Uitgerekend mei 2019
zaterdag 25 augustus 2018 om 08:46
Hoi Dames,
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
Leeuw32
*FRozen_Star*
Verliefdenonzeker
Evalot
Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!
Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!
graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil
| Naam | Leeftijd | # | UD | J/M/V | Afspraken | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Frigga | 27 jaar | 1e | 22 april | V | ||
| Hollandsglorie | 33 jaar | 1e (2e) | 30 april | J | ||
| Aster84 | 34 jaar | 1e | 2 mei | V | ||
| Ananas2018 | 35 jaar | 3e | 4 mei | J | ||
| WinterDS | 27 jaar | 1e | 5 mei | J | ||
| Foxie29 | 35 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Isayez | 27 jaar | 2e | 7 mei | J | ||
| Mommy2018 | 27 jaar | 2e | 8 mei | V | ||
| Zsa-zsaa | 30 jaar | 1e | 8 mei | J | ||
| bloomaday | 27 jaar | 1e | 9 mei | ? | ||
| Lulu62 | 28 jaar | 2e | 11 mei | M | ||
| Wildeperzik | 29 jaar | 1e | 11 mei | J | ||
| Meiks | 31 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Saar2017 | 27 jaar | 1e | 12 mei | M | ||
| Huisjenr6 | 27 jaar | 2e | 15 mei | V |
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
zondag 9 september 2018 om 11:26
Knellende broeken nog niet echt last van, maar zodra ik thuis kom, doe ik wel mijn joggingbroek aan 
Wat fijn dat je nog zo'n mooie herinnering hebt aan je tante Isayez? (Lees trouwens je tekst ff na, volgens mij noem je je eigen naam of bijnaam
)
Mijn opa is momenteel terminaal ziek en de verwachting is niet dat hij het einde van het jaar nog gaat halen. Hoop zo dat we de laatste maanden of weken nog wat mooie herinneringen kunnen maken.
Wij gaan trouwens de NIPT doen. We vallen met onze leeftijd en erfelijke ziektes niet in het risico gebied, maar willen toch het zekere voor het onzekere nemen. De combinatie test doen we dan niet. Die is ook rond dezelfde tijd geloof ik?
Mijn eerste echo is pas over 3 weken, en dat duurt nog zo laaaaang. Wil eigenlijk gewoon elke dag even spieken, hoewel ik weet dat dat helemaal geen zin heeft nu.
Hier trouwens maar 2 stoeltjes op de achterbank straks, dus gaat prima passen
Ik reageer niet veel merk ik, maar mobiel gaat dat ook echt heel irritant! Ik leesjullie wel altijd!
Wat fijn dat je nog zo'n mooie herinnering hebt aan je tante Isayez? (Lees trouwens je tekst ff na, volgens mij noem je je eigen naam of bijnaam
Mijn opa is momenteel terminaal ziek en de verwachting is niet dat hij het einde van het jaar nog gaat halen. Hoop zo dat we de laatste maanden of weken nog wat mooie herinneringen kunnen maken.
Wij gaan trouwens de NIPT doen. We vallen met onze leeftijd en erfelijke ziektes niet in het risico gebied, maar willen toch het zekere voor het onzekere nemen. De combinatie test doen we dan niet. Die is ook rond dezelfde tijd geloof ik?
Mijn eerste echo is pas over 3 weken, en dat duurt nog zo laaaaang. Wil eigenlijk gewoon elke dag even spieken, hoewel ik weet dat dat helemaal geen zin heeft nu.
Hier trouwens maar 2 stoeltjes op de achterbank straks, dus gaat prima passen
Ik reageer niet veel merk ik, maar mobiel gaat dat ook echt heel irritant! Ik leesjullie wel altijd!
zondag 9 september 2018 om 11:27
wildeperzik klinkt als innestelings bloeding. Dit heb ik ook gehad! Man al die nieuwe dingen kunnen je ook zo onzeker maken.
isayez wat een verdrietig verhaal. Fijn dat je er zulke mooie herinneringen aan je tante hebt.
Wij gaan trouwens voor de nipt gezien mijn leeftijd kan t nooit kwaad. En we houden t kindje sowieso. Tenzij t een ondragelijk leven gaat hebben.
winterds en frozen_star een vaginale echo is minder eng dan het lijkt. Ik heb er in het verleden meerdere gehad. Ze gaan met een klein slank echo apparaat naar binnen. Daar doen ze zoveelmglijmiddel op dat t niet pijn doet, behalve dat t even koud aanvoelt. Je krijgt een heel mooi beeld hoe t er uit ziet. Het doet verder geen pijn en voor de vk / echoscopist is t heel normaal die doen er legio.
saarik droom ook lekker over de toekomst. Vandaag zag ik in t park een zwangere mama haar kind duwen op de schommel. Zo zie ik me over drie jaar ook wel. En voor nu eerst maar eens die echo. Morgen word ik teruggebeld voor een afspraak!
hier nog steeds weinig klachten alleen heel moe. Geen misselijkheid. Wel heb ik continue lichte krampen die lijken op menstruatie maar dat is schijnbaar heel normaal.
isayez wat een verdrietig verhaal. Fijn dat je er zulke mooie herinneringen aan je tante hebt.
Wij gaan trouwens voor de nipt gezien mijn leeftijd kan t nooit kwaad. En we houden t kindje sowieso. Tenzij t een ondragelijk leven gaat hebben.
winterds en frozen_star een vaginale echo is minder eng dan het lijkt. Ik heb er in het verleden meerdere gehad. Ze gaan met een klein slank echo apparaat naar binnen. Daar doen ze zoveelmglijmiddel op dat t niet pijn doet, behalve dat t even koud aanvoelt. Je krijgt een heel mooi beeld hoe t er uit ziet. Het doet verder geen pijn en voor de vk / echoscopist is t heel normaal die doen er legio.
saarik droom ook lekker over de toekomst. Vandaag zag ik in t park een zwangere mama haar kind duwen op de schommel. Zo zie ik me over drie jaar ook wel. En voor nu eerst maar eens die echo. Morgen word ik teruggebeld voor een afspraak!
hier nog steeds weinig klachten alleen heel moe. Geen misselijkheid. Wel heb ik continue lichte krampen die lijken op menstruatie maar dat is schijnbaar heel normaal.
zondag 9 september 2018 om 11:31
Qua kwaaltjes heb ik trouwens ook best vaak krampen in mijn baarmoeder. Soort groei pijn denk ik dan maar? Verder nog niet echt misselijk gelukkig. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook bijna geen last van dus ik ga er voor het gemak van uit dat ik ook nu de dans ontspring. Al zegt dat natuurlijk helemaal niets
zondag 9 september 2018 om 11:50
@lulu, haha geen naam of naam. Ben haar nichtje, maar sprak het uit als niggie/nichie. Toch bedankt voor je oplettendheid
Ik heb trouwens nog een extra vakje in de/het tabel gevoegd om aan te geven hoeveelste kindje dit wordt (iemand vroeg daar om)
Zouden jullie dit dikgedrukt kunnen laten weten?
Ik vind 'het tabel' veel mooier klinken dan 'de tabel' .. Maar toen ik het op ging zoeken.. Zag ik dus de..? Ben helemaal verbaasd daarover hahaha
Ik heb trouwens nog een extra vakje in de/het tabel gevoegd om aan te geven hoeveelste kindje dit wordt (iemand vroeg daar om)
Zouden jullie dit dikgedrukt kunnen laten weten?
Ik vind 'het tabel' veel mooier klinken dan 'de tabel' .. Maar toen ik het op ging zoeken.. Zag ik dus de..? Ben helemaal verbaasd daarover hahaha
zondag 9 september 2018 om 12:16
zondag 9 september 2018 om 12:26
Awh Saar heel herkenbaar. Ik dacht vanochtend oh god ineens doen m'n borsten niet meer pijn met het naar beneden lopen van de trap. Maar weet je, het is vaak sochtends minder en als je savonds je bh uitdoet auwww. (Bij mij althans) Dus niet teveel van aantrekken, het gaat in ups en downs!
Ik had zojuist toen ik me insmeerde met bodylotion mega pijn in m'n rechtertepel, echt het topje. Voel t nu nog! Een hele rare overgevoeligheid. Wel apart weer.
Ik had zojuist toen ik me insmeerde met bodylotion mega pijn in m'n rechtertepel, echt het topje. Voel t nu nog! Een hele rare overgevoeligheid. Wel apart weer.
zondag 9 september 2018 om 13:03
Jeetje dames zijn jullie ook zo moe? Ik voel me af en toe echt 40 weken zwanger! Merk het vooral nu ik vrij ben, hele week gewerkt en ging op zich best, wel vroeg naar bed. Maar nu lig ik op bed of op de bank, even een fietstochtje of wandelingetje en het duizelt me al. Ik eet me een ongeluk aan ijzer (eet meestal vega/vegan maar nu toch maar steeds ei, vlees en kip
Ben benieuwd hoe de waardes zijn over 2 weken.
zondag 9 september 2018 om 13:22
@wildeperzik, volgens doen ze bij mij idd ook sochtends minder zeer dan savonds, maar het verschil voelt dan weer zo groot. Inmiddels doen ze wel weer zeer maar heb er ook erg in zitten duwen en knijpen dus nu vraag ik me weer af of het echt zo is of dat ik ze zelf beurs heb gemaakt. ZUCHT. Je begrijpt dat ik knettergek word.
zondag 9 september 2018 om 13:56
saar Die onzekerheid is zo herkenbaar. Maar inmiddels durf ik wel te geloven dat alle kwaaltjs komen en gaan. Heb nu al verschillende dingen afwisselend wel en niet gevoeld en dit is ook wat je veel leest. Probeer jezelf niet al te gek te maken!
wildeperzik Ik ben ook echt heeel erg moe! Ben heel benieuwd hoe ik de komende werkweken door ga komen. Ik ben trouwens ook vegetarier. Ben niet van plan om vlees te gaan eten, maar slik nu wel visolie bij (met pijn in mijn hart dat wel haha) Is het standaard dat er naar je bloedwaardes wordt gekeken?
wildeperzik Ik ben ook echt heeel erg moe! Ben heel benieuwd hoe ik de komende werkweken door ga komen. Ik ben trouwens ook vegetarier. Ben niet van plan om vlees te gaan eten, maar slik nu wel visolie bij (met pijn in mijn hart dat wel haha) Is het standaard dat er naar je bloedwaardes wordt gekeken?
zondag 9 september 2018 om 14:44
Hier 19 september de eerst afspraak bij de verloskundige, voor ons tweede kindje!
Hier is de misselijkheid begonnen. Precies zoals bij de eerste zwangerschap. Ook echt mega moe!
Wij gaan straks voor de combinatietest, ondanks dat we niet in een risicogroep vallen. Gewoon voor de zekerheid!
Hebben jullie het al verteld in je omgeving?
Hier is de misselijkheid begonnen. Precies zoals bij de eerste zwangerschap. Ook echt mega moe!
Wij gaan straks voor de combinatietest, ondanks dat we niet in een risicogroep vallen. Gewoon voor de zekerheid!
Hebben jullie het al verteld in je omgeving?
zondag 9 september 2018 om 15:21
Aster dankjewel voor je geruststellende woorden
Voor de tabel; 18 september eerste echo +intake, eerste kindje
Ik heb ook veel last van vermoeidheid.
Ik ging net naar het toilet en had wat licht roze afscheiding, ik schrok hier zelf wel van. Verder heb ik geen buikpijn of erger bloedverlies dus hopelijk zet het niet door. Maak me nu wel zorgen
Voor de tabel; 18 september eerste echo +intake, eerste kindje
Ik heb ook veel last van vermoeidheid.
Ik ging net naar het toilet en had wat licht roze afscheiding, ik schrok hier zelf wel van. Verder heb ik geen buikpijn of erger bloedverlies dus hopelijk zet het niet door. Maak me nu wel zorgen
zondag 9 september 2018 om 15:26
O Frozen Star wat vervelend. Ik wil ook graag meeschrijven. Ik heb de 19e mijn eerste echo. Ben nu 5 weken en 3 dagen ongeveer.
Ik ben super mega onzeker want ik verlies al sinds woensdag af en toe oud bloed bij het vegen na het plassen. Heb m’n verloskundige gebeld en ze zegt dat het niets ergs hoef te zijn maar ze kan nu ook niets voor mij doen. Ik heb helaas ook helemaal geen symptomen. Dus alleen de vele testen bevestigen het.
Zit mezelf nu natuurlijk de hele dag helemaal gek te praten en op het internet lees je heel verschillende dingen.
Ik ben super mega onzeker want ik verlies al sinds woensdag af en toe oud bloed bij het vegen na het plassen. Heb m’n verloskundige gebeld en ze zegt dat het niets ergs hoef te zijn maar ze kan nu ook niets voor mij doen. Ik heb helaas ook helemaal geen symptomen. Dus alleen de vele testen bevestigen het.
Zit mezelf nu natuurlijk de hele dag helemaal gek te praten en op het internet lees je heel verschillende dingen.
zondag 9 september 2018 om 15:52
zondag 9 september 2018 om 17:37
Hahahaha precies dit!WildePerzik schreef: ↑09-09-2018 17:12Haha ja hier ook weer een mega pak testen ingeslagenDat houdt me wel koest tot de volgende CB-test.
zondag 9 september 2018 om 17:42
saar mijn borsten waren 2 dagen geleden ook ineens helemaal niet gevoelig of pijnlijk meer. Maar de dag erna waren ze gewoon weer gevoelig. En inderdaad wat wildeperzik zegt vooral na het uittrekken van je bh.
froozen en bloomaday ik snap die onzekerheid heel erg goed. Hier heb ik af en aan soms een sliertje bruin roze in mijn afscheiding. Maar dit is echt heeel minimaal. Ik schrik er ook van elke keer als ik het zie, maar ik heb het idee dat het echt komt omdat mijn baarmoedermond nu extra doorbloed is. Ik probeer er dan ook zo min mogelijk aan te komen.
nipt of combinatietest wij gaan de nipt doen. Vorige keer de combinatie test gedaan maar ja dat is een kansberekening. Wel fijn die extra echo
froozen en bloomaday ik snap die onzekerheid heel erg goed. Hier heb ik af en aan soms een sliertje bruin roze in mijn afscheiding. Maar dit is echt heeel minimaal. Ik schrik er ook van elke keer als ik het zie, maar ik heb het idee dat het echt komt omdat mijn baarmoedermond nu extra doorbloed is. Ik probeer er dan ook zo min mogelijk aan te komen.
nipt of combinatietest wij gaan de nipt doen. Vorige keer de combinatie test gedaan maar ja dat is een kansberekening. Wel fijn die extra echo
zondag 9 september 2018 om 20:13
Pff ik merk dat dit me echt veel energie heeft gekost. Ik voel me er direct onzeker door en ben bekaf.
Nog steeds wel wat licht bloedverlies, geen helderrood bloed, geen enorme hoeveelheden en geen enorme krampen maar toch maakt het me zo onzeker.
Vanmiddag keken we nog samen in de stad naar baby schoentjes
Nog steeds wel wat licht bloedverlies, geen helderrood bloed, geen enorme hoeveelheden en geen enorme krampen maar toch maakt het me zo onzeker.
Vanmiddag keken we nog samen in de stad naar baby schoentjes
zondag 9 september 2018 om 20:33
Oohh die onzekerheid! Om gek van te worden he dames!
Hier verder ook amper klachten, alleen groeien die borsten met de dag lijkt wel. Woensdag komt de informatrice van moeders voor moeders en ergens zit er toch een spanning dat die test lichter uit gaat slaan.
dit is mijn 3e zwangerschap/kindje. Mijn man heeft ook al twee kindjes. Dus bij elkaar wordt dit onze 5e
Dat brengt me op de auto!!
Wij hebben een Opel Zafira, maar ben erg benieuwd hoe we daar alle kinderen en kinderwagen enz in gaan krijgen. Helaas is t nog een beetje vroeg om dat allemaal te gaan testen, valt nogal op in de buurt als ik met een maxi cosi ga testen Haha..
Hier verder ook amper klachten, alleen groeien die borsten met de dag lijkt wel. Woensdag komt de informatrice van moeders voor moeders en ergens zit er toch een spanning dat die test lichter uit gaat slaan.
dit is mijn 3e zwangerschap/kindje. Mijn man heeft ook al twee kindjes. Dus bij elkaar wordt dit onze 5e
Dat brengt me op de auto!!
Wij hebben een Opel Zafira, maar ben erg benieuwd hoe we daar alle kinderen en kinderwagen enz in gaan krijgen. Helaas is t nog een beetje vroeg om dat allemaal te gaan testen, valt nogal op in de buurt als ik met een maxi cosi ga testen Haha..
anoniem_205515 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 20:34
Reden: Dom foutje
Reden: Dom foutje
0.38% gewijzigd
If destiny speaks, I don't ask questions..
zondag 9 september 2018 om 20:43