Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen NCOI

15-09-2018 20:35 6 berichten
Ik ben van plan via de NCOI een opleiding (SPD bedrijfsadministratie) te gaan volgen en ben benieuwd naar positieve en negatieve ervaringen. Het is een HBO bachelor opleiding die in het verleden werd aangeboden door Markus Verbeek, maar zij zijn overgenomen door de NCOI. Als ik opzoek ga naar reviews lees ik alleen maar negatieve ervaringen sinds de overname, maar deze zijn wel van een paar jaar geleden. Ik vraag me af of dit inmiddels verbeterd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben als docent vertrokken na de overname. MVP was al niet geweldig, maar wel leuke mensen. NCOI behandelde docenten alsof ze wel heel dankbaar mochten zijn om voor hen te werken. Je moet een hoog niveau en een verrekt hoog tarief betalen om je dat te veroorloven.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wat wil je precies weten? Ik was wel een stuk tevredener over Markus Verbeek dan over de NCOI, maar ik ben ook weer geen onoverkomelijke problemen met de NCOI tegengekomen, geloof ik.
In welke regio wil je les volgen, want ik begreep wel dat veel modules niet op alle locaties doorgaan, vanwege te weinig deelnemers. Maar voor mij was locatie Utrecht geen probleem, dus dat speelde voor mij niet zo.
Ik vind ncoi vooral enorm commercieel en onpersoonlijk. Zodra je maar even iets meer of iets afwijkende vraagt, zijn ze niet thuis. Terwijl je op basis van de tarieven zeker wel wat service, flexibiliteit en wat meedenken zou mogen verwachten.
Als ik jullie reacties zo lees is NCOI dus een slecht plan. Iemand suggesties voor een betrouwbare aanbieder van SPD bedrijfsadministratie of iets vergelijkbaars?

Ik heb 20 jaar geleden MBA en SPD I gedaan en ga nu aan de slag als financial controller (non profit) na een aantal jaren werkzaam te zijn geweest in een logistieke baan. Ben nu opzoek naar een deeltijdopleiding op HBO niveau.
Geen flauw idee, eerlijk gezegd. Ik ben dus via MVP begonnen en heb het na de overname afgemaakt via de NCOI, maar heb eigenlijk geen idee of er betere opleidingsinstituten zijn die de opleiding ook aanbieden.

Hmm googelen levert NCOI , LOI en NTI op, zo op het eerste gezicht. Ik zou je de LOI nog minder aanraden en de NTI ken ik persoonlijk niet. Dan toch maar NCOI gok ik... ;-D
Of de HEAO bedrijfseconomie in deeltijd gaan volgen aan een hogeschool?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven