van eczeem, van de zenuwen.
vrijdag 7 september 2018 om 17:38
Dat snap ik, ik zou het ook spannend vinden. Op tijd vertrekken, dan hoef je niet te stressen dat je te laat komt en als er iets is, zijn er mensen genoeg die kunnen helpen of uitleg kunnen geven.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 7 september 2018 om 20:12
Suus gunt iedereen haar vriend lees ik. Een beetje 'gemakkelijk' type die vriend van haar dan waarschijnlijk.
Ik gun mijn tante vooral ook een honkbalknuppel erbij als ze de vriend van Suus in bed zou aantreffen.
vrijdag 7 september 2018 om 21:17
Ik denk dat je, generaliserend uiteraard, zou kunnen stellen dat Belgen moeite hebben met praten. Niet alleen vrouwen en niet alleen over seks. Alhoewel dat dan ook weer niet helemaal klopt, want ze kletsen wat af, dus praten gaat prima. Maar Belgen hebben wel wat moeite met direct zijn. Net zoals Limburgers en, in iets mindere mate, Brabanders. Dus bourgondisch hartverwarmend hartelijk maar met een voorliefde om om de hete brij heen te draaien. Tips als; 'dat kan je toch gewoon zeggen/vragen' is ongeveer hetzelfde als 'je kan haar toch gewoon een mep verkopen als ze iets doet wat je niet aan staat'
vrijdag 7 september 2018 om 21:30
Wat moet zij nou in een kindvrij-topic....
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 september 2018 om 21:33
vrijdag 7 september 2018 om 22:50
Dank, ik kom nooit op het kindertopic dus ik wist van het hele bestaan niet af.
Op zich wel grappig een kindvrijtopic op de kinderpijler. Maar als ik de laatste pagina's lees dan is het 23 delen verongelijkt geneuzel over dat je geen kinderen hebt. Wauw .. geen wonder dat mensen met kinderen dan denken dat je tijd over hebt.
vrijdag 7 september 2018 om 23:16
Het is er nu wel heel erg ja. Je zou juist denken dat die kindvrijen ontzettend blij zouden zijn dat ze niet opgescheept zitten met zo'n blerende poepmachine of een stel stiekem zuipende strontpubers, maar niets van dat al. Ellende is het, niets dan ellende, het bestaan van de kindvrijen. En dat is allemaal de schuld van die kinderfokkers.
vrijdag 7 september 2018 om 23:23
Lady*Voldemort schreef: ↑07-09-2018 23:16Het is er nu wel heel erg ja. Je zou juist denken dat die kindvrijen ontzettend blij zouden zijn dat ze niet opgescheept zitten met zo'n blerende poepmachine of een stel stiekem zuipende strontpubers, maar niets van dat al. Ellende is het, niets dan ellende, het bestaan van de kindvrijen. En dat is allemaal de schuld van die kinderfokkers.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu ook niet vaak meer kom. Ik vond het eerst leuker.
vrijdag 7 september 2018 om 23:25
Lady*Voldemort schreef: ↑07-09-2018 23:16Het is er nu wel heel erg ja. Je zou juist denken dat die kindvrijen ontzettend blij zouden zijn dat ze niet opgescheept zitten met zo'n blerende poepmachine of een stel stiekem zuipende strontpubers, maar niets van dat al. Ellende is het, niets dan ellende, het bestaan van de kindvrijen. En dat is allemaal de schuld van die kinderfokkers.
Nou precies. Je zou spontaan een elftal adopteren om alleen maar van de ellende af te zijn. Zwaar leven zonder. Bijna niet te doen joh.
vrijdag 7 september 2018 om 23:32
Je ziet toch hetzelfde in die weertopics. Klagen, klagen, klagen. Echt verongelijkt voelen de mensen zich, omdat het per ongeluk te nat is of juist te droog of te druilerig of te warm of te koud en dan zijn er altijd wel weer mensen die het juist lekker weer vinden nu en dat is gemeen, gemeen, gemeen.
En als ze niks te klagen hebben over het weer klagen ze wel over de supermarkt of winkelketens in het algemeen of over facebook of over marktplaats, maar geklaagd zal er worden. Desnoods tot de dood er op volgt.
vrijdag 7 september 2018 om 23:32
Dito. Maar wel of geen kids is daar niet niet de oorzaak van.