Gezondheid alle pijlers

Paracetamol over houdbaarheidsdatum

16-09-2018 17:02 17 berichten
Ik heb zojuist paracetamol tevoorschijn gehaald omdat ik knallende koppijn heb. Nu gebruik ik dit echt zelden tot nooit dus je raadt het al; houdbaar tot 2016.

Zouden jullie dit alsnog gewoon nemen? Ik bewaar ze wel op een koele donkere plek. Ik dacht ooit gelezen te hebben dat alleen de werking achteruit gaat maar het verder niet schadelijk is echter kan ik dit niet terugvinden op internet.

Wat zouden jullie doen? Gewoon nemen? Mijn vriend is pas om 22 uur thuis en met deze koppijn naar de winkel lopen zie ik ook niet echt zitten :@@:
Ik zou dat gewoon nemen. Paracetamol is echt veel langer goed. En anders word je echt niet ziek van twee oude paracetamolletjes.
Alle reacties Link kopieren
Joh, dat spul is vaak jaren houdbaar. Gewoon innemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niks mis mee.
Ik had het ook ingenomen.
Gewoon innemen.

Ja gewoon innemen.
Bedankt iedereen ik ga er nu meteen 2 nemen :)
Ik hoop dat je hoofdpijn snel over is...
Dank je lief van je!
Kan zijn dat de werkzame stof iets minder is.
Beterschap, Youwish.
Gewoon innemen. Hooguit is de werking achteruit gegaan en kom je niet van je hoofdpijn af.

Maar als je niets neemt weet je zeker dat je niet van je hoofdpijn afkomt.
Ze lijken inderdaad niet te werken helaas :(

Bedankt allen!
Heb je goed contact met je buren of misschien familie in de buurt?
Dan zou je daar evt nog paracetamol kunnen scoren.

Ik had het denk ik niet genomen maar meer omdat ik inderdaad al zou verwachten dat ze niet meer een goede werking zouden hebben.
Tralalalala
Dan is die hoofdpijn misschien heel hardnekkig, maar in een droge tablet kan de werking niet zo snel vergaan, de werkzame stof zit er gewoon in. Dat is anders bij crèmes, vloeistoffen en capsules is dat een ander verhaal.

Sterkte
Indien in een strip blijven ze nog twintig jaar werkzaam. Maar los is er een risico dat het minder werkzaam wordt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven