Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
O ja, Loessie! Ik heb ook écht nog hoop voor jou!
@Xasi: Ik kwam laatst ergens tegen dat die hormonen tot 6-10 weken uit je lijf zijn. Of het waar is weet ik niet. Vind het zelf wel apart dat de meeste mensen na stoppen met pil klachten hebben die ze van te voren nooit hadden. Die buikpijn die ik heb bijvoorbeeld denk ik echt dat dat is van het op orde komen van mijn lichaam na pil gebruik. Maar goed, ik zal het nooit echt weten.

Zo'n leuke middag met mijn nichtje gehad. Echt een paar uur op pad met haar. Heel gezellig!

Mijn schoonzus begon te vissen. Ze vroeg me of ik zwanger zou zijn of willen zijn als we de winkel niet hadden. Ik heb kort geantwoord dat ik denk dat we dan wel bezig waren of een kindje hadden. Verder zei ze niets.

Woensdag komt een vriendin van me en zij is verloskundige. Laatst vroeg ze ook al wanneer ik kinderen zou willen. Daar heb ik overheen gepraat. Woensdag zal ze het denk ik wel weer vragen. En ik heb bedacht dat ik ga zeggen dat we er nog niet uitzijn. Waarschijnlijk volgend jaar ergens.

Ik wil voorlopig echt niet dat mensen het weten. Ben bang voor vragen...en en en is het al zover. En ik ben ook bang als ik het tegen 1 iemand vertel dat ik het dan tegen meerdere ga zeggen.

Morgen zie ik mijn ouders en zus en zwager weer en bij hun vind ik het altijd heel moeilijk om niets te zeggen. Maar ik ga het niet vertellen! LIjkt me veel leuker straks te vertellen als ik zwanger ben, dan is hetl ekker onverwachts.
Goedemorgen, kan weer eens niet slapen.....was half 7 klaarwakker

Begin nu maar vast met wasjes enzo, dan heb ik dat ook weer gehad. Misschien dat ik over een uurtje ofzo nog even terug kruip...

Ik heb trouwens gister mijn eisprong gevoeld! Deed best pijn eigenlijk! Helaas niet meteen gebruik van kunnen maken, moet ik zo mijn mannetje maar even wakkermaken

Hij zei gister van; wat zit je toch vaak op dat viva forum, nu wil je zeker alleen maar zwanger worden om dat te kunnen vertellen op je forum... ! Heb heb hem toen natuurlijk verteld dat ik echt heel graag zelf een kindje wil en dat ik er met jullie alleen maar over praat!

@maris; fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad gister! Wel lastig he als iedereeen van die directe vragen stelt! Bij mij is ook iedereen insinuaties aan het maken, vind het ook moeilijk om dan serieus te blijven en het te ontkennen.Wel handig datje vriendin verloskundige is, ga je haar ook als verloskundige nemen als je zwanger bent??

@Yaelle / Ugg; hoe was het gister?? Ben benieuwd naar Friday 13th party en naar Tarzan!

@Mundy; die kat met die soep!? Erg grappig!

@Loessie; ik blijf ook nog hoop houden voor je. Misschien als je nog eeen paar dagen wacht dat de test wel positief is.. iK hoorde gister van een collega dat zij pas na 5maanden erachter kwam dat ze zwanger was. Ze had steeds negatieve testen en dacht dus dat ze niet zwanger was en had zich erbij neergelegd. Tot na vijf maanden bleek dat ze toch in verwachting was. Dat is wel al 15 jaar geleden ofzo, dus ik neem aan dat de testen nu beter zijn. Maar toch apart verhaal!
Goedemorgen!

En wat zijn jullie plannen dit weekend? Ik vandaag werken en vanavond naar mijn ouders. Mijn zus en zwager zijn daar ook en dan gaan we naar kennissen van ons. Errug veel zin in.

Morgen een dagje voor ons zelf. Nog niets gepland, maar lijkt me leuk een lange wandeling ergens te maken, ergens hapje te eten etc. Daarna filmpje thuis misschien. Lekker dagje van ons dus!

@Yaelle: Ik denk niet dat ik mijn vriendin als verlofkundige neem. Zij woont te ver weg. Kan wel, maar dan moet ik hier in de buurt ook een verloskundige hebben voor het geval dat. Ik kijk tegen die tijd hoe we daar beide tegenover staan.

Als je gisteren je eisprong hebt gevoeld moet je snel zijn met sex. Eicel leeft tussen de 12 en 24 uur. En eerst moeten de zaadjes nog een weg afleggen om bij de eicel te komen wat ook even duurt. De wakker maken die gozer van je hahahahaha.

Ik ben nu best zenuwachtig voor over een paar dagen. Niet ongeduldig, maar wel zenuwachtig. Kan nu zomaar een kindje (voorzover je het een kindje kunt noemen nu) in me groeien.

Gelukkig is de buikpijn minder en wat anders dan vorige maand. Ik zou het zelf wel heel snel vinden de 2e ronde, maar het kan. Duimen maar!!!!
@Yaelle moet zijn @Futuremaman!!!!
Buongiorno ragazze!

Ik lees nu pas van je duikvakantie Jippie, wat balen zeg! Maar idd voor een heel goed doel!

Heb je je brevet al? Ik heb in Egypte mijn brevet gehaald, niks aan hoor!

@Xasi: hoe is het met boogiewoogie? Ik wil foto's zien!

@mariska en coco: jullie LNL dagen komen eraan... spannend!! Zijn jullie zenuwachtig?

Ik ben gisteren ff met mijn mams in Den Haag geweest te shoppen en ik ben nu echt totaal kapot!

Heb een mooi boek gekocht over zwanger zijn en ik lees dat veel vrouwen in het begin van hun zwangerschap een lichte bloedarmoede hebben, er stonden een paar symptonen en daar voldoe ik aan volgens mij, dus manlief gaat zo naar de markt om spinazie, sinaasappelen en appelstroop te kopen!

Hoe is het met jullie vermoeidheid Jippie, poes en Muca?

Hoop dat Muca genoeg energie heeft om van de berg te roetsjen.

Heb verder nog een zwangere jeans gekocht, 2 topjes die ik nu al aan kan, maar ook mee gaan rekken als ik een dikke buik krijg én een zwangere legging: handig!

Daarna zijn mamalief en ik Dudok appeltaart gaan eten was mamaAkka alweer helemaal kapot. Dus dat was mijn vrijdagmiddag.

Ik merk dat mijn mama ook graag dichtbij wil zijn (woont in Brabant) en gisteren heeft ze zelfs voor me gekookt, lief he! (man was de hort op)

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijnn VK! Ik ga nog een afspraak aankijken, maar heb ook al bedacht dat zij me niet van een ruggeprik gaat weerhouden. En idd dat mag je niet geweigerd worden.

Zit er zelfs over te denken om in een kraamhotel te bevallen, maar daar moet ik me nog meer in verdiepen (is in Rotjeknor, kom je me dan opzoeken Uggi)

Ik moet van mezelf (en man!) minder piekeren over de bevalling, want ik maak mezelf er echt helemaal GEK mee. Zucht... wat een zeikerd ben ik.
@Futuremaman, idd snel sexen! Heb je hem al besprongen?!?

@Ugglover: hoe was Tarzan?

Ik las in mijn Zwanger boek over Malaria en moest aan jou denken... er stond dat als je al zwanger bent je beter pillen kan nemen, dan malaria oplopen. Als je zwanger bent, komt malaria extra hard aan en kan schadelijk zijn voor het vruchtje.

Maar jij bent ervan overtuigd dat je nog niet zwanger bent he? Ben benieuwd!

@Loessie: wat vervelend van je cyclus!! Er bestaan pillen met een kruid dat je cyclus op gang kan helpen, Zwanger worden van de Etos o.a. Heb je die al?

@Mariska: wat een leuke foto van je nichtje! En wat leuk om er zo'n goede band mee te hebben. Lijkt me wel lastig om die vragen te ontwijken.... ik kon dat niet!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Wij zouden schoonzus en man op bezoek krijgen, maar dat gaat niet door helaas. Eerlijk gezegd komt het me wel goed uit, want ik voel me echt niet fit vandaag. Bleh. En het regent ook nog eens!

Xasi kun je hier niet een beetje zon heensturen?

Wat gaaf trouwens dat je naar NL komt! Slaap je dan bij je ouders? Gaat je dushi mee?

Fijn weekend allemaal!

xxx
Hey hallo allemaal,

Lekker rustig hier zeg. Ik heb persoonlijk ook een erg rustige dag, Het belangrijkste wat ik moest doen is een berg oud papier aan de straat zetten. En da's gedaan. Dus nu op zoek naar een nieuwe zingeving van de zaterdag...

Mn zusjes komen trouwens vanmiddag langs, dus dat een leuke tijdsbesteding.

He Loesss: raarrrrrr jouw situatie.

En coco? Hoe gaan de zaken bij jou? Al nieuws? Morgen is jouw lnldag.... Hoe voel je je?

Hey en Maris: ik heb een positief gevoel bij jouw dag (17 maart) dat is namelijk mijn verjaardag!! Dat brengt vast geluk!
JAAAAA Mariska is zenuwachtig!!!! Dat had ik vorige maand totaal niet. Wist toen ook zeker niet zwanger te zijn en dat was niet uitbescherming. Voel me nu ook niet echt zwanger hoor, maarmijn lijf doet wel anders dan anders. Ik denk dat het nog van mijn cyclus opgang komen is, maar heb wel een beetje hoop. Heb echt buikpijn met vlagen, en vorige maand was dat constant. Aan de andere kant voel ik me niet misselijk, moe, pijnlijke borsten etc. Maar we kunnen nog alle kanten op. Mocht ik me anders gaan voelen of ongesteld worden dan laat ik het weten. Voor de rest probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken. Het is toch waarschijnlijker dat het langer duurt.

Ik heb idd echt een hele goede band met mijn nichtje, ze is ook helemaal weg van ons. En ik hou zo ontzettend veel van haar. En het is niet eens een bloedband. Maar ik voel me ook echt tante van haar en zou alles voor haar doen. Lijkt me leuk haar een neefje of nichtje te geven. Baby's vindt ze schitterend!

@Akka: Ik heb nog geen moeite met die vragen. Reden is omdat ik gewoon heel graag wil dat als we zwanger zijn het een echte verrassing voor iedereen is. Vanmorgen een mailtje van mijn schoonzus dat ze echt hoop een neefje of nichtje te krijgen. Ook zei mijn schoonmoeder dat mijn schoonzus het er vaak over heeft en ook mijn schoonmoeder hoopt er op. Tegen mijn schoonzus heb ik teruggemaild dat dat echt wel komt en dat ze nog even geduld moet hebben.

Mochten mensen het letterlijk vragen dan zeg ik voorlopig nog niet. Druk met de winkel, moeilijk tijd nu etc etc. Ik kan best goed liegen.....hoop ik hahahahhaha.

Mijn vriend heeft laatste tegen z'n moeder gezegd dat hij er nog ff niet aan moest denken. Kwam er zo overtuigend uit dat ik daarna vroeg of dat echt zo was hahahahhaa.
En Loessie, hoe is het met jou?

En coocoo met jou?
Joehoe, waar is iedereen??
Oe, spannend Mariska!

Kan idd nog alle kanten op.... leeft je lief met je mee?
Hallo hier is iemand !

@Akka: je bent geen zeikerd hoor... kan me heel goed voorstellen dat je een beetje bang bent voor de bevalling. Het is niet niks natuurlijk. Maar jij wilt dus misschien bevallen in het kraamhotel... ik denk, als het ooooooit zover is, dat ik dat ook ga doen (weten jullie gelijk dat ik ook in de regio Rotterdam woon ).

@Ugg: hoe was Tarzan?

@Yaelle: hoe was jullie party ?

@FM: heb je je lief nog wakker gekregen ?

@Mariska en Coco: jullie LNL dagen komen er aan... spannend hoor! Coco die van jou is morgen al... voel je al iets? En Mariska bij jou klinkt spannend hoor!! Hoop dat het raak is bij jullie.

Bij mij nog steeds niets dat op ongesteldheid wijst... er zit helaas niets anders op dan maar afwachten
Oeps ik had 'em twee keer verstuurd... even wissen.
hey meiden,ik ben er ook wat is het rustig vandaag he?

ik heb futurepapa besprongen vanochtend, hahahah. Wil niet de kans van deze maand verliezen omdat we het niet doen! En is natuurlijk ook wel gezellig

Verder lekker rustig weekend, heb even niet zoveel zin om uit te gaan ofzo. Ben alleen thuis, mijn vriend is bij vrienden vandaag, ga zo lekker koken voor mezelf. Verder boekje lezen, wat tijd voor mezelf nemen en nog hier kletsen als iemand van jullie er is?

Mariska, spannend, nog een paar dagen en dan weten we het!

coco, hoe voel jij je?
Hey! Lekker rustig hier, voor de verandering

Feest was top! Het huis was prachtig versierd (al zeg ik het zelf :-) ) en ook de gasten hadden er veel werk van gemaakt!

Het is alleen altijd zo jammer dat het de dag erna zo een zooitje is! Net alles opgeruimd, boodschappen gedaan en statiegeld geincasseerd.

Straks een verjaardag.....Pffff.....

Spannend voor de lnl-mensen uit onze tabel! Leef met jullie mee!

@Ugg: Hoe was Tarzan??
Hey meiden!

Maar laptop doet raar, vandaar dat ik zolang niets van me heb laten horen!

Tarzan was echt superleuk! Wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar het was echt een wervelend gebeuren, echt héél erg leuk. Daarna langs het strand gelopen en daar waren heel veel strandtenten open met vuur en heaters enzo dus daar nog even een paar prosecco's gedronken. Was echt heel gezellig zeg, daar ga ik eens vaker langs... Ook in de winter hartstikke leuk! Ik heb het over Scheveningen trouwens. Oh ja, en gister werd ik opeens ongesteld. Dat was 4 dagen voor de verwachte datum.

@Loesssie, nog steeds niks dus... Raar hoor...

@Yaelle, wat moet ik me voorstellen bij zo'n feest? Ik heb echt geen idee... Maar tof dat het zo gezellig was! Geen te erge kater?

@Maris, wat te doen gehad vandaag in de winkel? Heel spannend of jij ongesteld gaat worden... Lastig als mensen vissen hè? Ik ben altijd heel stellig in het zeggen van; nee, vriendje is er nog niet klaar voor... Zielig voor hem eigenlijk dat hij altijd de schuld krijgt, maar die smoes heb ik al jaren dus blijf ik er maar bij! haha...

Ik heb het vanmiddag alleen wel tegen mn kleine vriendinnetje verteld... kon het niet voor me houden, het uur erna hebben we alleen maar namensites zitten screenen samen. Vriendinnetje is 19 en is dochter van mn beste vriendin (die is 38), ken haar vanaf haar geboorte en de band die we hebben is heel bijzonder. En zo leuk!

@Akka, goed geslaagd met shoppen dus gister! Tuurlijk kom ik je opzoeken in Rotjeknor! Vanavond een gezellig avondje op de bank dus? Hoe voel je je vandaag? Moe maar niet meer misselijk??? En nee, ben echt niet zwanger, vanaf 1 mei ga ik er weer voor. Ik baal er wel van, maar tis ff niet anders. Niet goed over nagedacht door me... Raar gevoel eigenlijk dat er mensen aan me denken die ik nog nooit heb gezien en niet persoonlijk ken... Hebben jullie dat niet?

@FM, goed dat je je kans hebt gepakt vanmorgen! Lekker avondje voor jezelf, heerlijk! Wel boek ben je aan het lezen? Ik ben nog steeds bezig in Het Diner, hij boeit me wel, apart maar leuk.

Wij gaan zo naar vrienden om daar te eten met een groep. Wel zin in...

Fijne avond allemaal!! Love from Uggie
Oops, sorry voor de lange lap tekst...
Ja ugg, ik herken het. Vraag me toch wel af en toe af wie alle meiden hier zijn... Misschien wel gewoon een buurmeisje of zo... Zou natuurlijk prima kunnen. Word er bijna paranoia van...

En ook de echte namen. Of heet je echt ugglover? Hielden je ouders al van uggs?

Mijn naam is het koosnaampje wat mijn moeder vroeger voor mij had. Zegt ze nog wel eens, vind het zelf wel schattig.
Hier nachtbraker Mariska!

Net terug van mijn ouders. Mijn vriend ligt ziek op bed, misselijk! MIsschien is hij wel zwanger hahahaha.

Ik nog klaar wakker dus even de pc aan gezwengeld om te kijken of mijn forumvriendinnetjes nog wat geschreven hadden.

@Ugg: Leuk dat Tarzan zo leuk was! Ik ben bij AH aan het sparen voor Ciske de Rat. Krijg je 2e kaartje gratis. Ben echte nederlandse ik hou van sparen. Was nog redelijk in de winkel vandaag. Ben alleen veel achter geweest op kantoor, heb een lap werk gekregen van de boekhouder en wil dat zsm af hebben. Vanavond niemand gevist bij ons en anders krijgen ze ook een smoes, ben ik ook goed in!

En wat gaaf die relatie die je hebt met dat meisje van 19, heel speciaal hoor!

@Akka: Ja mijn schatje leeft met me mee. Had ik niet verwacht. Tenminste niet zo snel. Ik dacht dat hij veel nuchterder zou zijn, maar hij begon er zelf over dat het spannend was en dat het toch wel heel leuk zou zijn. En toen ik zei praat maar tegen de baby, deed hij dat nog ook hahahahaha. Veel te hoog, maar gaat om het idee. Vanmiddag kreeg ik ineens echte kramp. Menstruatie-achtig. Best heftig, zo erg dat ik dacht ff wat eten en dan een paracetamol. Maar toen ik uit gegeten was, was het alweer over. Heel vreemd. Verder nergens last van.

@loessie: Spannend hoe het met jou verder gaat! Ben heel benieuwd. Ik hoop dat als je niet zwanger bent je heel snel ongesteld word, want zo in onzekerheid is ook om gek van te worden!

Ik ga toch eens richting mijn bedje.
Goedemorgen chicas!!

Waar is iedereen?? Wakker worden!!

Nvdp en Jippie waar zijn jullie? Niet beroerd hoop ik?

Hoe is het met je haribobeertje poes?

En waar hang jij uit Xasi? Op een strandje ofzo? lekkere mojito's wegtikken zeker?

OEEE, ik wil zoooo graag weer naar paradijss! We zijn er vorig jaar in mei geweest, maar wil weer terug! Heb behoefte aan zon! En verse vis! En warmte. En strand... en zee! En snorkelen. zucht.

@Loesssie: jij ook omgeving Rotjeknor dus. Interesting! Waar precies?

Misschien wonen we wel heeeeel dichtbij elkaar?

Zou ook kunnen dat Ugglover stiekum heel dichtbij woont. Grappig!

Hoe was je etentje gisteren Ugglover?

En ja, we hebben lekker op de bank gehangen en filmpjes gekeken. Met chips! Werd er niet eens heel misselijk van. hahaha

Jij bent toch Het diner aan het lezen? is het wat? Ik krijg dat binnenkort te leen van een vriendinnetje, ben heel benieuwd!

Ik ben nu lekker wegleesboekvoortussendoor aan het lezen: Chanel Chic van Lauren Weisberger, leest wel lekker weg.

én ik ben in mijn Veilig Zwanger boek aan het lezen, staan ook veel interessante dingen in! Ben al bijna expert haha.

@Mariska: Wat lief van je lief!

Heb je nog buikpijn gehad? Begint je menstruatie altijd met krampen? Afwachten maar he.... ik duim voor je!

Mijn schatje praat trouwens ook tegen mijn buik. Hij vind me ook heel sexy, wil steeds aan me zitten....terwijl ik me zo beroerd voel! Ben zelfs te misselijk om te zoenen! Arme man...

Is jouw lief nog ziek eigenlijk? Heb je al sapje voor hem geperst?

@Bebje: mijn naam hier lijkt best veel op mijn echte naam. Maar dan zeg ik eigenlijk al teveel.... hihi

Heel mensen in mijn omgeving weten dat ik Akka ben. Hopen maar dat ze niet op Viva forum komen!

Hier alles ok. Gisteren was een klotedag. Ik was non-stop misselijk!! :puke: Vandaag voelt alweer een stuk beter. Ga wel rustig aan doen, balen we dat geen tuin hebben, anders kon ik nog van de zon genieten. Misschien straks wel even richting Scheveningen...

Fijne zondag allemaal!!
Mogguh! Iedereen nog lekker aan het wakker worden?

Ik ben er net uit, pffff, ben héél misselijk geweest vannacht dus heb nog een onbestemd gevoel in mn buik. Teveel wijntjes op, ze waren ook zo lekker. En heerlijk gegeten, iedereen had zo zn best gedaan! Eerst maar eens een lekker kopje thee en een gekookt eitje...

@Bebje, dan heet je wsl Babette oid?

@Maris, leuk he dat de mannen zo meeleven, had ik ook totaal niet verwacht... Ben benieuwd wat dat krampaanvalletje van je te betekenen had!

Ik moet zo gaan hardlopen maar totaal geen zin, heb ook nog eens zitten roken gisteravond dus heb het idee dat ik nu heel ongezond ben, bah!
Yaelle, ben je trouwens al een beetje van jullie feest bijgekomen?

Was het ter ere van iets... of gewoon leuk feest geven?

Hoe was de verjaardag gisteren?

Ik had gisteren eigenlijk ook een verjaardag, maar ik voelde me te beroerd om te gaan én daarnaast zouden er heel veel vrienden zijn waarvan ik nog niet wil dat ze het weten.... maar ik ben bang dat mensen het aan me kunnen zien. Dus vond het ook niet erg dat ik niet naar die verjaardag kon.

Goed dat je Futurepapa besprongen hebt FM! Van alle kansen gebruik maken!

ff iets anders: ik haal de avatars van FM en Yaelle vaak door elkaar, jullie plaatjes lijken zo op elkaar! Kan één van jullie niet iets anders nemen?

Grapje uiteraard.... ik moet gewoon beter uit mijn doppen kijken.
@Akka, crosspost... Het diner is leuk, ben nu net over de helft en het boeit me wel! Klote dat je gister weer zo misselijk bent geweest... Tof dat je man je sexy vindt! Ik weet niet hoe mijn mannetje zou reageren op Ugglover in zwangere toestand... Maar ik denk niet aan het woord sexy iig. Lekker weertje he, wij zitten hier gewoon de schuifpui open, poezen zitten lekker buiten. Nog geen zon helaas, zo rond 1 uur komt ie pas te voorschijn... Lekker naar Scheveningen! Wij krijgen visite rond 16u en gaan daarna uiteten, totaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon lekker thuis rommelen en niks doen. Morgen ben ik vrij, dat is wel onwijs lekker....

Ciao! Ci svediamo dopo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven