Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 21 september 2018 om 18:42
vrijdag 21 september 2018 om 18:44
Yep, lijkt me ideaal.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 18:42Eigenlijk zou je een ban gewoon moeten kunnen aanvragen, als je forumgedrag je dagelijks leven in de weg gaat zitten. Bij de Violen heb ik aan zo'n verzoek wel eens gehoor gegeven![]()
Feow: woggen is soggen maar dan voor mensen die moeten werken ipv studeren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 21 september 2018 om 18:49
vrijdag 21 september 2018 om 18:49
Geen van beide.
Ik gaf mijn mening en klaar. Maar ik heb nooit krachttermen gebruikt zoals kutnederlanders bijvoorbeeld. Het was mij ook niet opgevallen dat het topic omgetoverd werd tot een “racistisch” topic, btw. Ik vond en vind de discussie rondom racisme in de entertainment industrie heel boeiend. Dat sommige mensen het zich persoonlijk aantrekken en vinden dat zij zelf voor racisten worden uitgemaakt is compleet gestoord want dat werd door niemand beweerd.
vrijdag 21 september 2018 om 19:05
Loullah schreef: ↑21-09-2018 18:49Geen van beide.
Ik gaf mijn mening en klaar. Maar ik heb nooit krachttermen gebruikt zoals kutnederlanders bijvoorbeeld. Het was mij ook niet opgevallen dat het topic omgetoverd werd tot een “racistisch” topic, btw. Ik vond en vind de discussie rondom racisme in de entertainment industrie heel boeiend. Dat sommige mensen het zich persoonlijk aantrekken en vinden dat zij zelf voor racisten worden uitgemaakt is compleet gestoord want dat werd door niemand beweerd.
Hou toch eens op. Je zat te zuigen en te hinten.
Oh wacht. LV wel
vrijdag 21 september 2018 om 19:09
Ja ja tuurlijk.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 19:00Ach Loullah, het leven is soms niet eerlijk. Ik word op één hoop geveegd met een mevrouw die op FB grapjes heeft gemaakt over kinderen die onder de trein gaan liggen en daarmee voor vertraging zorgen. Dat is ook niet leuk, maar wat doe je eraan.
Jij was er ook 1 die al heeeull snel ging roepen dat het topic door mij in een bepaalde richting werd gestuurd en dat IK notabene dat beroepsslachtoffer wilde uitlokken terwijl ik het voor het eerst in mijn bijna 900 posts met haar eens was.
Nu zeg je dat ik het maar moet accepteren.
vrijdag 21 september 2018 om 19:11
Hou jij eens een keer op door mij elke keer door het slijk te willen halen. Daar trapt ook niemand in, behalve de betreffend mod.Pipistrello schreef: ↑21-09-2018 19:05Hou toch eens op. Je zat te zuigen en te hinten.
niemand trapt in dat schijnheilige gedoe hoor.
Oh wacht. LV wel![]()
vrijdag 21 september 2018 om 19:18
vrijdag 21 september 2018 om 19:35
Wat een volwassen reactie dit.Lucifer2018 schreef: ↑21-09-2018 19:29Boehoe.. ik gedraag me op een nare manier en nu zegt iedereen dat ik me op een nare manier gedraag. Jank jank.
Dat je er zelf niet moe van wordt. Het zal wel leuk zijn ofzo.![]()
vrijdag 21 september 2018 om 19:36
Sarcasme is moeilijk voor je, begrijp ik?Loullah schreef: ↑21-09-2018 19:09Ja ja tuurlijk.
Jij was er ook 1 die al heeeull snel ging roepen dat het topic door mij in een bepaalde richting werd gestuurd en dat IK notabene dat beroepsslachtoffer wilde uitlokken terwijl ik het voor het eerst in mijn bijna 900 posts met haar eens was.
Nu zeg je dat ik het maar moet accepteren.![]()
Nou ja, dan maar recht voor zijn raap: ik vind dat je best vaak zuigt en ik heb nog steeds geen enkele reden om aan te nemen dat je toen toevallig die ene keer net niet zoog, met je
vrijdag 21 september 2018 om 19:44
Tegen zoveel domheid kun je niks doen.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 19:00Ach Loullah, het leven is soms niet eerlijk. Ik word op één hoop geveegd met een mevrouw die op FB grapjes heeft gemaakt over kinderen die onder de trein gaan liggen en daarmee voor vertraging zorgen. Dat is ook niet leuk, maar wat doe je eraan.
vrijdag 21 september 2018 om 19:56
Behalve hopen dat ik niet ook op staande voet ontslagen word. Brrrr.
vrijdag 21 september 2018 om 21:34
Ze kunnen je vast niet missenLady*Voldemort schreef: ↑21-09-2018 19:56Behalve hopen dat ik niet ook op staande voet ontslagen word. Brrrr.
Ik ga daar dus echt niet meer posten of lezen. Wat een genante vertoning wordt het inmiddels.
vrijdag 21 september 2018 om 21:43
Ik snap echt niets van al die ophef, waarom raken mensen zo in de clinch met elkaar terwijl de aanleiding zo intens verdrietig is voor ouders, familie en al die andere direct betrokkenen? Als anderen er anders over denken dan ik, dan jij dan wie dan ook; nou en? Waarom elkaar zo idioot aanvallen, tot schelden en ander ongepaste taal aan toe?
Doe even normaal zeg en ik ben daar nu ook echt weg.
Doe even normaal zeg en ik ben daar nu ook echt weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 21 september 2018 om 21:47
Ja hallo, ik wil wel hoor.Enn schreef: ↑21-09-2018 21:43Ik snap echt niets van al die ophef, waarom raken mensen zo in de clinch met elkaar terwijl de aanleiding zo intens verdrietig is voor ouders, familie en al die andere direct betrokkenen? Als anderen er anders over denken dan ik, dan jij dan wie dan ook; nou en? Waarom elkaar zo idioot aanvallen, tot schelden en andere ongepaste taal aan toe?
Doe even normaal allemaal.
Maar wat ik tot nu toe heb gezien van de emotioneel incontinenten:
- schelden inderdaad
- mekaar een mooi graf toewensen
- onderhuidse anonieme op de mannetjes
- stalkgedrag
En dat allemaal in het kader van de vrijheid van emotie-uiting. Geef mij dan maar de kouwe kikkers, die houden het een stuk beschaafder.