Harry Potter spullen bij de primark

04-10-2018 18:33 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Harry Potter spullen bij de primark:
Hallo allemaal, ik ga volgende week naar de primark in Antwerpen om harry Potter spullen te kopen en nu vraag ik me af hoeveel kans is er dat de spullen van harry Potter die ik wil er ook daadwerkelijk zijn in de winkel?

Groetjes: alex
Dat weet je bij zulke winkels nooit.
33.678008365242%
iedere winkel heeft zijn eigen assortiment met wel veel overlapping. Waar ben je naar op zoek?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
38,12% denk ik.
Nemaìn’ schreef:
04-10-2018 19:32
33.678008365242%

Ghe ghe.
Ik kom serieus nét bij de primark Zaandam vandaan en daar hadden ze super veel spullen van HP. Bekers, sokken, piamas, kussens, etc. Dus ik denk groot.
Internagelaktisch
Ik ben op zoek naar alles wat met harry Potter te maken heeft maakt niet zo veel uit wat :-D
Bij alle primarks is wel íets te vinden. Echter komt er nu ook veel kerstspul aan dus dat neemt ook wat ruimte in.
Alex26 schreef:
04-10-2018 19:45
Ik ben op zoek naar alles wat met harry Potter te maken heeft maakt niet zo veel uit wat :-D
Dan kan je beter sparen voor Harry Potter World in Universal dan je geld aan al die rotzooi uit te geven.
Je breekt je nek erover...allen goedkope rotprullen, die na 1x gebruiken of wassen eruit zien of ze al jaren oud zijn.
Het is maar waar jij je geld aan uit wil geven.
Nope
Ik heb vorig jaar een Zwadderich plaid gekocht bij de primark waar mijn kat nu op slaapt. Toen hadden ze er nog super veel HP spullen dus denk dat het nu ook nog wel zo zal zijn.
Alex26 schreef:
04-10-2018 19:45

Large.nl
Dankjewel voor de reacties
Nemaìn’ schreef:
04-10-2018 19:32
33.678008365242%
:sherlock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven