Willekeur op Fok
zaterdag 22 oktober 2016 om 15:27
Vannacht plaatste ik in een fantopic van een bekende user een foto die elders op fok staat.
Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.
Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.
Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.
Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...
Vinden jullie dat normaal?
Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.
Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.
Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.
Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...
Vinden jullie dat normaal?

vrijdag 30 juni 2017 om 21:10
Toet toet-boing boing- Peppie en Kokkie...
Hoe kom jij hier op het VF door de zoekterm : FOK en vivaforum?

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoer Fockert!
Jezus je kan het mij zelf ook vragen hoor.
Drama queen dat je er bent en ik een trol? Toet-toet boing-boing
En nu Opbokken naar fok en daar blijven

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoer Fockert!
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:19
62.42% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 26 december 2017 om 21:27
Serieus.... zeiken bij de mods?
Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing
En nu Opbokken naar fok en daar blijven.
Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing
En nu Opbokken naar fok en daar blijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 19 september 2018 om 17:19
Al begin 2015 werd het rustiger. Oude leden hebben geen tijd en zin meer en de nieuwe komen er maar niet.zusters schreef: ↑23-10-2016 08:38Fok was een tijdje leuk maar de afgelopen 2 jaar is het echt een afvoerputje geworden. Racistische bagger voert de boventoon en de moderatie lijkt het allemaal wel prima te vinden en open discussies (zoals hier op het forum) hebben plaats gemaakt voor een partijtje afzeiken.
Ik kom er niet meer.

donderdag 27 december 2018 om 18:27
Ga je kut scheren, idioot.Enn schreef: ↑30-06-2017 21:10Toet toet-boing boing- Peppie en Kokkie...