Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
19-09-2018 11:51
Ik ben zo blij dat ik niet in dat Glennis Grace topic geschreven heb. Straks was iedereen erachter gekomen dat ik een racist ben.

Zo vermoeiend dat er altijd weer de racismekaart wordt getrokken.
vrouwjagersma schreef:
19-09-2018 11:51
Ik ben zo blij dat ik niet in dat Glennis Grace topic geschreven heb. Straks was iedereen erachter gekomen dat ik een racist ben.
Of een leugenaar. Meer smaken zijn er helaas niet.
Nouschi schreef:
19-09-2018 11:53
Voor mij is het te laat helaas. Vind ik ook nog Anouk geweldig!
Ik vind Anouk ook veel prettiger om te horen dan Glennis Grace. Dat is allemaal white supremacy, begrijp ik nu. Ik heb wel een pesthekel aan Celine Dion en Adele, wellicht compenseert dat nog het een en ander. En anders maar niet, dan ga ik nu gewoon lekker los in het vluchtelingentopic, want daar hoor ik blijkbaar.
Ik :heart: kinderfeestjestopics
In ieder geval is de bijvangst best omvangrijk, dit jaar.
Adele vind ik wel goed, Celine vind ik het ergst met Witnie als goede tweede.

Ik zie je op actueel, gezellig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ha, N.. is er weer. En ze heeft zoals gewoonlijk weer eens ruzie met een vriendin. (bedreigd topic)
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 19-09-2018 12:22
3.48% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
19-09-2018 12:00
Ha, ... is er weer. En ze heeft zoals gewoonlijk weer eens ruzie met een vriendin. (bedreigd topic)
:facepalm: ..
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 12:38
10.80% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2018 10:10
Dat haalde Loullah er alleen maar bij om FV uit 'dr tent te lokken.
wil je hiermee kappen aub?
ik wil niemand uit de tent lokken laat staan FV.

praat maar over het feit dat anderen mijn nederlanderschap in twijfel trekken omdat ik het voor Glennis opneem. Dat is pas schandalig en erg provocerend.
Star² schreef:
19-09-2018 06:49
Tuurlijk, maar het is niet aan haar om het aan zijn familie te vertellen als hij dat niet wil. Daar ging het volgens mij in dit geval namelijk om.

Jawel, want zijn inschattingsvermogen is aangetast. Dus zij zal veel meer de juiste beslissingen naar zich toe moeten trekken om het gezin overeind te houden. Als zij het zinvol/nodig vind om zijn familie in te lichten en ze heeft daar wat aan (begrip/medeleven/ondersteuning) dan moet ze dat gewoon doen.
Loullah schreef:
19-09-2018 12:21
wil je hiermee kappen aub?
ik wil niemand uit de tent lokken laat staan FV.

praat maar over het feit dat anderen mijn nederlanderschap in twijfel trekken omdat ik het voor Glennis opneem. Dat is pas schandalig en erg provocerend.
:hug:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
Of een leugenaar. Meer smaken zijn er helaas niet.
Tenenkrommend inderdaad. Ongelofelijk om al die bochten elke keer opnieuw te zien terwijl de toon steeds schreeuwerig (overschreeuwen) wordt.
Glennis zingt technisch prima. Maar niet 'doorvoeld' en zonder de emotie met de tekst te leggen. Uit kunnen halen wil niet zeggen dat je oh zo met je hart bij je lied zit. Ik vind haar stem niet mooi en haar persoonlijkheid ook niet (en dat is niet van horen zeggen maar eigen ervaring). Ik gun haar van ganser harte haar Amerikaanse droom. Ze past daar een stuk beter dan hier. Dit mag ik daar niet schrijven want dan ben ik een kutnederlander terwijl ik toch eerder Belgisch en Frans ben. Ook kut natuurlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moet echt op mijn handen gaan zitten om niet een kijkje te nemen in het Glennis-topic
Ik gun mezelf het niet te doen.
Heeft ze de finale niet gewonnen?
Oudblond schreef:
19-09-2018 12:37

Glennis zingt technisch prima. Maar niet 'doorvoeld' en zonder de emotie met de tekst te leggen. Uit kunnen halen wil niet zeggen dat je oh zo met je hart bij je lied zit.
Wat dat betreft kan ze echt prima nummers van whitney houston zingen, die heeft dat ook. Heb haar nooit vergeven, dat ze I will always love you verneukt heeft
lise1985 schreef:
19-09-2018 12:39
Is nog niet bekend. Dit is alleen nog de voorpret, het echte werk begint vannacht :devil:
-
Nouschi schreef:
19-09-2018 12:40
Is nog niet bekend. Dit is alleen nog de voorpret, het echte werk begint vannacht :devil:
Dat wordt weinig slaap Nouschi!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-09-2018 12:45
Dat wordt weinig slaap Nouschi!
:biggrin:
shifty schreef:
19-09-2018 12:23
Jawel, want zijn inschattingsvermogen is aangetast. Dus zij zal veel meer de juiste beslissingen naar zich toe moeten trekken om het gezin overeind te houden. Als zij het zinvol/nodig vind om zijn familie in te lichten en ze heeft daar wat aan (begrip/medeleven/ondersteuning) dan moet ze dat gewoon doen.

Dat mag je vinden. Als mijn vent iets wat ik privé vind besluit te vertellen aan mijn familie, dan ben ik daar niet blij mee. Wat hij met zijn eigen familie doet moet hij zelf weten.
Oudblond schreef:
19-09-2018 12:37
Tenenkrommend inderdaad. Ongelofelijk om al die bochten elke keer opnieuw te zien terwijl de toon steeds schreeuwerig (overschreeuwen) wordt.
Glennis zingt technisch prima. Maar niet 'doorvoeld' en zonder de emotie met de tekst te leggen. Uit kunnen halen wil niet zeggen dat je oh zo met je hart bij je lied zit. Ik vind haar stem niet mooi en haar persoonlijkheid ook niet (en dat is niet van horen zeggen maar eigen ervaring). Ik gun haar van ganser harte haar Amerikaanse droom. Ze past daar een stuk beter dan hier. Dit mag ik daar niet schrijven want dan ben ik een kutnederlander terwijl ik toch eerder Belgisch en Frans ben. Ook kut natuurlijk.
Dit! Helemaal mee eens.
(Behalve het stukje over Belgisch of Frans zijn. Dat is natuurlijk heel tof. Al is het maar omdat jullie Plopsaland de Panne hebben :thumbsup: ).
Yasna schreef:
Zo vermoeiend dat er altijd weer de racismekaart wordt getrokken.
Och, is het weer zover?
Lucifer2018 schreef:
19-09-2018 13:02
Och, is het weer zover?
Yep
lise1985 schreef:
19-09-2018 12:39
ze gaat niet winnen: https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... final.html
lilalinda schreef:
19-09-2018 13:04
ze gaat niet winnen: https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... final.html
Terecht als dit popje wint!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven