Kleding
zondag 9 september 2018 om 19:19
Ik heb een vraagje. Ik zweet altijd veel en nu vind ik witte basic shirts mooi. Heb er 1tje gekocht bij de zeeman, en de zweetvlekken gaan er gelijk al niet meer uit.
Hoe doen jullie dit? Dasty geel en vlekken, schoonmaakazijn, paracetamol, het helpt allemaal niks en zou toch wel kleding willen kunnen blijven dragen.
Ik heb vroeger syneo5 gebruikt enige wat toen hielp. Nu is het zweten acceptabelbaar en ben ik daarmee gestopt.
Maar het sloopt al mn shirtjes tops en vesten
Hoe gaan jullie hiermee om
Heb het geld niet voor iedere week nieuwe kleding
Hoe doen jullie dit? Dasty geel en vlekken, schoonmaakazijn, paracetamol, het helpt allemaal niks en zou toch wel kleding willen kunnen blijven dragen.
Ik heb vroeger syneo5 gebruikt enige wat toen hielp. Nu is het zweten acceptabelbaar en ben ik daarmee gestopt.
Maar het sloopt al mn shirtjes tops en vesten
Hoe gaan jullie hiermee om
Heb het geld niet voor iedere week nieuwe kleding
zondag 9 september 2018 om 22:42
Het gaat om de zweetplekken. Weet je wel, van die gele randen in je witte blousje/shirtje enz.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑09-09-2018 22:25Ken je probleem niet. Maar is Dove invisible dry een idee? Die is toch speciaal tegen witte vlekken in zwarte en gele vlekken in witte kleding?
maandag 10 september 2018 om 07:17
Dat is mij niet bekend; ik zei al eerder dat ik er geen ervaring mee had.winkelfanaat schreef: ↑09-09-2018 22:42Het gaat om de zweetplekken. Weet je wel, van die gele randen in je witte blousje/shirtje enz.
maandag 10 september 2018 om 14:46
Nivea heeft er 1 voor beide problemen: Nivea Invisible for Black & Whitewinkelfanaat schreef: ↑09-09-2018 22:41Dat is voor als je een zwart shirtje aantrekt, dat je niet van die witte strepen op je shirtje hebt na het aantrekken![]()