Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

zaterdag 14 maart 2009 om 00:49
Ery.. ja tis altijd leuk en gezellig met hem , aan de telefoon , sms , msn .. a.s donderdag is onze 2e date.. Ben denk ik zenuwachtiger voor de 2e date dan dat ik was voor de 1e.. 1e is alles nieuw.. en nu tsjah nu moeti k ook nog wat verzinnen , toch stukje onzekerheid.. als ie t maar leuk vind om wat te gaan eten met mij en als we maar gezellig kunnen kletsen tijdens dat eten.. (idee om telkens maar een hap te nemen ? haha)
zaterdag 14 maart 2009 om 00:55
Leuk hoor Vleer...en erg spannend inderdaad een tweede date.
Eerste date is meer vrijblijvend...zo van joh ik zie het wel. Tweede date weet je dat je elkaar leuk vindt en moet je je meer openstellen.
Komt wel goed die tweede date, maakt niet uit wat je gaat doen als je elkaar leuk vindt. Ook al zit je naast elkaar op de bank met de tlverlichting aan
Eerste date is meer vrijblijvend...zo van joh ik zie het wel. Tweede date weet je dat je elkaar leuk vindt en moet je je meer openstellen.
Komt wel goed die tweede date, maakt niet uit wat je gaat doen als je elkaar leuk vindt. Ook al zit je naast elkaar op de bank met de tlverlichting aan
zaterdag 14 maart 2009 om 09:48
Goedemorgen!
Koffie/thee ?
Gister rustig in de kroeg gehangen, best oke. Strakt poetsen int JC en vnvd waarschijnlijk 90-ies party.
As dinsdag ter ere van St Patricksday met vriend naar optreden van de band van mn broer.... zin in!
Iedereen goed geslapen?
Koffie/thee ?
Gister rustig in de kroeg gehangen, best oke. Strakt poetsen int JC en vnvd waarschijnlijk 90-ies party.
As dinsdag ter ere van St Patricksday met vriend naar optreden van de band van mn broer.... zin in!
Iedereen goed geslapen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.