Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
15-09-2018 20:07
Jongens, hebben jullie ook ineens zo'n zin in kruidnoten?
Sorry, chocolade. Fantastisch hier!
Life is short. Eat dessert first.
Is er al een topic geweest over het nut van winterbanden? :proud:
TanteBedelia schreef:
15-09-2018 20:18
Ja vorig jaar
Ik ben vandaag geweest voor een winterjas. Wat een ellende zeg, overal alleen maar van die michelin dingen met zo'n dooie cavia aan de capuchon.

Uiteindelijk toch nog heel tevreden geslaagd met een gevoerd spijkerjack van de mannenafdeling van Bristol, voor twintig euro :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
Ik ben vandaag geweest voor een winterjas. Wat een ellende zeg, overal alleen maar van die michelin dingen met zo'n dooie cavia aan de capuchon.

Uiteindelijk toch nog heel tevreden geslaagd met een gevoerd spijkerjack van de mannenafdeling van Bristol, voor twintig euro :rofl:
Gga gewoon naar de Bijenkorf

Met Bristol wil je toch nog niet dood gevonden worden op straat???
Lady*Voldemort schreef:

Ik wilde een mantel. Gewoon zo'n lange wollen damesjas. Maar overal waren alleen maar doorgestepte jassen met een nepbontkraag. Nu was ik ook in Duitsland, maar alsnog. Zelfs C&A had geen saaie damesmantels meer te koop.
Lady*Voldemort schreef:

Ja vreselijk. Ik heb gelukkig nog een mooie hangen.. maar voor de oudste kan ik niks moois/leuks vinden. Alleen van die dekbeddingen en Parka's met dooie cavia's die er niet af kunnen. Of de hele capuchon kan eraf... Maar die wil ze dan weer wel hebben.
Lady*Voldemort schreef:

Ik moet ook en vind ook alleen maar jassen die roepen dat je vergeten bent om uit je slaapzak te kruipen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb vandaag trouwens flamingo-rose uitwasbare haarverf gekocht.

Vrijwillig ...voor mijn kind om de puntjes rose te verven. :-? :-?
CindyVanEijk schreef:
15-09-2018 20:19
Gga gewoon naar de Bijenkorf

Met Bristol wil je toch nog niet dood gevonden worden op straat???
Ik wil nooit dood gevonden worden op straat. Zal mij boeien wat ik draag als het wel gebeurd.
TanteBedelia schreef:

Vast heel veel. Alleen nog niet dit jaar.
Nog niet gezien.
vrouwjagersma schreef:
15-09-2018 20:21
Ik wilde een mantel. Gewoon zo'n lange wollen damesjas. Maar overal waren alleen maar doorgestepte jassen met een nepbontkraag. Nu was ik ook in Duitsland, maar alsnog. Zelfs C&A had geen saaie damesmantels meer te koop.
We zoeken hetzelfde, dus geef ajb een seintje als je DE mantel gevonden hebt!
Lucifer2018 schreef:
15-09-2018 20:21
Ja vreselijk. Ik heb gelukkig nog een mooie hangen.. maar voor de oudste kan ik niks moois/leuks vinden. Alleen van die dekbeddingen en Parka's met dooie cavia's die er niet af kunnen. Of de hele capuchon kan eraf... Maar die wil ze dan weer wel hebben.
De kinderen zijn hier het probleem niet. Oudste komt werkelijk om in de winterjassen, geen idee hoe ze eraan komt maar vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan en zo. En voor zoon heb ik twee jaar geleden op zo'n ruilpagina een werkelijk geweldig exemplaar gescoord waar ie nog steeds in past. Als ik het me goed herinner heeft me die transactie een fles cola, een pot mosterd en een pak hagelslag gekost.
Oudblond schreef:
15-09-2018 20:24
Ik moet ook en vind ook alleen maar jassen die roepen dat je vergeten bent om uit je slaapzak te kruipen.
Ja dat :rofl:
CindyVanEijk schreef:
15-09-2018 20:05
ik ben al vier jaar volwassen

Als je je excuses aanbiedt omdat je dat van iemand anders moet, dan meen je er dus eigenlijk geen flikker van maar doe je dat braaf omdat je dat moet. Dat is nogal kinderachtig vind je niet?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 20:49
0.33% gewijzigd
Ik vind winterjassen kopen ellende. Als ik dan eindelijk één heb waar ik een beetje blij van word draag ik 'm tot het echt weer 's tijd wordt voor iets nieuws. Helaas is dat nu dus.
There is always something happening, and it's usually right now
Lucifer2018 schreef:
Ik heb vandaag trouwens flamingo-rose uitwasbare haarverf gekocht.

Vrijwillig ...voor mijn kind om de puntjes rose te verven. :-? :-?
Wel checken of het echt uitwasbaar is he?! :lol:
Tenzij je dochter het niet erg vindt om wat langer met roze haar rond te lopen...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Waarom krijgt die saaie trol die zo graag wil laten weten dat ze hihihaha heeft zitten trollen op een suffe en saaie manier én op een beschamende manier zoveel aandacht hier?

Ooit was een een topic waar trollen uit de grot konden komen. Dat was echt wel leuk, er waren hilarische topics bij.

Eens met Meds: vroeger waren de trollen leuker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oudblond schreef:
Ik wil nooit dood gevonden worden op straat. Zal mij boeien wat ik draag als het wel gebeurd.
Dit doet me denken aan mijn oma, die zei altijd dat je elke ochtend een schone onderbroek aan moest trekken voor het geval je op straat dood neerviel
Oudblond schreef:
15-09-2018 20:25
Ik heb een ander budget dan jij, denk ik. Maar ik zag dat Promiss heel mooie heeft. Stiekem voel ik me een beetje te jong/tokkie voor Promiss, maar nieuw schooljaar, nieuwe Jagersma.
Lady*Voldemort schreef:
15-09-2018 20:26
De kinderen zijn hier het probleem niet. Oudste komt werkelijk om in de winterjassen, geen idee hoe ze eraan komt maar vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan en zo. En voor zoon heb ik twee jaar geleden op zo'n ruilpagina een werkelijk geweldig exemplaar gescoord waar ie nog steeds in past. Als ik het me goed herinner heeft me die transactie een fles cola, een pot mosterd en een pak hagelslag gekost.
Dat is goed geregeld.

Ik moet er gewoon eentje kopen gok ik.
Pinda-Kaas schreef:
15-09-2018 20:39
Dit doet me denken aan mijn oma, die zei altijd dat je elke ochtend een schone onderbroek aan moest trekken voor het geval je op straat dood neerviel
Die quote herken ik van mijn oma. Bij haar was het alleen niet dat je op straat dood neerviel, maar dat je ineens naar het ziekenhuis moest.
SombraOnline schreef:
15-09-2018 20:16
Ik was op zoek naar kruidnoten met zo’n yoghurtlaagje eromheen, maar nog nergens te vinden hier :(
Bij Jumbo? Ik heb er niet speciaal opgelet, maar bij ons lagen de pepernoten in een ruim assortiment in grote feestelijke dozen naast de kassa.
Oudblond schreef:
15-09-2018 20:25

Wehkamp. Heb ik vorig jaar een donkerblauwe gekocht.
Ik ben overigens heel blij met mijn dekbedjas. Ik heb het altijd koud. En dat is een understatement. Het liefste rol in van onder mijn deken direct in mijn winterjas. Ik hou van mijn dekbed en mijn dekbedjas :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven