Wispelturig qua inrichting
zaterdag 8 september 2018 om 06:57
Oh ik word toch ook moe van mezelf. Liefst verf ik om het jaar mijn muur in de woonkamer.
Laatste project was de keuken verven, goed gelukt en zo kunnen we de aanschaf van een nieuwe nog een paar jaar uitstellen.
De woonkamer is twee jaar geleden gedaan en eigenlijk ben ik er op uit gekeken. Het is een hele lichte kleur grijs.
Liefst wil ik meer sfeer erin brengen, door wellicht een groentinten.
Maar mijn man wordt gek van mijn wispelturigheid. Die kan prima 15 jaar in een zelfde inrichting wonen bijvoorbeeld.
Soms word ik zo moe van mezelf. Ik heb nooit rust of dat ik het gevoel heb dat het klaar is.
Ben ik de enige of zijn er hier wel mensen die dat herkennen?
Laatste project was de keuken verven, goed gelukt en zo kunnen we de aanschaf van een nieuwe nog een paar jaar uitstellen.
De woonkamer is twee jaar geleden gedaan en eigenlijk ben ik er op uit gekeken. Het is een hele lichte kleur grijs.
Liefst wil ik meer sfeer erin brengen, door wellicht een groentinten.
Maar mijn man wordt gek van mijn wispelturigheid. Die kan prima 15 jaar in een zelfde inrichting wonen bijvoorbeeld.
Soms word ik zo moe van mezelf. Ik heb nooit rust of dat ik het gevoel heb dat het klaar is.
Ben ik de enige of zijn er hier wel mensen die dat herkennen?
zaterdag 8 september 2018 om 10:54
Het is ook mijn hobby
en heb ook het "alleenrecht" gekregen van mij partner haaha. Heerlijk!
Ander kleurtje Of behangetje op de muur, nieuwe hoesjes naaien voor de kussens, accessoires omwisselen of ook die even een ander kleurtje spuiten...
Soms word ik er ook onrustig van, alsikdan iets veranderd heb en het is het net niet. Dat vind ik wel lastig, want dan móet het dus gewoon zsm anders voor ik rust heb.
Maar met kwantum en stofjeswinkels en de kringloop en een beetje creabea zijn kost het gelukkig geen bergen met geld.
Ander kleurtje Of behangetje op de muur, nieuwe hoesjes naaien voor de kussens, accessoires omwisselen of ook die even een ander kleurtje spuiten...
Soms word ik er ook onrustig van, alsikdan iets veranderd heb en het is het net niet. Dat vind ik wel lastig, want dan móet het dus gewoon zsm anders voor ik rust heb.
Maar met kwantum en stofjeswinkels en de kringloop en een beetje creabea zijn kost het gelukkig geen bergen met geld.
zaterdag 8 september 2018 om 12:01
binkie schreef: ↑08-09-2018 10:50Ja ben ik.
Ik dacht altijd dat ik raar was omdat ik van verandering hou, maar hier blijkt maar dat er echt wel meer dames zo zijn.
Meubels gaanhier echt niet meer weg de komende 10 jaar. Het gaat dan echt om een muur verven, wat andere accessoires. Nieuw vloerkleed bijvoorbeeld die koop ik dus nooit duur, want ik weet hoe veranderlijk ik ben.
Gelukkig verkoop ik de oude ook eigenlijk altijd wel weer.
Soort van hobby dus.
Ik denk ook dat het veel voor komt en ook best heel leuk kan zijn. Ik zou alleen in het oog houden dat jouw hobby ook zijn huis is. Het moet geen "help mijn vrouw is interieurstilist" worden.
Veel plezier met verven (is ook gewoon leuk natuurlijk!)
zaterdag 8 september 2018 om 14:23
Dat is ook waar hoor. Hierna moet het weer even klaar zijn.
Men vindt de kleur trouwens lelijk haha.
zaterdag 8 september 2018 om 19:57
Haha de man vond het wel mooiTijdschriftenverslindster schreef: ↑08-09-2018 19:37Ik koop de verf wel als je hier komt schilderen.![]()
![]()
Serieus: als jij er maar gelukkig mee bent toch? En je man vrouw natuurlijk. Weet niet of hij ook tot de 'men' behoort die de kleur lelijk vindt.
zaterdag 8 september 2018 om 21:12
Ik houd ook wel van verandering, maar dan juist met meubels
We zijn nog ons bij-elkaar-geraapte zooi aan het vervangen dus ik kan fijn op zoek.
Met muurkleuren zijn we dan saai. Altijd wit. We hebben een kleine woonkamer/keuken dus kan niet te wild en vol dan wordt het propperig.
De basis is dus wit met een grijze gietvloer. De rest wisselt nogal eens.
Succes met verven!
We zijn nog ons bij-elkaar-geraapte zooi aan het vervangen dus ik kan fijn op zoek.
Met muurkleuren zijn we dan saai. Altijd wit. We hebben een kleine woonkamer/keuken dus kan niet te wild en vol dan wordt het propperig.
De basis is dus wit met een grijze gietvloer. De rest wisselt nogal eens.
Succes met verven!
zaterdag 8 september 2018 om 22:04
zondag 9 september 2018 om 09:56
Ik heb de muren eigenlijk bijna overal wit, maar ik verf ze wel heel vaak. Iedere 1,5 jaar ofzo. Het is dan wel 'afwasbare' verf maar ik vind het zo veel frisser als je het regelmatig bij houdt. Muren die 5 jaar geleden een keer gedaan zijn, daar kan ik echt niet tegen. Met overal vlekken en kleurverschil.
zondag 9 september 2018 om 20:52
zondag 9 september 2018 om 21:12