Wat heb jij als hobby?
zaterdag 8 september 2018 om 22:31
De een haakt, de ander naait en weer de volgende kan zijn dagen vullen met het maken van poppetjes of weet ik veel wat!
Mijn hobby? Ik heb er geen..... behalve dan dingen als; een filmpje pakken met vrienden, uit eten gaan, en andere gezelligheidsdingen maar creatief gezien moet je bij mij ver zoeken.
Heb jij een bijzondere hobby? Kan je iets erg goed? Waar wordt je enthousiast van?
Deel het met me, en help mij aan wat creatiefs!
Mijn hobby? Ik heb er geen..... behalve dan dingen als; een filmpje pakken met vrienden, uit eten gaan, en andere gezelligheidsdingen maar creatief gezien moet je bij mij ver zoeken.
Heb jij een bijzondere hobby? Kan je iets erg goed? Waar wordt je enthousiast van?
Deel het met me, en help mij aan wat creatiefs!
zaterdag 8 september 2018 om 23:09
Je bent nooit te oud om een sport op te pakken.
Ga bijvoorbeeld master zwemmen dat is wedstrijdzwemmen in je eigen leeftijdscategorie. Of die gewoon voor de fun een lesje aqua joggen of aquarobic mee.
Je hebt ook beginnersgroepen paardrijden voor volwassenen daarvoor hoef je nooit op een paard gezeten te hebben.
Begin met start to run.
En natuurlijk kan je via internet leren haken of breien. Misschien blijk je creatiever te zijn dan je nu denkt.
Ga bijvoorbeeld master zwemmen dat is wedstrijdzwemmen in je eigen leeftijdscategorie. Of die gewoon voor de fun een lesje aqua joggen of aquarobic mee.
Je hebt ook beginnersgroepen paardrijden voor volwassenen daarvoor hoef je nooit op een paard gezeten te hebben.
Begin met start to run.
En natuurlijk kan je via internet leren haken of breien. Misschien blijk je creatiever te zijn dan je nu denkt.
zaterdag 8 september 2018 om 23:10
Ik kan eigenlijk best aardig zentangles en mandala’s tekenen en eventueel ook inkleuren. Er zijn wel mensen die het nog beter kunnen, maar dat hou je toch. Wel al weer een tijdje niet meer gedaan. Van die kleurboeken voor volwassen vond ik ook leuk om te doen. Ik heb hier veel tijd aan besteed toen ik niet kon sporten.
Het liefst ga ik hardlopen maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet goed in (heb ik weer).
Maar omdat ik het heel leuk vind, bijt ik me vast in schema’s met hartslagzone’s en core trainingen en hoop ik zo toch in ieder geval een middelmatige hardloper te kunnen worden. Een beetje casual wat fietsen voor de afwisseling kan ik ook wel waarderen.
Verder verspil ik graag wat tijd aan Netflix en internet.
Het liefst ga ik hardlopen maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet goed in (heb ik weer).
Verder verspil ik graag wat tijd aan Netflix en internet.
zaterdag 8 september 2018 om 23:11
De meeste mensen wel. Maar ik weet niet hoe het met de huidige portemonee is van de ts.
zaterdag 8 september 2018 om 23:11
zaterdag 8 september 2018 om 23:13
62 en jij?
zaterdag 8 september 2018 om 23:14
Ik woon op het boerenplatteland. En daar zijn ze echt niet rijk hoor!DitaVonTeese1969 schreef: ↑08-09-2018 23:13Serieus? In welke bubbel leef jij? Er bestaan niet voor niets allerlei initiatieven om kids uit armere gezinnen te laten sporten etc.
zaterdag 8 september 2018 om 23:17
Ik heb dat lang geleden ook gespeeld. Toen op de laptop. Kan dat nu ook op de tablet of niet meer? En nog steeds gratis?GinnyJones schreef: ↑08-09-2018 22:41Second life, ik maak daar huizen met textures die ik ook zelf maak en doe ook fotografie in het spel en bewerk deze in photoshop. Heel ontspannend en heel leuk om mensen van over de hele wereld te leren kennen.
Mijn hobby’s zijn :
- tekenen/schilderen
- bullet journal
- meubeltjes opknappen
- koken/nieuwe recepten uitproberen
- gamen en Netflix
zaterdag 8 september 2018 om 23:23
`Jazeker, het bestaat nog steeds, sterker nog, SL gaat als een trein. Er is ook heel veel vernieuwd natuurlijk, met name de avatars zijn zoveel mooier geworden met de komst van mesh. Daarnaast zijn ze echt aan het investeren geweest. Log gewoon weer een keer in joh als je je naam nog weet.
zaterdag 8 september 2018 om 23:26
zaterdag 8 september 2018 om 23:32
Ik hou ook van dieren en daarom vind ik op paarden zitten, ze met zweepjes slaan, hielen in hun zij zetten, een stuk metaal in hun bek duwen en ze in veel te kleine hokjes stoppen niet echt een gezellige hobby.
zaterdag 8 september 2018 om 23:46
Ik kook graag. Ik kan het niet zo heel goed maar vinden het heerlijk om in de keuken te staan. Vooral simpele dingen waar veel tijd gaat zitten in het snijden en zo, heerlijk rustgevend.
Ik lees graag. Dat gaat op en neer, het ene moment lees ik meer dan het andere.
Ik kickboks een keer of 2 per week. Hier voor geldt weer, ik ben er niet echt goed in maar ik vind het wel heel leuk. Het is leuk om toch steeds een beetje beter te worden en ik vind het fijn om echt gepusht te worden.
Ik lees graag. Dat gaat op en neer, het ene moment lees ik meer dan het andere.
Ik kickboks een keer of 2 per week. Hier voor geldt weer, ik ben er niet echt goed in maar ik vind het wel heel leuk. Het is leuk om toch steeds een beetje beter te worden en ik vind het fijn om echt gepusht te worden.
zaterdag 8 september 2018 om 23:57
Lezen, tekenen, schilderen, knutselen, meubeltjes pimpen, legpuzzels leggen, tuinieren, op m’n e-Bike mooie tochtjes maken, YouTuben, ja ik krijg m’n tijd altijd wel gevuld met creatieve hobby’s. Heb er alleen veeeeeeel minder tijd voor dan vroeger (maar leuke dingen voor in de plaats gekregen dus helemaal niet erg!)
zondag 9 september 2018 om 00:00
zondag 9 september 2018 om 00:09
Triest hoor, altijd maar rellen...
Time spent with a cat is never wasted