Kennis van ex
woensdag 12 september 2018 om 09:25
Het is inmiddels een paar weken uit tussen mij en mijn ex vriend. Tijdens mijn relatie met hem ging ik wel eens mee uit of naar verjaardagen van vrienden van hem. Daar was ook wel eens X, een vriend van een vriend van mijn ex. De eerste keer dat ik hem ontmoette was tijdens een tentfeest. Toen ik hem in de ogen keek dacht ik direct wauw, jij bent leuk. Blijkbaar dacht hij hetzelfde van mij, want hij vroeg direct aan zijn vriend wie ik was en hoe hij mij kende. Zijn vriend antwoordde dat ik de vriendin van was, waarna X naar mijn ex toe liep en hem een compliment gaf over dat hij een leuke vriendin had. De volgende keer dat ik X zag was een verjaardag, ik raakte met hem aan de praat en het was een gezellig gesprek. Het jaar er op was hetzelfde geval. Niet arrogant bedoelt: maar door de manier waarop hij op mij reageert denk ik dat hij mij wel leuk vindt. Hij had destijds nog een relatie maar dat is nu sinds een aantal maanden over. Mijn vraag nu is of ik hem via FB of dergelijke zal benaderen om te vragen of hij het leuk vind om een keer af te spreken. Ik wil hier niet mijn ex mee kwetsen, maar het X blijft telkens in mijn hoofd zitten en ik wil ergens gewoon weten wat het is.
woensdag 12 september 2018 om 09:37
Dit. Als ze echt vrienden zijn en regelmatig samen zijn, dan is er best een kans dat X er helemaal niet op in gaat. Ik heb ook wel eens een berichtje ontvangen van een ex van mijn beste vriendin en daar lachen we dan samen om en dat is het. Ik vind het namelijk nogal not done als zo'n ex mij benadert terwijl hij weet dat zij mijn vriendin is.
woensdag 12 september 2018 om 10:23
woensdag 12 september 2018 om 12:48
Joepjenies schreef: ↑12-09-2018 10:23Hoe lang had je een relatie met je ex? Minimaal een jaar haal ik uit je post. Best snel om al na een paar weken actief op zoek te gaan naar een nieuwe vriend. Zeker als dat in zijn directe kennissenkring is. Zou het nog even de tijd geven. Over een tijdje zeker via FB contact leggen..
Precies mijn gedachte.
woensdag 12 september 2018 om 22:16
Dit ja.Joepjenies schreef: ↑12-09-2018 10:23Hoe lang had je een relatie met je ex? Minimaal een jaar haal ik uit je post. Best snel om al na een paar weken actief op zoek te gaan naar een nieuwe vriend. Zeker als dat in zijn directe kennissenkring is. Zou het nog even de tijd geven. Over een tijdje zeker via FB contact leggen..
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!