Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
21-09-2018 18:35
Als Pavlovmod dienst heeft ligt Dana eraf! :mrgreen:
Zo zo zo, wat doet die zelfvoldane grijns daar op dat oh zo bescheiden smoelwerkje?
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2018 18:42
Eigenlijk zou je een ban gewoon moeten kunnen aanvragen, als je forumgedrag je dagelijks leven in de weg gaat zitten. Bij de Violen heb ik aan zo'n verzoek wel eens gehoor gegeven :proud:
Yep, lijkt me ideaal. :proud:

Feow: woggen is soggen maar dan voor mensen die moeten werken ipv studeren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ga nu huilen.

Op het topic wat je gewend hebt van het forum probeerde iemand me ook al iets uit te leggen over Italianen die crack rechts op hun fiets draaien ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
shifty schreef:
21-09-2018 18:28
Oh, dus je bedoelt dat je niet de aanstichter bent maar de meeloper? Of lees ik je uitleg verkeerd?
Geen van beide.
Ik gaf mijn mening en klaar. Maar ik heb nooit krachttermen gebruikt zoals kutnederlanders bijvoorbeeld. Het was mij ook niet opgevallen dat het topic omgetoverd werd tot een “racistisch” topic, btw. Ik vond en vind de discussie rondom racisme in de entertainment industrie heel boeiend. Dat sommige mensen het zich persoonlijk aantrekken en vinden dat zij zelf voor racisten worden uitgemaakt is compleet gestoord want dat werd door niemand beweerd.
Dana schreef:
21-09-2018 18:42
Zo zo zo, wat doet die zelfvoldane grijns daar op dat oh zo bescheiden smoelwerkje?
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach Loullah, het leven is soms niet eerlijk. Ik word op één hoop geveegd met een mevrouw die op FB grapjes heeft gemaakt over kinderen die onder de trein gaan liggen en daarmee voor vertraging zorgen. Dat is ook niet leuk, maar wat doe je eraan.
Phineas schreef:
21-09-2018 18:10
Klinkt niet echt smakelijk, heb dan liever ander dood gevogelte.

Ik eet helemaal geen enkele dode vogel.
aliva schreef:
21-09-2018 18:21
Ik lees hier zo vaak "daarintegen".
Het is toch gewoon "daarEntegen"?

Zo raar, ik kom in België nooit tegen, is dat iets wijdverbreid in Nederland?
Het is inderdaad daarentegen, was me ook al opgevallen.
Loullah schreef:
21-09-2018 18:49
Geen van beide.
Ik gaf mijn mening en klaar. Maar ik heb nooit krachttermen gebruikt zoals kutnederlanders bijvoorbeeld. Het was mij ook niet opgevallen dat het topic omgetoverd werd tot een “racistisch” topic, btw. Ik vond en vind de discussie rondom racisme in de entertainment industrie heel boeiend. Dat sommige mensen het zich persoonlijk aantrekken en vinden dat zij zelf voor racisten worden uitgemaakt is compleet gestoord want dat werd door niemand beweerd.

Hou toch eens op. Je zat te zuigen en te hinten.
:A: niemand trapt in dat schijnheilige gedoe hoor.

Oh wacht. LV wel :biggrin:
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2018 19:00
Ach Loullah, het leven is soms niet eerlijk. Ik word op één hoop geveegd met een mevrouw die op FB grapjes heeft gemaakt over kinderen die onder de trein gaan liggen en daarmee voor vertraging zorgen. Dat is ook niet leuk, maar wat doe je eraan.
Ja ja tuurlijk.
Jij was er ook 1 die al heeeull snel ging roepen dat het topic door mij in een bepaalde richting werd gestuurd en dat IK notabene dat beroepsslachtoffer wilde uitlokken terwijl ik het voor het eerst in mijn bijna 900 posts met haar eens was.
Nu zeg je dat ik het maar moet accepteren. :roll:
Pipistrello schreef:
21-09-2018 19:05
Hou toch eens op. Je zat te zuigen en te hinten.
:A: niemand trapt in dat schijnheilige gedoe hoor.

Oh wacht. LV wel :biggrin:
Hou jij eens een keer op door mij elke keer door het slijk te willen halen. Daar trapt ook niemand in, behalve de betreffend mod.
Loullah schreef:
21-09-2018 19:11
Hou jij eens een keer op door mij elke keer door het slijk te willen halen. Daar trapt ook niemand in, behalve de betreffend mod.

Wat heeft de mod er mee te maken?
Ik heb jou nog nooit gestaft hoor.
Ik kan prima zelf zeggen wat ik van jou vind, geen mod bij nodig.
Boehoe.. ik gedraag me op een nare manier en nu zegt iedereen dat ik me op een nare manier gedraag. Jank jank.

Dat je er zelf niet moe van wordt. Het zal wel leuk zijn ofzo. :-[
feow schreef:
21-09-2018 18:49
Ik ga nu huilen.

Op het topic wat je gewend hebt van het forum probeerde iemand me ook al iets uit te leggen over Italianen die crack rechts op hun fiets draaien ofzo.
Ik draai mijn crack gewoon links in de auto.
Lucifer2018 schreef:
21-09-2018 19:29
Boehoe.. ik gedraag me op een nare manier en nu zegt iedereen dat ik me op een nare manier gedraag. Jank jank.

Dat je er zelf niet moe van wordt. Het zal wel leuk zijn ofzo. :-[
Wat een volwassen reactie dit.
Loullah schreef:
21-09-2018 19:09
Ja ja tuurlijk.
Jij was er ook 1 die al heeeull snel ging roepen dat het topic door mij in een bepaalde richting werd gestuurd en dat IK notabene dat beroepsslachtoffer wilde uitlokken terwijl ik het voor het eerst in mijn bijna 900 posts met haar eens was.
Nu zeg je dat ik het maar moet accepteren. :roll:
Sarcasme is moeilijk voor je, begrijp ik?

Nou ja, dan maar recht voor zijn raap: ik vind dat je best vaak zuigt en ik heb nog steeds geen enkele reden om aan te nemen dat je toen toevallig die ene keer net niet zoog, met je :hihi: smilies en je gedraai om de hete brij. En het is ongetwijfeld ontzettend vervelend voor je dat die ene mod dat ook zag, maar niks aan te doen. Ik heb je trouwens ook niet gestaft, voor de goede orde. Ik staf namelijk bijna nooit omdat ik vind dat de mods zelf hun zaakjes maar moeten opknappen en ik ben blij dat ze dat dit keer blijkbaar gedaan hebben.
Loullah schreef:
21-09-2018 19:35
Wat een volwassen reactie dit.
Ja he? :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2018 19:00
Tegen zoveel domheid kun je niks doen.
Ana_Isabel** schreef:
21-09-2018 19:44
Tegen zoveel domheid kun je niks doen.
Behalve hopen dat ik niet ook op staande voet ontslagen word. Brrrr.
shifty schreef:
21-09-2018 18:25
Zij niet nee, maar ik snap dat het voor jou verwarrend kan zijn.
.
Ik heb vaak de grootste lol om jouw reacties. :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
21-09-2018 20:28
.
Ik heb vaak de grootste lol om jouw reacties. :proud:

:biggrin:
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2018 19:56
Behalve hopen dat ik niet ook op staande voet ontslagen word. Brrrr.
Ze kunnen je vast niet missen :)

Ik ga daar dus echt niet meer posten of lezen. Wat een genante vertoning wordt het inmiddels.
Ik snap echt niets van al die ophef, waarom raken mensen zo in de clinch met elkaar terwijl de aanleiding zo intens verdrietig is voor ouders, familie en al die andere direct betrokkenen? Als anderen er anders over denken dan ik, dan jij dan wie dan ook; nou en? Waarom elkaar zo idioot aanvallen, tot schelden en ander ongepaste taal aan toe?

Doe even normaal zeg en ik ben daar nu ook echt weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
21-09-2018 21:43
Ik snap echt niets van al die ophef, waarom raken mensen zo in de clinch met elkaar terwijl de aanleiding zo intens verdrietig is voor ouders, familie en al die andere direct betrokkenen? Als anderen er anders over denken dan ik, dan jij dan wie dan ook; nou en? Waarom elkaar zo idioot aanvallen, tot schelden en andere ongepaste taal aan toe?

Doe even normaal allemaal.
Ja hallo, ik wil wel hoor.

Maar wat ik tot nu toe heb gezien van de emotioneel incontinenten:

- schelden inderdaad
- mekaar een mooi graf toewensen
- onderhuidse anonieme op de mannetjes
- stalkgedrag

En dat allemaal in het kader van de vrijheid van emotie-uiting. Geef mij dan maar de kouwe kikkers, die houden het een stuk beschaafder.
Kwam het er niet rotter uit dan dat ze bedoelde?
Ik kan me niet voorstellen dat ze me een mooi (kinder)graf toewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven