Sex na bevalling gevoelloos voor partner

04-10-2018 17:01 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik heb een vraag of ervaringen met betrekking tot sex na de bevalling en/Of wijde vagina

Ik ben 3 weken geleden bevallen van mijn dochtertje nu hebben mijn partner en ik gister sex gehad, met condoom uiteraard. nu is het geval dat mijn partner vrij weinig voelde en dus noet tot zijn hoigte punt kwam. zelf zei hij dat t door het condoom kwam, ik zelf ben er nu achteraf best onzeker over of het niet aan mij ligt, en dat me vagina ruimer is?
Mijn kindje was niet groot 2000 gr en geschat 40a41cm hooft omtrek 30cm dus niet echt groot. Kan het echt zo zijn dat hierdoor mijn vagina ruimer is of is het nog niet in model om het zo maar ff te noemen! Of zal het toch echt aan het condoom hebben gelegen? Zoals mijn partner het vervaagde.

Overigens heb meerdere kinderen gebaard en heb mijn partner (de zelfde) toen nooit iets horen zeggen tot op de dag van Gister dat hij niks voelde ook na de andere bevallingen niet. De laatste natuurlijke bevalling is ook al weer 14 jaar geleden.
Mischien zijn er hier ervaringen om mijn onzekerheid weg te nemen 😊

Sorry voor t lange verhaal
Drie weken geleden. 3. Het advies is zes weken. Natuurlijk voelt het nog anders.
:@@:
Dit is niet echt, toch?!
Nog een topic ja?
Ont-Hormonen zwaar?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je wil dus eigenlijk gewoon problemen en ellende. Anders zou jij je hier totaal niet druk over maken, zo'n opmerking
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Open 3 topics en het zal stukken beter gaan. Nog 1 te gaan.
Star² schreef:
04-10-2018 17:03
Nog een topic ja?
Natuurlijk, ze heeft nu tenslotte een grote echoput 😉
Kansloos.
Zo. Na 3 weken liep ik nog in van die gaasonderbroeken met zo'n mega-verband erin rond. Volgens mij is de hele boel nog hartstikke gevoelig voor ontstekingen zo kort na je bevalling.
Was 1 topic hierover niet genoeg?
Gun je doos een rustperiode.
Ik zou direct scheiden , dit komt niet meer goed :sarcastic:
Bedankt allemaal!!! ik ga indd maar scheiden dan. Volgens mij heb iets heel doms of fouts geschreven aangezien de reacties
En sorry dat der 2 topics zijn wist niet zo goed waar ik moest plaatsen
Is het bloeden al gestopt???
Anyway, Pas 3 weken, het wordt echt wel beter. Bovendien zal het eerder in het hoofd van je partner zitten (daar is een kind uit gekomen!!) Dan echt een wijde vagina.

Niet onzeker worden.
Mama12345 schreef:
04-10-2018 17:32
Bedankt allemaal!!! ik ga indd maar scheiden dan. Volgens mij heb iets heel doms of fouts geschreven aangezien de reacties
En sorry dat der 2 topics zijn wist niet zo goed waar ik moest plaatsen
Het komt gewoon een beetje vreemd over, dat je na drie weken al weer seks hebt met je man.
Zo'n vagina is nog erg gevoelig en niet genezen zo kort na een bevalling, daarom wordt ook aangeraden pas na 6 weken weer seks te hebben.
Had je er eigenlijk zelf wel zin in of heb je maar toe gegeven?

Een wijde vagina is onzin, na een poosje trekt de boel weer mooi samen.
Moet je het proces wel de kans geven en niet na 3 weken al weer gaan seksen.
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 17:40
0.28% gewijzigd
Je partner liegt wel vaker tegen je?
karin6789 schreef:
04-10-2018 17:37
Het komt gewoon een beetje vreemd over, dat je na drie weken al weer seks hebt met je man.
Zo'n vagina is nog erg gevoelig en niet genezen zo kort na een bevalling, daarom wordt ook aangeraden pas na 6 weken weer seks te hebben.
Had je er eigenlijk zelf wel zin in of je maar toe gegeven?

Een wijde vagina is onzin, na een poosje trekt de boel weer mooi samen.
Moet je het proces wel de kans geven en niet na 3 weken al weer gaan seksen.
Die 6 weken heeft te maken met het herstel van de baarmoeder, niet van de vagina.

Als je wil mag het op de dag zelf gewoon, zolang hij maar niet in je klaarkomt ivm herstel baarmoeder.
Nemaìn’ schreef:
04-10-2018 17:40
Die 6 weken heeft te maken met het herstel van de baarmoeder, niet van de vagina.
Sorry, klopt!
Het is ook al weer meer dan 25 jaar geleden dat ik voor het laatst bevallen ben!
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 17:42
3.27% gewijzigd
Als jij erg nat was dan kan het idd in combinatie met een condoom nogal gevoelloos worden lijkt me.
En ik had na 1 week weer seks, je zou maar zin hebben...
brennwert schreef:
04-10-2018 17:13
Natuurlijk, ze heeft nu tenslotte een grote echoput 😉

:rofl:
ninanoname schreef:
04-10-2018 17:23
Zo. Na 3 weken liep ik nog in van die gaasonderbroeken met zo'n mega-verband erin rond. Volgens mij is de hele boel nog hartstikke gevoelig voor ontstekingen zo kort na je bevalling.
bloeding is al gestopt anders heb je indd kans op ontstekingen omdat de wond nog niet genezen is, heb geen scheurtjes en of hechtingen dus gevoeligheid valt mee heb geen pijn gehad daaronder na de bevalling😊
miedo schreef:
04-10-2018 17:24
Was 1 topic hierover niet genoeg?
Heb dit al meer gelezen op het ander topic, wist eerlijk gezegt niet zo goed waar ik het moest plaatsen sorry dat t dubbel erop staat nu
honingbijtje schreef:
04-10-2018 17:34
Is het bloeden al gestopt???
Anyway, Pas 3 weken, het wordt echt wel beter. Bovendien zal het eerder in het hoofd van je partner zitten (daar is een kind uit gekomen!!) Dan echt een wijde vagina.

Niet onzeker worden.

Ja het bloeden is al gestopt, anders had ik nog niet aan sex gedaan ivm ontstekings gevaar
Dankje voor je bericht en wil ook niet onzeker zijn en indd mischien ligt het aan zijn gedachten er is toch een heel kind uigekomen😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven