Willekeur op Fok

22-10-2016 15:27 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht plaatste ik in een fantopic van een bekende user een foto die elders op fok staat.

Ik kreeg een bericht van die persoon dat ik die weg moet halen. Gedaan, er staat nu een foto van een politicus.

Later die nacht plaatste deze user uit het niets dat ik op een Tumblr zijn woonadres heb geopenbaard samen met links naar foto's en een aantal bekende topics van hem. Hij noemde mij een snol en zegt stappen tegen mij te ondernemen.

Ik ging me niet verdedigen en plaatste dat hij dat mag doen en dat dat alleen civiel kan met een eigen advocaat.

Nu is mijn fok account permanent geblokkeerd wegens "stalking" omdat een gek uit het niets roept dat ik op een andere website zijn adres heb geopenbaard...

Vinden jullie dat normaal?
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 18:23:

[...]

Nee nooit gekeken eigenlijk. Maar dit is nou ook niet weer echt een visitekaartje éh.

Maar goed, jij lijkt ergens mee te zitten? Misschien eigen topic? ;)Nee hoor. Ik heb die pijler onder negeer. Ik zit nergens mee.
Ga effe lekker klagen bij Fok zeg. Wat moeten wij hier nu mee.
En bovendien: wie plaatst er nou een fantopic van een BF'er. Dan ben je toch niet helemaal lekker bij je potje?
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 17:28:

Stel het hier nog eens aan de kaak. Misschien krijg jij je zin dan wel.

Centraal Moderatortopic
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 18:52:

Ga effe lekker klagen bij Fok zeg. Wat moeten wij hier nu mee.En willen we hier iemand die het blijkbaar normaal vind om foto's en NAW gegevens van anderen online te zetten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nope. U mag wat mij betreft allervriendelijkst opbokken.

G'navond.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:00:

[...]

En willen we hier iemand die het blijkbaar normaal vind om foto's en NAW gegevens van anderen online te zetten.Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar ik geef je toe, dat het topic hier mogelijk niet thuis hoort.
Ik ben er mod en kan je verzekeren dat alle bans niet zomaar gegeven worden. Dit zul je echt aan jezelf te danken hebben. Mocht je het er echt niet mee eens zijn, je kunt er een mailtje aan wagen.
Waar is to eigenlijk?
quote:Yakatani schreef op 22 oktober 2016 @ 19:03:

Ik ben er mod en kan je verzekeren dat alle bans niet zomaar gegeven worden. Dit zul je echt aan jezelf te danken hebben. Mocht je het er echt niet mee eens zijn, je kunt er een mailtje aan wagen.Of jullie praten het hier even uit. Je zit hier op neutraal terrein tenslotte.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 19:07:

[...]

Of jullie praten het hier even uit. Je zit hier op neutraal terrein tenslotte.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 19:07:

[...]

Of jullie praten het hier even uit. Je zit hier op neutraal terrein tenslotte.Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Mij ontgaat de betekenis ervan om over het ene forum te gaan klagen bij het andere.
Ik vind het ook super-irritant als iemand dezelfde topics opent op beide fora.
Serieus.... zeiken bij de mods?

Maanden later komen zeiken over een naam in een topic op viva. Way to go stoere Fockert! Eerst trollen en daarna zeiken.En je kan het mij zelf ook vragen hoor, dramaqueen dat je er bent.
En ik een trol op Viva?Toet-toet boing-boing

En nu Opbokken naar fok en daar blijven.

Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Dat hoeft wat mij betreft dan weer niet hoor! Ik lees wel.
enn wijzigde dit bericht op 26-12-2017 21:36
Reden: Trol die maanden later zeikt over een naam en denkt daarbij mij nog even een ban aan te smeren, Opbokken
52.63% gewijzigd
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:13:

[...]

Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Mij ontgaat de betekenis ervan om over het ene forum te gaan klagen bij het andere. ontneem ons nou niet ons momentje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:00:

Nope. U mag wat mij betreft allervriendelijkst opbokken.

G'navond.

Dit inderdaad.

Lekker boeiend wat er op Fok wel/niet gebeurd.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 19:18:

[...]

ontneem ons nou niet ons momentje
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 19:15:

[...]

Dat hoeft wat mij betreft dan weer niet hoor! Ik lees wel. Ik lees ook mee. Dit is neutraal terrein dus ga jullie gang

[...]

Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. .Het topic is er al. En ik zal wel lachen hoor.

[...]

Liever in een apart daarvoor bestemd topic of in het prive. Mij ontgaat de betekenis ervan om over het ene forum te gaan klagen bij het andere.Je bent niet verplicht te blijven lezen hoor.
quote:AeonOfWinter schreef op 22 oktober 2016 @ 19:19:

[...]

Dit inderdaad.

Lekker boeiend wat er op Fok wel/niet gebeurd.Het grappige ervan is is dat een zo'n topic waarschijnlijk niet eens op FOK kan. Wie de moderatie in twijfel trekt wordt op slot gegooid. In dat opzicht begrijp ik het wel, wat TO doet. En als hij/zij over VIVA wil klagen, gaat ie naar Fok!
En Hdero, hoe voelt dat nou om voor het eerst in een topic van een ander te reageren?
quote:Hdero schreef op 22 oktober 2016 @ 19:24:

[...]

Het grappige ervan is is dat een zo'n topic waarschijnlijk niet eens op FOK kan. Wie de moderatie in twijfel trekt wordt op slot gegooid. In dat opzicht begrijp ik het wel, wat TO doet. En als hij/zij over VIVA wil klagen, gaat ie naar Fok!

Goed idee

Ik moet toch nog een uur wachten voor mijn hachee klaar is.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 19:23:

[...]

Je bent niet verplicht te blijven lezen hoor.Neem alles nou niet zo letterlijk. Je leeft vast een aantal jaar langer.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 oktober 2016 @ 19:24:

En Hdero, hoe voelt dat nou om voor het eerst in een topic van een ander te reageren?Ben je mij online aan het stalken of zo? Wat is jouw woonadres zodat ik dat online kan zetten? De fotos ontmasker ik zelf wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven