She Goes, she's gone, she will be back....?
woensdag 11 maart 2009 om 18:21
Lieve Goes,
Vanmiddag was ik aan jouw topic begonnen. Ik kwam tot pagina 5 en moest toen weg. Toen ik net thuis kwam en verder wilde lezen kon de pagina die nog open stond niet ververst worden. Via het Angeltopic kwam ik er achter dat jouw topic op eigen verzoek in de loop van de dag weggehaald is omdat er mensen "misbruik" van deze uitlaatklep maakten. Hoe jammer.....
Ik begreep tijdens het lezen van de eerste pagina's (begin december 2008) dat daar toen ook al sprake van was. Ik vind het echt zo lullig voor je!! Ik weet niet hoe het nu met je is maar wel in wat voor emotionele storm je je begin december bevond. Het was niet voor niets dat ik je topic uit wilde lezen, je toonde je een sterke en dappere vrouw!! Ik hoop heel erg dat het in de maanden na december beter is gegaan. Ondanks dat andere mensen je nu dus beletten verder te schrijven hoop ik ooit weer eens op het forum te vernemen hoe het met je gaat.
Heel veel liefs en sterkte!!! You go Goes!!
Fietje
Vanmiddag was ik aan jouw topic begonnen. Ik kwam tot pagina 5 en moest toen weg. Toen ik net thuis kwam en verder wilde lezen kon de pagina die nog open stond niet ververst worden. Via het Angeltopic kwam ik er achter dat jouw topic op eigen verzoek in de loop van de dag weggehaald is omdat er mensen "misbruik" van deze uitlaatklep maakten. Hoe jammer.....
Ik begreep tijdens het lezen van de eerste pagina's (begin december 2008) dat daar toen ook al sprake van was. Ik vind het echt zo lullig voor je!! Ik weet niet hoe het nu met je is maar wel in wat voor emotionele storm je je begin december bevond. Het was niet voor niets dat ik je topic uit wilde lezen, je toonde je een sterke en dappere vrouw!! Ik hoop heel erg dat het in de maanden na december beter is gegaan. Ondanks dat andere mensen je nu dus beletten verder te schrijven hoop ik ooit weer eens op het forum te vernemen hoe het met je gaat.
Heel veel liefs en sterkte!!! You go Goes!!
Fietje
woensdag 11 maart 2009 om 23:09
Ja ik wist niet zo goed hoe ik het anders kon doen. Wilde het toch even zeggen. Eerste reactie was om te reageren op angel topic maar daar is dat natuurlijk niet voor bedoeld.
Wilde het toch even kwijt.
Ik weet niet hoe ze er nu in stond, maar de indruk die ik kreeg was dat ze er zéker gaat komen. Hopelijk heeft ze een fijne plek gevonden in haar nieuwe huis.
En ik weet niet wat de kwade meelezers precies gedaan hebben maar ik hoop dat ze zich lekker voelen en nog goed kunnen slapen.
Het doel van dingen die eventueel herkenbaar zijn doorvertellen cq gebruiken in je persoonlijke leven vind ik nogal triest.
Maar goed, er wordt kennelijk van gesmuld dus genoeg nu.
Wilde het toch even kwijt.
Ik weet niet hoe ze er nu in stond, maar de indruk die ik kreeg was dat ze er zéker gaat komen. Hopelijk heeft ze een fijne plek gevonden in haar nieuwe huis.
En ik weet niet wat de kwade meelezers precies gedaan hebben maar ik hoop dat ze zich lekker voelen en nog goed kunnen slapen.
Het doel van dingen die eventueel herkenbaar zijn doorvertellen cq gebruiken in je persoonlijke leven vind ik nogal triest.
Maar goed, er wordt kennelijk van gesmuld dus genoeg nu.
donderdag 12 maart 2009 om 01:11
Ha ha ha!!!
Ik ben niet weg natuurlijk!
De hele avond op MSN met.....
Wauw, nog 1 nachtje slapen en dan zie ik hem....
iedereen bedankt voor jullie steun!
Ik voel me vereerd, Iemand anders maakt een topic aan over mij!
misschien ga ik hier in de toekomst nog wel gebruik van maken, maar nu eerst even... radiostilte..
Voor al mijn 'fans' hi hi
Ben ik nu een Celeb???
Ik ben niet weg natuurlijk!
De hele avond op MSN met.....
Wauw, nog 1 nachtje slapen en dan zie ik hem....
iedereen bedankt voor jullie steun!
Ik voel me vereerd, Iemand anders maakt een topic aan over mij!
misschien ga ik hier in de toekomst nog wel gebruik van maken, maar nu eerst even... radiostilte..
Voor al mijn 'fans' hi hi
Ben ik nu een Celeb???

donderdag 12 maart 2009 om 09:31

zondag 15 maart 2009 om 00:00
Ja Goes, ook ik was een fan van je (ja, ja, je bent eigenlijk best wel een vip hier). Keek iedere dag ff of je een berichtje had geplaatst omdat ik je een moedige sterke en stoere vrouw vind. Ook in het verwoorden van je gevoelens vind ik je heel erg sterk. Jammer dat we je moeten missen. Wel begrijpelijk, maar misschien kan je wel gewoon blijven schrijven en dan de details weglaten.
Ik wens jouw en je kids een heel fijn, goed leven.
Ik wens jouw en je kids een heel fijn, goed leven.