Lekker warme pyjama

27-09-2018 20:52 42 berichten
Mijn eigenwijze dreumes wil geen slaapzak of deken. Wat zijn nou echt lekker warme pyjama's? Welk materiaal moet ik dan hebben?
Wol.
Flanel.
Wol en flanel inderdaad!
Ik zit met hetzelfde en zat naar dit pakje van wol te kijken: https://www.ziloen.nl/shop/baby/engel-b ... wolfrotte/

Deze heeft peuter nu en dat gaat best met een hemd er onder: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0174057027.html
Onesies.

Ik vind ze verschrikkelijk, maar kinderen zijn er weg van.
Ik heb een bemini pyama/slaapzak met voetjes. Groot succes hier!
Badstof pyjama’s waren bij mijn kinderen favoriet in de winter.
Bij Zeeman of Hema. (Mag ik dat erbij zeggen?)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren dat de Hema flanellen pyjama's heeft (ruitjes) voor 14 euro dacht ik.
Ze hebben bij de Primark superwarme pyjama's. Wel synthetisch maar dat vinden ik en 1 kind hier juist lekker.
Primark heeft lekkere zachte dikke pyjama's. Gewoon truien en broeken, dus geen knoopjes. Verder vind ik de onesies van de Hema fijn, ze zijn niet erg dik, maar wel lekker basic, vaak hebben onesies een capuchon, wat ik echt zwaar onhandig vind voor een pyjama, en die hebben dat niet, ze zijn gewoon heel recht toe recht aan en zitten volgens mij ook fijn. Mijn dochter houdt niet van pyjama's, maar zo'n Hema-onesie wil ze nog wel eens aan in bed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het-groepje schreef: ↑
27-09-2018 21:16
Ze hebben bij de Primark superwarme pyjama's. Wel synthetisch maar dat vinden ik en 1 kind hier juist lekker.
Dit
Ik heb voor kouwelijke dochter een fleece-pyjama. Ik vind het echt zo'n plakding, maar zij vindt het heerlijk!
Hier ook badstof pyjamaatjes in de winter, van de Hema of Wibra.
Hema en Zeeman hebben vaak lekkere warme pyjama's: Hema van badstof en Zeeman van (wel erg synthetisch) velours. Maar het is nu nog te vroeg, nog een maandje wachten en dan hebben ze ze weer. Toevallig vanmiddag nog gekeken in de stad.

Je kunt ook een joggingpakje van sweatstof aandoen, dat is ook lekker warm. Wel zonder capuchon of ritsjes want dat is irritant in bed, zeker voor een dreumes.

Verder is wol heerlijk, maar je moet er van houden en het is vrij prijzig. In de winter droegen ze hier als dreumes een wollen romper met lange mouwen en een wollen pyjama van Joha. Heeeeerlijk. Niet meer om 4 uur 's ochtends koud wakker worden. Wij zijn fan van wolletjes! Mocht je interesse hebben, zoek eens op merken als Joha, Dilling, Cosilana...

Maar hier ging er dan wel altijd nog een slaapzakje overheen omdat wij jaarrond met de ramen open slapen. Als je een goed geïsoleerd huis hebt en de ramen dichthoudt is alleen warme pyjama misschien wel genoeg.
JonathanStrange schreef: ↑
27-09-2018 21:30
Ik heb voor kouwelijke dochter een fleece-pyjama. Ik vind het echt zo'n plakding, maar zij vindt het heerlijk!
Fleece is wel erg zweterig, flanel is veel prettiger en ook lekker warm.
Pientjexxxx schreef: ↑
27-09-2018 21:38
Tja, ik ben het met je eens, maar dochter niet. Die zweet ook echt niet in zo'n pakje, maar is gewoon heerlijk warm.
Pientjexxxx schreef: ↑
27-09-2018 21:38
Hmm, flanel vind ik zelf wel lekker maar niet echt super warm. Warmer dan katoenen tricot, maar niet echt super warm. Bovendien zijn flanellen pyjamaatjes met van die knoopjes vaak zo 'open' van boven bij de hals. Voor een jong kind dat geen deken of slaapzak duldt zou ik iets warmers zoeken,
Flanellen pyama's voor kleintjes zijn er ook elk (na) jaar weer bij de zeeman voor onder een 10tje.
Als ze echt geen slaapzak of deken wil, zou ik laagjes doen: katoenen shirt en eventueel legging en daaroverheen iets van flanel of wol en sokjes.
Ik word altijd blij van hatley pyjama's
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Als het echt koud is hebben mijn zoontjes ook een warm uiltje in bed. Knuffel met pittenzakje voor in de magnetron.
Lucifer2018 schreef: ↑
27-09-2018 21:59
Flanellen pyama's voor kleintjes zijn er ook elk (na) jaar weer bij de zeeman voor onder een 10tje.
Ja die zijn echt lekker warm. Ook heel druk trouwens, 1000x een figuurtje op een metertje stof maar dat is niet erg in bed. En ze verwassen gauw. Ook niet erg in bed.
Ik koop ze elk jaar :)
Flanel en badstof, koop ik nog steeds voor mn 29jarige zelf :heart:
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Hier lekkere,dikke, harige onesies van de zeeman. De schappen hangen er weer vol mee zag ik van de week.heeeeerlijk.
onze kinderen woelen onder de deken uit , maar met zo,n onesie en een paar sokken en een berg knuffels om zich heen krijgen ze het echt niet koud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven