Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
Het is zeker zwaar.
Ik ben al jaren niet meer bij mijn ex die mijn zo bedroog,, die zo lang een dubbel leven had geleefd.. maar ik voel de striemen nog regelmatig.
Wonden genezen maar littekens blijven..
Soms kan ik zomaar een map met bankafschriften gaan controleren.. dan wil ik de afschrijvingen zien... worden er grote bedragen zomaar opgenomen, waar.. en wanneer dan?!
Diverse foefjes heb ik geleerd om zoveel mogelijk in een computer terug te vinden.. al zijn het de kleinste spoortjes.
'Be ware, Be ware'..
En soms wordt ik er zelf gewoon ziek en moe van... en hoewel ik merk dat ik er steeds meer overheen groei,, en ik het steeds meer los kan laten.. kan de angst om weer zo besodemieterd te worden, zomaar weer de kop opsteken.
belazerd worden binnen je Huwelijk/relatie, is als hoogverraad.
Het laat echt zijn sporen na.. en dat is geen leuke bagage.
sannedeb schreef:
28-09-2018 13:22
Beste Rosawinde,

Misschien al als tip gegeven, maar het is handig als je de dingen op papier zet die je wilt weten en of hoe je ze kunt uitzoeken. Zoals bijv de inloggegevens van Skype, alle andere wachtwoorden die je wilt weten van je man. Of hoe je zelf dingen kan achterhalen ( Whatsapp 'kraken' etc) Ik kan mij indenken dat je man bepaalde dingen zegt en waardoor jij misschien niet verder 'durft ' te vragen. Tenminste dat was mijn reactie.

Ik ben dit jaar ook achter het grote geheim van mijn man gekomen en dat was ook behoorlijk ver gegaan. Gelukkig veel voor mijn tijd, maar ook wel dingen tijdens onze tijd. Maar het verhaal van Len komt vaker voor. Mijn man heeft héél véél maandsalarissen naar de hoeren gebracht. En soms zelfs een heel maandsalaris uitgegeven in 1 nacht! En of die een relatie had maakte ook niet uit. 15 jaar heeft hij in die wereld gezeten zonder dat iemand uit zijn omgeving dat wist.

Ik heb ook druppel voor druppel de informatie uit hem gekregen en dat was het ergste. Iedere week weer die slok uit de gifbeker. Iedere keer leugens en nieuwe informatie. Ik vond het dan weer lullig van mijzelf dat ik hem niet vertrouwde en durfde niet veel meer te vragen. Wij zijn nog bij elkaar en het is heel zwaar. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik niks meer achterhou. Als ik iets zie waar ik een vraagteken bij heb, vraag ik het. Pin bedragen verteld hij uit zichzelf waarvoor die waren. En zo gaat het langzaam, heel langzaam beter.

Ik wens je heel veel sterkte!!!
:hug:
Pindakaasjes schreef:
28-09-2018 13:38
Het is zeker zwaar.
Ik ben al jaren niet meer bij mijn ex die mijn zo bedroog,, die zo lang een dubbel leven had geleefd.. maar ik voel de striemen nog regelmatig.
Wonden genezen maar littekens blijven..
Soms kan ik zomaar een map met bankafschriften gaan controleren.. dan wil ik de afschrijvingen zien... worden er grote bedragen zomaar opgenomen, waar.. en wanneer dan?!
Diverse foefjes heb ik geleerd om zoveel mogelijk in een computer terug te vinden.. al zijn het de kleinste spoortjes.
'Be ware, Be ware'..
En soms wordt ik er zelf gewoon ziek en moe van... en hoewel ik merk dat ik er steeds meer overheen groei,, en ik het steeds meer los kan laten.. kan de angst om weer zo besodemieterd te worden, zomaar weer de kop opsteken.
belazerd worden binnen je Huwelijk/relatie, is als hoogverraad.
Het laat echt zijn sporen na.. en dat is geen leuke bagage.
En nog een voor al die anderen die bedrogen en belazerd zijn.
Pindakaasjes,
Wat erg voor je dat je er na zoveel tijd nog zoveel last van hebt! Voor jou dan ook een :hug:

Zou je mij een pb willen sturen?
sannedeb schreef:
28-09-2018 14:01
Pindakaasjes,
Wat erg voor je dat je er na zoveel tijd nog zoveel last van hebt! Voor jou dan ook een :hug:

Zou je mij een pb willen sturen?

Dankjewel voor de hug.
een dikke, vette terug voor jou.
Ik heb nog nooit hier aan pb's gedaan.. hoe werkt dat?
(herstel) ik zie het al... ;-)
Dank je wel! Mij lukt het nooit, daarom vroeg ik of jij het wilde doen :-)
sorry foutje
anoniem_100355 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 15:46
Reden: verkeerd begrepen
97.56% gewijzigd
en nog eens
anoniem_100355 wijzigde dit bericht op 28-09-2018 15:46
Reden: verkeerd begrepen
95.48% gewijzigd
Arkouda schreef:
28-09-2018 09:52
Dergelijke dreigmails (waarin gezegd wordt dat ze compromitterende beelden van je hebben & gevraagd wordt om betaling in bitcoins) zijn afgelopen dinsdag langsgekomen bij TROS Opgelicht.
Fragment is terug te kijken op de site onder het kopje Cybertip.

Volgens de cyberexpert van het programma zijn de oplichters simpelweg aan grote aantallen e-mailadressen gekomen als gevolg van een datalek. Ze hebben helemaal geen beelden van mensen, pure bangmakerij dus.

Toch trappen er mensen in. De saldo's van bitcoinadressen zijn te achterhalen & volgens de expert is met deze scam al minstens 175.000 euro binnengehaald...
Dat heb ik gemist, het was inderdaad een mail die gewoon stelde dat ze beelden van me hadden waarop ik ehmm druk bezig was terwijl de andere helft van het beeld gevuld was met de dame waar ik mee zat te chatten.
En zeker weten dat ik getrouwd was en kinderen had, kwam heel dreigend over alleen wist ik zeker dat zulke beelden niet bestaan, en ook geen vrouw en kinderen.
175.000,- binnengehengeld... o_o
Kan je wel nagaan hoeveel mannen stiekem zitten te chatten, waarom anders betalen?
Wat triest allemaal.. en hoe ze aan die adressen komen was me ook een raadsel, straks even kijken op programma gemist.

Geen idee meer hoeveel geld/bitcoins ze vroegen omdat ik het vrij snel gewist heb. Ik hoop dat ze opgepakt worden, en nog beter dat een hoop mannen die zo'n mail hebben ontvangen en wel bang zijn voor de dreigementen snel opbiechten dat ze weleens hebben zitten chatten of wat dan ook.
Ik denk vaak dat er veel vrouwen zijn die het chatten nog niet eens het ergste zouden vinden maar het bedrog wel :(
Rosawinde schreef:
28-09-2018 13:49
En nog een voor al die anderen die bedrogen en belazerd zijn.
Maar hoe gaat het nu met jou dan? Trek je het nog? Jullie hebben kinderen, merken die iets of maken jullie heel discreet ruzie?
Of zijn jullie wel ok samen
fashionvictim schreef:
28-09-2018 10:35
Maar dat staat toch haaks op dat hij opgelicht zou zijn?

Ik vind je ook wat passief. Alsof je het ook allemaal niet wil weten.
Wat een vreemde reactie na je eerdere reacties, je zou toch uit ervaring moeten weten dat zo'n boodschap even in moet zinken.
Mensen zeggen niet voor niks: ik was gewoon in shock toen ik dit of dat hoorde.

Stel dat je als man de boodschap krijgt dat je vrouw stiekem bijverdiend als webcamgirl als jij nietsvermoedend aan het werk bent; opeens snap je al die 'afgeprijsde' dure schoenen en kleding en andere zaken waarvan je dacht: er klopt iets niet maar wát??
Mag je best even helemaal van de kook zijn en niet weten wat je moet doen.

Dat is wat anders dan het 'allemaal niet willen weten'.
Ze heeft ook kinderen, moet je dan hysterisch huilend door het huis stampen en hun vader voor rotte vis uitmaken? Ik vind dat ze zich juist heel kranig houdt.
Gelukkig staat het weekend voor de deur, mss kunnen de kinderen ergens een nachtje logeren TO?
Nogmaals heel veel sterkte, ik hoop echt dat je man ook beseft dat hij gewoon betrapt is en de waarheid gaat vertellen nu hij weet dat hij zich hier niet meer uit kan kletsen met een flauw verhaal..
MissMaran schreef:
28-09-2018 16:00
Maar hoe gaat het nu met jou dan? Trek je het nog? Jullie hebben kinderen, merken die iets of maken jullie heel discreet ruzie?
Of zijn jullie wel ok samen
Het gaat wel, ik merk dat zolang ik bezig ben met de dagelijkse routine dat nog wel afleid. Kinderen hebben gelukkig niks in de gaten, die zijn zelf zo druk dat ze niet doorhebben dat ik stiller ben.
De avonden vind ik het zwaarst, dan praten we en zijn we er mee bezig, dat is wel moeilijk.
Vandaag weer wat kunnen eten, dat scheelt ook al.
Rosawinde schreef:
28-09-2018 18:34
Het gaat wel, ik merk dat zolang ik bezig ben met de dagelijkse routine dat nog wel afleid. Kinderen hebben gelukkig niks in de gaten, die zijn zelf zo druk dat ze niet doorhebben dat ik stiller ben.
De avonden vind ik het zwaarst, dan praten we en zijn we er mee bezig, dat is wel moeilijk.
Gelukkig, rustig blijven is denk ik op de lange termijn het fijnst. Hopelijk krijg je duidelijkheid.
Rosawinde schreef:
28-09-2018 18:34
Ik vind het heel sterk van je hoe je je staande houdt. Dikke knuffel :rose:
Ik merk dat je topic me bezighoudt. Het lijkt me verschrikkelijk waar je nu in zit, Rosawinde. Ik snap je 'groot houden voor de kinderen' en maar doorgaan. Kun je je kinderen ergens laten logeren dit weekend? Dan kun je misschien even wat tijd voor jezelf maken (een lange wandeling?) en samen met je man dingen bespreken. Dan hoef je je even niet groot te houden en kun je even doen wat je wilt. Heel veel sterkte :hug:
Rosawinde komt nu vooral nog erg stoicijns op me over.. kalm en een soort van beduusd.
Ik denk zelf dat dit nog het verlammende effect van de schok is..
Maar ik weet ook dat dit uitgewerkt raakt..
En dan komt de woede!
Lijkt me goed om dat er eens even flink uit te gooien, zonder dat je kinderen in de buurt zijn. Dus als ze uit logeren kunnen, zou ik dat zeker aanraden.
Ik kan me voorstellen dat je 'vooral nu' het liefst helemaal niet zonder je kinderen wilt zijn.. maar dan hoef je thuis even niet met een fake smile rond te lopen en je groot houden voor de kleintjes.
Denk er maar over na.
Sterkte maar weer...
kv12 schreef:
28-09-2018 10:55
chantage , begrijp je dat niet??
ze hebben manlief helemaal willen leegpersen en hij durfde niet anders dan betalen om niks te laten uitlekken....zo gaat dat met chantage...

soms betalen ze tot ze niks meer hebben en gaan dan over tot een wanhoopsdaad maar deze is dus gestopt met betalen ....

Mijn gevoel zegt dat het verhaal wel kan kloppen hoor
, weten doe ik het natuurlijk niet. :facepalm:

als hij gewoon 10.000 betaald heeft voor "services" dan komt dat uit als er een onderzoek word gevoerd , ben ik zeker van!

Ik denk dat Rossawinde wel snel duidelijkheid zal krijgen of het verhaal klopt , ze zal er wel mee op toezien dat man wel degelijk naar de politie gaat en dat er een onderzoek gestart zal worden , en dan vallen de poppen uit de kast ...

Het kan best dat hij nog andere contacten heeft gehad die wel "gelukt" zijn maar evengoed niet en liep het gewoon heel erg mis en heeft hij enkel contact gezocht en niet gehad(fysiek)

Ben ervan overtuigd dat Rossawinde wel snel weet of manlief open en eerlijk is nu ofdat hij het achterste van zen tanden nog niet liet zien...

Wens je heel veel sterkte ! neem geen overhaaste beslissingen maar cijfer het zeker ook niet weg!
Eerst moet je weten hoe de vork helemaal aan de steel zit en hoe je man hier nu mee omgaat , als je dit weet voel je zelf wel aan wat je moet/wil doen!
:hug: voor jou TO
Rosawinde schreef:
28-09-2018 10:41
In het begin ging het nog heel gemoedelijk, vroeg ze om geld voor de boodschappen en zo. En dat hij zo aardig was en dat ze hem zo vertrouwde en zo meer. Dus dat is zeker uit vrije wil overgemaakt. Later werden het meer gesprekken waarbij ze zei dat hij zo lekker was, en dat als hij geld overmaakte ze foto's zou sturen. Wat trouwens niet gebeurde (?), want in latere berichten vraagt hij wanneer ze nou eens een foto stuurt.
En toen mijn man zijn geld terug ging vragen en zei dat hij niet meer wilde betalen, kwamen er dreigementen.

Dit hele gedoe heeft meer dan een half jaar geduurd, hij maakte bedragen over van 50-300 euro per keer, en dat een paar keer per week.
Echt, wat een sukkel zeg. Wie trapt hier nou in.
Net t hele topic doorgelezen. Ok het is platte tekst, maar ik geloof geen bal van wat man zegt.
Pavlovski schreef:
28-09-2018 22:16
Ik merk dat je topic me bezighoudt. Het lijkt me verschrikkelijk waar je nu in zit, Rosawinde. Ik snap je 'groot houden voor de kinderen' en maar doorgaan. Kun je je kinderen ergens laten logeren dit weekend? Dan kun je misschien even wat tijd voor jezelf maken (een lange wandeling?) en samen met je man dingen bespreken. Dan hoef je je even niet groot te houden en kun je even doen wat je wilt. Heel veel sterkte :hug:
Man is vannacht ziek geworden, overgeven en alles erbij. Dus die ligt op bed. Ik heb weer klote geslapen, begint nu toch wel me op te breken.
Kinderen uit logeren gaat niet lukken, wil ik ook eigenlijk niet. Alleen zijn met man is gewoon zwaar, ik weet ook niet meer wat ik moet zeggen. Dus dat hij nu in bed blijft vind ik eigenlijk wel fijn. En dat hij ziek is kan ik ook even geen medelijden mee hebben.

Middelste had gisteren avond nog een woede aanval, misschien krijgt hij toch iets van de spanning mee... en daarna verdrietig tegen me aan kruipen, en toen kwamen bij mij ook natuurlijk de tranen los. Ging hij mij troosten :cry:
Wat verdrietig Rosa. Ik snap dat je niet al een plan hebt maar ik vraag me wel af of je er een beetje bovenop zit.
Heb je inderdaad aangegeven dat je meegaat met de aangifte, dat zijn rekeningen in wil zien etc.
Je mag nu echt wel wat vragen van je man hoor! Je bent echt niet gek en misschien is hij afgeperst maar dat hield hem niet tegen alsnog met anderen proberen te Skypen/sex chatten.

Dat je voor jezelf opkomt betekent niet ineens dat je daardoor je gezin kwijt raakt of uit elkaar valt. Je moet juist weten dat je niet gek bent en wat er speelt als jullie samen verder zouden willen. En ook dat hoef je helemaal niet nu te beslissen. Maar trek je alsjeblieft niet terug in een soort onwetendheid bubbel. Dat gaat aan je knagen.
Sterkte en vooral geen kopje thee voor man, laat het hem maar even lekker uitzoeken!
Dat inderdaad. Tussen de negatieve reacties door zitten er echt oprechte mensen tussen die niet doorvragen omdat ze van drama genieten.
Het plaatje is gewoon nog niet compleet, en hij ontkent nog steeds Skype te hebben terwijl ik denk dat je daar meer had gevonden. Maar dat is misschien al te laat. En allicht overbodig, maarre ik denk niet dat dit allemaal heeft plaatsgevonden en hij gewoon nooit naaktfoto's heeft ontvangen, dan niet van haar maar waarom zou hij het dan alsnog gaan proberen.

Er zitten hier inderdaad echt genoeg mensen om je te helpen als je er digitaal niet uitkomt.
goldmember schreef:
29-09-2018 07:45
Wat verdrietig Rosa. Ik snap dat je niet al een plan hebt maar ik vraag me wel af of je er een beetje bovenop zit.
Heb je inderdaad aangegeven dat je meegaat met de aangifte, dat zijn rekeningen in wil zien etc.
Je mag nu echt wel wat vragen van je man hoor! Je bent echt niet gek en misschien is hij afgeperst maar dat hield hem niet tegen alsnog met anderen proberen te Skypen/sex chatten.

Dat je voor jezelf opkomt betekent niet ineens dat je daardoor je gezin kwijt raakt of uit elkaar valt. Je moet juist weten dat je niet gek bent en wat er speelt als jullie samen verder zouden willen. En ook dat hoef je helemaal niet nu te beslissen. Maar trek je alsjeblieft niet terug in een soort onwetendheid bubbel. Dat gaat aan je knagen.
Sterkte en vooral geen kopje thee voor man, laat het hem maar even lekker uitzoeken!
Frustrerende is eigenlijk dat ik voor mijn gevoel niet verder kom. Man heeft wel voor maandag een afspraak bij de huisarts, en we hebben gisteren afgesproken dat ik wanneer ik wil zijn rekening mag inzien. Dan maar controleren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven