Netflix Deel 4!

vrijdag 25 mei 2018 om 19:58
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.
We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!
Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!
Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd

dinsdag 25 september 2018 om 17:13
Gisteren bedacht ik dat ik heel graag McLeods Daughters nog een keer zou willen zien, maar dan voor het eerst, alsof ik het nog nooit had gezien. Hetzelfde heb ik bij Downton Abbey.
Zijn er op netflix aanraders die hierop lijken? Dus lekkere wegkijk series, met leuke vrouwen in de hoofdrol? Beetje romantiek, beetje intriges etc.
Zijn er op netflix aanraders die hierop lijken? Dus lekkere wegkijk series, met leuke vrouwen in de hoofdrol? Beetje romantiek, beetje intriges etc.

woensdag 26 september 2018 om 00:31
Ik ben inmiddels bij aflevering 9 van 10.
Vreemde serie (beetje Twin Peaks achtig) maar voor mij toch boeiend genoeg om te blijven kijken.
Ik vind dat de serie zich moeilijk laat karakteriseren; origineel is de serie zeker.
Beetje science fiction maar met jaren 80 computers en zo.
Heeft een rode draad maar deels verpakt in afzonderlijke verhaaltjes / settings.
Ga kijken, je weet gauw genoeg of het iets voor je is.
Ben benieuwd naar je mening.
Sommige mensen begrijpen wat ze geloven, anderen geloven wat ze begrijpen.

woensdag 26 september 2018 om 12:29
Ik ben gisteren na een kwartier afgehaakt. Misschien te snel maar ik vond het niets (en erger me aan het rare mondje van Emma Stone)
Ben helemaal een beetje klaar met Netflix. Net het laatste seizoen New Girl gekeken en kan verder niks in dit genre/luchtigs vinden om te bingen.
Met man kijk ik nog Hinterland.
Ik heb gisteravond weer aangemeld voor Videoland even erbij.

woensdag 26 september 2018 om 12:31
Je hebt toevallig geen ziggo movies en series? Afgelopen week naar het Belgische De dag gekeken, die was goed!Pipistrello schreef: ↑26-09-2018 12:29Ik ben gisteren na een kwartier afgehaakt. Misschien te snel maar ik vond het niets (en erger me aan het rare mondje van Emma Stone)
Ben helemaal een beetje klaar met Netflix. Net het laatste seizoen New Girl gekeken en kan verder niks in dit genre/luchtigs vinden om te bingen.
Met man kijk ik nog Hinterland.
Ik heb gisteravond weer aangemeld voor Videoland even erbij.

woensdag 26 september 2018 om 12:32
Dit precies.
woensdag 26 september 2018 om 12:39
Ik vond Maniac top. Het is wel echt een heel ander soort serie dan anders en dat is even wennen. Ik moest het universum waarin de serie zich afspeelde echt even leren accepteren, zonder mij steeds af te vragen wanneer alles zich nu afspeelde. Toen ik dat eenmaal los liet en het verhaal gewoon liet gebeuren vond ik het erg tof.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 26 september 2018 om 13:08
gizzmo-returns schreef: ↑26-09-2018 12:31Je hebt toevallig geen ziggo movies en series? Afgelopen week naar het Belgische De dag gekeken, die was goed!
Geen Ziggo helaas.

woensdag 26 september 2018 om 13:43
Soms heb je dat, ieder z'n ding.Pipistrello schreef: ↑26-09-2018 12:29Ik ben gisteren na een kwartier afgehaakt. Misschien te snel maar ik vond het niets
Vind het altijd fascinerend dat sommige meningen zó ver uiteen kunnen liggen soms.
woensdag 26 september 2018 om 21:04
Ja ik! Ik kijk van alles (liefst historisch) maar bij Amerikaans haak ik zeer vlot af. Zo nep. Vaak. Of ik ben de goede serie nog niet tegengekomen. Ik vind de taal alleen al irritant.
donderdag 27 september 2018 om 13:48
Bij mij was het juist andersom. Series kunnen mij vrijwel nooit boeien vanaf het begin en dat had Peaky Blinders wel. Wat mij betreft de beste serie die ik tot nu toe gezien heb (en dat zijn er nogal een boel).MinkeDeWit schreef: ↑26-09-2018 12:30Hmm ik heb drie afleveringen gezien en ben toen afgehaakt. Voor mij heeft het niet wat andere series hebben die wel vanaf het begin boeien.
vrijdag 28 september 2018 om 01:18
Abundance-of-Freedom
donderdag 20 september 2018 16:13
Intrigerende film: Contratiempo.
Vermakelijk; la casa des floras
Goed: Karppie
Blijf fan van: mar de plastico, komt een seizoen 3
Nu aan het kijken: La caterdral del mar
Mar de plastico behoort tot mijn favorieten. Ik ben weer van de partij
Door jullie enthousiasme Mar de plástico gaan kijken.
Ben nu halverwege seizoen 1 en erg blij dat ik er aan ben begonnen.
Heerlijke serie.
Ik heb sowieso een voorliefde voor veel films en series die uit Spanje komen.
Ook erg genoten van Fariña (Cocaine Coast) en La Casa de Papel. Weer minder van Bajo la piel de Lobo (film).
El Autor (film) kan ik van harte aanbevelen!
El Aviso (film) vond ik redelijk.
@pausini: Hoe is La Catedral del Mar? Staat namelijk ook nog op mijn lijstje.
donderdag 20 september 2018 16:13
pausini schreef: ↑03-09-2018 16:44
Intrigerende film: Contratiempo.
Vermakelijk; la casa des floras
Goed: Karppie
Blijf fan van: mar de plastico, komt een seizoen 3
Nu aan het kijken: La caterdral del mar
Mar de plastico behoort tot mijn favorieten. Ik ben weer van de partij
Door jullie enthousiasme Mar de plástico gaan kijken.
Ben nu halverwege seizoen 1 en erg blij dat ik er aan ben begonnen.
Heerlijke serie.
Ik heb sowieso een voorliefde voor veel films en series die uit Spanje komen.
Ook erg genoten van Fariña (Cocaine Coast) en La Casa de Papel. Weer minder van Bajo la piel de Lobo (film).
El Autor (film) kan ik van harte aanbevelen!
El Aviso (film) vond ik redelijk.
@pausini: Hoe is La Catedral del Mar? Staat namelijk ook nog op mijn lijstje.
Sommige mensen begrijpen wat ze geloven, anderen geloven wat ze begrijpen.
zondag 30 september 2018 om 15:39
hallodaar... schreef: ↑30-09-2018 15:08Hallo forummers,
Iemand Hold the dark gezien?
Heb m net aangezet.
Vreemd sfeertje, ik heb nu al vermoedens - die ik niet uitzpreek, natuurlijk
Ik heb de trailer gezien. Ziet er veelbelovend uit.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

zondag 30 september 2018 om 15:53
Na 5 min afgezethallodaar... schreef: ↑30-09-2018 15:08Hallo forummers,
Iemand Hold the dark gezien?
Heb m net aangezet.
Vreemd sfeertje, ik heb nu al vermoedens - die ik niet uitzpreek, natuurlijk
Maniac ook afgezet
Nu bezig met somewhere between; goed!
Tweede Seizoen Salvation is er ook zie ik, staat voor volgende week
zondag 30 september 2018 om 19:00
Over Hold the Dark: ik hou wel van wat mysterie maar ik vond dit geen fijne film. Omdat ik niet wilde opgeven heb ik m aangelaten maar ben op een gegeven moment in slaap gesukkeld. Komt ook een beetje door mn toestand, maar voornamelijk omdat t niet echt 'mijn filmpje' was.
Voor wie m nog gaat zien: veel kijkplezier in elk geval en ik ben wel benieuwd naar jullie mening.
Voor wie m nog gaat zien: veel kijkplezier in elk geval en ik ben wel benieuwd naar jullie mening.
maandag 1 oktober 2018 om 08:57