Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Sterkte Frozen Star. Hopelijk loos alarm :hug:
Sterkte Frozen Star!!! Ik duim voor je!
FrozenStar Heel heel heel veel succes.

Wildeperzik Zo herkenbaar, die zwangerschapstesten zijn niet aan te slepen. :hihi: Die onzekerheid he...

WinterDS Ook wij hebben de namen al bedacht voor zowel een jongen als een meisje. :lol:

Sunne Wat een spannende tijd ook voor jou! Fijn dat het gelukt is!

Ik heb (naast gevoelige borsten en super vermoeid) verder nog geen last van kwaaltjes. Ik las dat dit vaak begint tussen de 6/7 weken, dus het zou kunnen dat dat snel gaat komen. Wel zitten mn broeken idd al wat krapjes en heb ik totaal geen honger.

Wij willen gaan voor de NIPT test. Meer om dingen uit te sluiten.
Het wordt trouwens ons eerste kindje.

Vandaag heb ik bezoek gehad van Moeders voor Moeders. Ondanks de meerdere tests, die ik zelf al gedaan heb, voelde het zo bijzonder om met haar ook een test te doen, en de bevestiging van haar te krijgen dat het écht zo is. Niet dat dat iets zegt, maar ik vond het tóch bijzonder ofzo. Gaan er nog anderen mee doen met Moeders voor Moeders?
Ja Meiks, vanavond komt mvm ook bij mij! Lijkt mij ook leuk om te horen van haar, maakt het net wat echter!
Sterkte frozen star!! Wat vreselijk die onzekerheid...

Haha hier ook al zoveel testen gedaan. Vanochtend weer eentje en die knalde echt van het schermpje af dus dat zit nog wel goed! Het voelt ook steeds een beetje echter. Ben wel als de dood dat die testen weer minder worden. Misschien toch maar stoppen met testen en gewoon op de echo wachten...

Hier ook vrijwel geen kwaaltjes! Mijn borsten doen pijn en dat is het wel eigenlijk. Vandaag is mijn buik wel echt opgezet haha.
Sterkte frozenstar!! :hug:
Oh spannend frozenstar! Sterkte....

Las een reactie om eventueel een 2e topic te openen. Misschien is er ook een groepje die in een besloten groep op Facebook wilt praten?
Lees nu dat deze groep vol is dus heb mijn bericht verwijderd. Ik zal me aanmelden bij de nieuwe groep.

Frozenstar ik wil je sterkte wensen. Heb zelf in mei hetzelfde gehad en deze afwachtstand is echt heel moeilijk, sterkte.
Vanmiddag een inwendige echo gehad en helaas kwam hieruit wat ik al verwacht had. Er was niets meer te zien, dus helaas een miskraam.

Ik vond het zelf heel naar om in het ziekenhuis in dezelfde ruimte te wachten tussen de (blije) zwangere vrouwen. Jammer dat ze daar geen rekening meehouden.
Allemaal bedankt voor jullie steun, hopelijk zetten jullie allemaal een gezond kindje op de wereld.

@isayez zou je me uit de tabel kunnen halen?
Sterkte frozen star!!! Wat superrot voor je❤
Werden je testen ook lichter of niet? Dat was bij mijn miskraam toen wel een tijd terug.
Hoi Winter, inderdaad ik ken je van het topic zwanger worden vanaf juli ;-)

Perzik, bedankt voor de tip. Heb me ook alvast aangemeld bij het nieuwe topic aangezien het hier reeds zo vol zit. Hopelijk wordt het daar ook wel nog wat actiever.

Meiks, wat is moeders voor moeders? Is dit iets uit Nederland? Nog nooit van gehoord.

Iza, een besloten groep op Facebook lijkt me ook wel leuk. En misschien ook wat handiger met volgen en reageren enzo. Zijn er nog liefhebbers?

Frozenstar, heel veel sterkte gewenst. Verzorg jezelf goed :hug:
Aah, frozen star, wat super kut zeg! Jakkes!! Wees maar lief voor jezelf de komende tijd! Knuffel!
Ik begrijp dat deze groep vol is doordat ik niet in de tabel sta? Zou ik me dan mogen aanmelden voor de FB groep? Bedankt alvast!

Sterkte Frozen Star!
Oh nee frozen wat een rot nieuws! Heel veel sterkte meid. Knuffel!

Ik ben ook voor een geheime fb groep! (Bij een besloten kunnen mensen wel zien dat je lid bent. Een geheime groep is echt alleen zichtbaar voor de leden)

Mvm heb ik bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan, maar nu doe ik niet mee. Vond dat echt zo'n gedoe steeds dat het als een 'moetje' voelde om het te doen. Dit keer kies ik voor mezelf en voor gemak. Plus, die flessen naast de wc terwijl er ook een kleuter rondloopt die overal aan komt.. niet zo hygiënisch vind ik
frozen star wat ontzettend verdrietig..... ben er even stil van. Get is klote zet je met beide benen op de grond.... heel veel sterkte.

Het was mij ook al eens eerder opgevallen dat je tussen de blije moeders zit. Bij ons is dat ook. Het is zo confronterend en verdrietig... het gevoel wat er dan door je geen gaat dat is niet te beschrijven...
aster Ik was ook eens voor een echo in het ziekenhuis en zag een stel zitten, zij flink zwanger. Ze hielden elkaar zo stevig vast alsof ze omvielen en met zo'n intens verdrietige uitdrukking op het gezicht. Staat me nog zo bij. Geluk en verdriet wisselen zich daar continu af, erg naar en confronterend. Veel sterkte star en hopelijk snel meer geluk :hug:

Hier kon ik niet slapen (word bijna iedere nacht wakker rond deze tijd) en toch weer een CB test gedaan en jaa 3+ :heart: Ben echt heel blij. Gisteren kwam moeders voor moeders (viviaantje dan doneer je je dagelijks urine voor medicijnen met het HDC hormoon) en dat was ook best leuk. Was een knaltest en ze feliciteerde ons, kregen tijdschriften en een cadeautje voor de baby (daar ben ik nog lang niet in m'n hoofd!). Erg leuk :)

Ik hou het liever bij forum trouwens ipv Facebook, maar ga gerust wie wil en met het clubje dat overblijft kunnen we verder kletsen (evt in t nieuwe topic).
Frozen wat ontzettend verdrietig.. heel veel sterkte!

Hier sinds vanochtend ook ineens roze afscheiding :cry: hoeft niks te betekenen, maar je schrikt je toch wezenloos..
Ik denk dat ik straks de vk maar ga bellen en vragen of ik vandaag langs mag komen. Mijn echo staat normaal over 6 dagen en vandaag ben ik 7 weken zwanger dus zou er wel wat te zien moeten zijn..
Spannend verliefdenonzeker, 7 weken is al behoorlijk ver, hoop dat je inderdaad langs kan. Ik duim mee voor een mooi hartje!
perzik ik heb ook meerdere keren in een wachtruimte gezeten wachtend op klote nieuws tussen de zwangeren. Het afgelopen jaar hebben ze dat gelukkig veranderd in ons zieke huis. De laatste keren zaten we in een aparte wachtruimte.

voor in de tabel 27 september echo en 4 oktober intake
Wat een rotnieuws Frozen, heel veel sterkte en wees lief voor jezelf de komende tijd :hug: Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar en is het snel weer raak :heart:

Verliefd: Ook een dikke knuffel voor jou :hug: Roze afscheiding is volgens mij niet gevaarlijk hoor, vriendinnetje van mij heeft dit haar hele zwangerschap gehad. Hoop voor je dat je idd wat eerder bij de VK terecht kunt, geeft dan toch weer rust.

Vivaantje: Aha, ik dacht al je naam komt me bekend voor :)

FB groep weet ik nog niet zo goed, want je privacy is wel meteen weg, aangezien iedereen elkaars privé profiel kan zien. En om nu helemaal een nieuw FB account ervoor te gaan aanmaken.. Ik houd het voorlopig nog even bij het forum. Misschien als ik voorbij de 12wk ben en iedereen het weet dat ik me bij jullie aansluit :thumbsup:

Verder natuurlijk mezelf 'gejinxt' door gisteren te zeggen dat mijn misselijkheid minder was geworden :facepalm: Gisteren de hele dag een beetje weeïg en echt aversie tegen voedsel. Vannacht trouwens gedroomd dat we een zoontje hadden en hem gingen aankleden in een rompertje met zo'n slaapzakje eroverheen, té cute :flirting: Een ander gek feitje: elke keer als ik het blauwe 'cheerleader' emoji poppetje aanklik, wordt hij roze in mijn bericht? Misschien dan toch een meisje? Haha.
Hahah winter dat heb ik ook! Zo raar :-D Ik dacht dat dat bij iedereen zo was of is dat niet zo?

Ik heb helemaal geen voorgevoel kwa geslacht. Heel heel stiekem zou ik een meisje toch heel leuk vinden (ik heb al 2 zoontjes) maar nog een jongetje is ook weer super leuk :-D
Hahaha ik zie in alles een teken :fortune: :proud: Ik heb het even getest en ze hebben allebei dezelfde code dus dat klopt :facepalm: :P Volgens de Chinese/Maya kalender wordt het een jongetje (ik weet dat dit niets betekent maar vind het gewoon leuk om te doen) en zelf denk ik ook een jongetje. Meisje lijkt me ook superleuk, dus alles is welkom!
Hahahaha winter :mrgreen: :mrgreen: moest hard lachen :mrgreen: Zou ook echt iets voor mij kunnen zijn in alles een teken zien :proud:
Wat ontzettend verdrietig, Frozen. Heel veel sterkte.

Aangezien het hier al zo druk is, zal ik wel even in dat andere mei-topic gaan kijken! FB zie ik niet zo zitten, ik vind dat anonieme hier juist wel fijn ;)
Ooooohhh ik ben zo onzeker!! Vandaag weer een test gedaan. Blijft positief. Maar nog steeds geen hele duidelijke klachten. Soms een beetje misselijk. Wel erg hormonaal, maar verder eigenlijk niks. Dat maakt me wel erg bang. Volgende week zaterdag heb ik een vroege echo.
Ik ben nu precies 6 weken, dus zou dan ongeveer 7wd4 moeten zijn, dus dan zou er wel wat te zien moeten zijn. Pfff! Duurt lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven