Lekker warme pyjama
donderdag 27 september 2018 om 20:59
Ik zit met hetzelfde en zat naar dit pakje van wol te kijken: https://www.ziloen.nl/shop/baby/engel-b ... wolfrotte/
Deze heeft peuter nu en dat gaat best met een hemd er onder: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0174057027.html
Deze heeft peuter nu en dat gaat best met een hemd er onder: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0174057027.html
donderdag 27 september 2018 om 21:17
Primark heeft lekkere zachte dikke pyjama's. Gewoon truien en broeken, dus geen knoopjes. Verder vind ik de onesies van de Hema fijn, ze zijn niet erg dik, maar wel lekker basic, vaak hebben onesies een capuchon, wat ik echt zwaar onhandig vind voor een pyjama, en die hebben dat niet, ze zijn gewoon heel recht toe recht aan en zitten volgens mij ook fijn. Mijn dochter houdt niet van pyjama's, maar zo'n Hema-onesie wil ze nog wel eens aan in bed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 27 september 2018 om 21:21
DitHet-groepje schreef: ↑27-09-2018 21:16Ze hebben bij de Primark superwarme pyjama's. Wel synthetisch maar dat vinden ik en 1 kind hier juist lekker.
donderdag 27 september 2018 om 21:36
Hema en Zeeman hebben vaak lekkere warme pyjama's: Hema van badstof en Zeeman van (wel erg synthetisch) velours. Maar het is nu nog te vroeg, nog een maandje wachten en dan hebben ze ze weer. Toevallig vanmiddag nog gekeken in de stad.
Je kunt ook een joggingpakje van sweatstof aandoen, dat is ook lekker warm. Wel zonder capuchon of ritsjes want dat is irritant in bed, zeker voor een dreumes.
Verder is wol heerlijk, maar je moet er van houden en het is vrij prijzig. In de winter droegen ze hier als dreumes een wollen romper met lange mouwen en een wollen pyjama van Joha. Heeeeerlijk. Niet meer om 4 uur 's ochtends koud wakker worden. Wij zijn fan van wolletjes! Mocht je interesse hebben, zoek eens op merken als Joha, Dilling, Cosilana...
Maar hier ging er dan wel altijd nog een slaapzakje overheen omdat wij jaarrond met de ramen open slapen. Als je een goed geïsoleerd huis hebt en de ramen dichthoudt is alleen warme pyjama misschien wel genoeg.
Je kunt ook een joggingpakje van sweatstof aandoen, dat is ook lekker warm. Wel zonder capuchon of ritsjes want dat is irritant in bed, zeker voor een dreumes.
Verder is wol heerlijk, maar je moet er van houden en het is vrij prijzig. In de winter droegen ze hier als dreumes een wollen romper met lange mouwen en een wollen pyjama van Joha. Heeeeerlijk. Niet meer om 4 uur 's ochtends koud wakker worden. Wij zijn fan van wolletjes! Mocht je interesse hebben, zoek eens op merken als Joha, Dilling, Cosilana...
Maar hier ging er dan wel altijd nog een slaapzakje overheen omdat wij jaarrond met de ramen open slapen. Als je een goed geïsoleerd huis hebt en de ramen dichthoudt is alleen warme pyjama misschien wel genoeg.
donderdag 27 september 2018 om 21:38
Fleece is wel erg zweterig, flanel is veel prettiger en ook lekker warm.JonathanStrange schreef: ↑27-09-2018 21:30Ik heb voor kouwelijke dochter een fleece-pyjama. Ik vind het echt zo'n plakding, maar zij vindt het heerlijk!
donderdag 27 september 2018 om 21:49
Tja, ik ben het met je eens, maar dochter niet. Die zweet ook echt niet in zo'n pakje, maar is gewoon heerlijk warm.Pientjexxxx schreef: ↑27-09-2018 21:38Fleece is wel erg zweterig, flanel is veel prettiger en ook lekker warm.
donderdag 27 september 2018 om 21:50
Hmm, flanel vind ik zelf wel lekker maar niet echt super warm. Warmer dan katoenen tricot, maar niet echt super warm. Bovendien zijn flanellen pyjamaatjes met van die knoopjes vaak zo 'open' van boven bij de hals. Voor een jong kind dat geen deken of slaapzak duldt zou ik iets warmers zoeken,Pientjexxxx schreef: ↑27-09-2018 21:38Fleece is wel erg zweterig, flanel is veel prettiger en ook lekker warm.
donderdag 27 september 2018 om 22:12
Ja die zijn echt lekker warm. Ook heel druk trouwens, 1000x een figuurtje op een metertje stof maar dat is niet erg in bed. En ze verwassen gauw. Ook niet erg in bed.Lucifer2018 schreef: ↑27-09-2018 21:59Flanellen pyama's voor kleintjes zijn er ook elk (na) jaar weer bij de zeeman voor onder een 10tje.
Ik koop ze elk jaar
donderdag 27 september 2018 om 22:49