Kennis van ex

12-09-2018 09:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is inmiddels een paar weken uit tussen mij en mijn ex vriend. Tijdens mijn relatie met hem ging ik wel eens mee uit of naar verjaardagen van vrienden van hem. Daar was ook wel eens X, een vriend van een vriend van mijn ex. De eerste keer dat ik hem ontmoette was tijdens een tentfeest. Toen ik hem in de ogen keek dacht ik direct wauw, jij bent leuk. Blijkbaar dacht hij hetzelfde van mij, want hij vroeg direct aan zijn vriend wie ik was en hoe hij mij kende. Zijn vriend antwoordde dat ik de vriendin van was, waarna X naar mijn ex toe liep en hem een compliment gaf over dat hij een leuke vriendin had. De volgende keer dat ik X zag was een verjaardag, ik raakte met hem aan de praat en het was een gezellig gesprek. Het jaar er op was hetzelfde geval. Niet arrogant bedoelt: maar door de manier waarop hij op mij reageert denk ik dat hij mij wel leuk vindt. Hij had destijds nog een relatie maar dat is nu sinds een aantal maanden over. Mijn vraag nu is of ik hem via FB of dergelijke zal benaderen om te vragen of hij het leuk vind om een keer af te spreken. Ik wil hier niet mijn ex mee kwetsen, maar het X blijft telkens in mijn hoofd zitten en ik wil ergens gewoon weten wat het is.
volg je hart! stuur hem een bericht en kijk hoe het loopt..
het leven is te kort om altijd maar te "wat alssen"
in the end, karma will be a bigger bitch than I'll ever need to be.
Eerst gewoon eens kletsen. Toevoegen als vriend op FB of ander medium en dan stuur je "hey! Lang niet gezien, hoe is het met jou?" En dan merk je vanzelf of het balletje die kant op rolt.
Hoe goed bevriend zijn X en ex ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
12-09-2018 09:33
Dit. Als ze echt vrienden zijn en regelmatig samen zijn, dan is er best een kans dat X er helemaal niet op in gaat. Ik heb ook wel eens een berichtje ontvangen van een ex van mijn beste vriendin en daar lachen we dan samen om en dat is het. Ik vind het namelijk nogal not done als zo'n ex mij benadert terwijl hij weet dat zij mijn vriendin is.
mamsvan schreef:
12-09-2018 09:33
.
Wanneer ik het goed lees is X een vriend van een vriend van Ex.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
12-09-2018 09:43
.
Wanneer ik het goed lees is X een vriend van een vriend van Ex.
Ja dit klopt inderdaad. Dus mijn ex en hij spreken nooit samen af, ze zien elkaar alleen door gemeenschappelijke vrienden.
Stuur hem dan gewoon een berichtje als hij en ex toch niet echt vrienden zijn

Succes
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik twijfel alleen nu nog dan of ik eerst een gesprek aan moet gaan of dat ik direct to the point zeg dat ik graag een keer een drankje met hem zou willen drinken
Nee niet doen...niet gaan stoken in de vriendschappen van je ex en niet met zijn vrienden gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon een berichtje sturen.
Hoe lang had je een relatie met je ex? Minimaal een jaar haal ik uit je post. Best snel om al na een paar weken actief op zoek te gaan naar een nieuwe vriend. Zeker als dat in zijn directe kennissenkring is. Zou het nog even de tijd geven. Over een tijdje zeker via FB contact leggen..
Ga eens koffie met hem drinken. Maak het niet te groot. Maak geen problemen waar ze niet zijn. Heb het gewoon leuk en zie wel, wat er van komt.
Mijn mening is gestippeld.
Joepjenies schreef:
12-09-2018 10:23
Hoe lang had je een relatie met je ex? Minimaal een jaar haal ik uit je post. Best snel om al na een paar weken actief op zoek te gaan naar een nieuwe vriend. Zeker als dat in zijn directe kennissenkring is. Zou het nog even de tijd geven. Over een tijdje zeker via FB contact leggen..

Precies mijn gedachte.
Ik zou eerst eens gewoon een gesprek beginnen, dan kom je er snel genoeg achter of een keer afspreken tot de opties behoort.
Joepjenies schreef:
12-09-2018 10:23
Dit ja.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven