Mode & Beauty alle pijlers

Hoge strings

14-09-2018 21:11 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik zou graag strings willen dragen, misschien zelfs dagelijks, maar ik heb het probleem dat ik best een vollere FUPA (fat upper pubic area, oftewel een wat vollere venusheuvel heb) en daarnaast zie je een duidelijke lijn waar mn buik begint. Ik ben aardig wat afgevallen vanaf maat 48 en heb nu ong. maat 38/40.

De meeeste strings (en onderbroeken sowieso ook wel) vallen wat laag bij mij en dan valt het midden op die FUPA en dat vind ik gewoon lelijk staan omdat je wel minstens een goede 2-5 cm huid ziet voordat mijn buik dus eigenlijk begint. Ik wil me sexyer voelen (ook voor mijn vriend) maar dan wil ik op z'n minst ondergoed die tot die lijn waar mn buik begint komt en het liefst nog iets erover.

Heeft iemand de gouden tip waar je wat hogere strings kan kopen? Google (op bijv. hoge taille strings) geeft maar weinig opties en ik wil nu ook geen €20,00 voor een onderbroek uitgeven 🙈

Het liefst draag ik zwart ondergoed omdat bijna alle bh's wel iets zwarts bevat, en mag ook kant zijn.

Ik sta open voor alle suggesties, alvast bedankt!
Ik zocht om andere redenen ook hoge strings. Ontdekte dat de Zeeman heel fijne Soft Basics (zo heet het letterlijk) heeft die hoog vallen, zeker als je ze nog een maatje groter koopt. Die strings kosten nog geen 2 euro per stuk geloof ik. :)
Alle reacties Link kopieren
Oh? Ik heb nog geen soft basic strings bij de Zeeman gezien, zal eens beter kijken! Ik heb de normale slips met een kanten stukje van de Zeeman en die zitten heerlijk 😊
Hunkemöller
sophie string

Hunkemöller
Diva string

duur,maar ze blijven heel mooi .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven