Tabletjes tegen reisziekte.

29-09-2018 13:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ik gebruik al jarenlang Primatour bij reisziekte. Alleen worden die regelmatig voor onbepaalde tijd uit de handel gehaald. Ik weet ook niet waarom. Daarom mijn vraag: welke tabletjes gebruiken jullie bij reisziekte, waar je heel tevreden over bent? Alvast bedankt!
Etos eigen merk. Ik weet niet eens hoe het heet.
Werkt hetzelfde en is veel goedkoper.
Non so perché gli altri si aspettano qualcosa da me.
Huh? Wij zijn grootverbruikers met 2 wagenzieke personen in het gezin maar nog nooit gehad dat het niet verkrijgbaar is.
Ze bieden nog weleens aan van het eigen merk (heeft elke drogist volgens mij) maar dat durf ik niet zo goed.
suprimal en elke drogist heeft eigen merk tabletten
Ik gebruik die van de etos.
Daar zit volgens mij hetzelfde in als in Primatour.
Ik zou als ik jou was even opzoeken hoe de werkzame stof in Primatour heet en hoeveel er in een tablet zit, dan kun je beter vergelijken met andere middelen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
gewoon huismerk Kruidvat.
Ik gebruik de seabands! Ideaal, gaan overal mee naartoe.

Kwa pilletjes gebruik ik heel soms de cinnarizine. Hier zit wel een gele sticker op, dus als je bijv. om en om een stuk gaat rijden niet geschikt!
[quote=tess07 post_id=29071935 time=1538221390 user_id=167538]
Huh? Wij zijn grootverbruikers met 2 wagenzieke personen in het gezin maar nog nooit gehad dat het niet verkrijgbaar is.
Ze bieden nog weleens aan van het eigen merk (heeft elke drogist volgens mij) maar dat durf ik niet zo goed.

Hier hetzelfde probleem hoor.
De dame van de Etos zei ook dat het wel vaker voorkwam dus sindsdien koop ik een aantal doosjes tegelijk.

Ik heb nog niets vergelijkbaars gevonden, de eigen merk werken bij ons niet goed ( kan ook tussen onze oren zitten hoor)
Het is inderdaad zo dat alleen Primatour een unieke combinatie van 2 ingrediënten heeft die je bij geen andere reistabletjes tegenkomt. Vandaar dat ik er zo af en toe flink van baal als ze weer eens niet leverbaar zijn, als ik ze nodig heb. Bedankt in ieder geval voor de tips.
Bij Kruidvat zitten standaard Primatour, Suprimal en eigen merk cinnarizine in het assortiment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven