Tekst condeleancekaart
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:42
Geen idee of dit de goede pijler is maar aangezien het over vriendschap gaat...
De vader van mijn man z'n goede vriend is vandaag na aan kort ziekbed overleden op redelijk jonge leeftijd
Nu zitten we te praten over wat we op condoleancekaart schrijven en komen met het volgende. Alleen twijfelen of dit misschien te is. Aan de andere kant zijn zowel hij als zn vrouw goede vrienden die we via deze weg willen laten weten dat we ook nu voor ze klaarstaan.
Wat vinden jullie?
Bedankt voor de snelle reacties, vanwege herkenbaarheid heb ik de tekst al weer weg gehaald. Maar even de korte samenvatting hier stond een tekst voor op een condeleancekaart waarover ik twijfelde omdat hij misschien te zoetsappig was maar ben erg geholpen door de eerste reacties en ga hem gewoon schrijven. bedankt voor het lezen en sorry dat het zn kort topic is geworden.
p.s. vanwege herkenbaarheid haal ik bovenstaande misschien straks weg.
De vader van mijn man z'n goede vriend is vandaag na aan kort ziekbed overleden op redelijk jonge leeftijd
Nu zitten we te praten over wat we op condoleancekaart schrijven en komen met het volgende. Alleen twijfelen of dit misschien te is. Aan de andere kant zijn zowel hij als zn vrouw goede vrienden die we via deze weg willen laten weten dat we ook nu voor ze klaarstaan.
Wat vinden jullie?
Bedankt voor de snelle reacties, vanwege herkenbaarheid heb ik de tekst al weer weg gehaald. Maar even de korte samenvatting hier stond een tekst voor op een condeleancekaart waarover ik twijfelde omdat hij misschien te zoetsappig was maar ben erg geholpen door de eerste reacties en ga hem gewoon schrijven. bedankt voor het lezen en sorry dat het zn kort topic is geworden.
p.s. vanwege herkenbaarheid haal ik bovenstaande misschien straks weg.
gordijn87 wijzigde dit bericht op 05-10-2018 15:50
46.03% gewijzigd
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:46
Mooi hoor! Waar zit jullie twijfel? Als dit is wat jullie willen zeggen/laten weten dan is het toch goed?
Persoonlijk zou ik bij goede vrienden langsgaan, maar misschien doen jullie dat ook wel en is dit extra. Daarnaast is het goed om aan te geven dat jullie beschikbaar zijn, maar het is nog mooier om dit in daden te laten merken. Misschien kunnen ze ergens deze dagen wel extra oppas gebruiken of een pannetje eten of dat de hond wordt uitgelaten of ....
Persoonlijk zou ik bij goede vrienden langsgaan, maar misschien doen jullie dat ook wel en is dit extra. Daarnaast is het goed om aan te geven dat jullie beschikbaar zijn, maar het is nog mooier om dit in daden te laten merken. Misschien kunnen ze ergens deze dagen wel extra oppas gebruiken of een pannetje eten of dat de hond wordt uitgelaten of ....
anoniem_109696 wijzigde dit bericht op 05-10-2018 15:47
4.28% gewijzigd
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:47
helemaal ditIekx schreef: ↑05-10-2018 15:46Mooi hoor! Waar zit jullie twijfel? Als dit is wat jullie willen zeggen/laten weten dan is het toch goed?
En is nou vader of moeder overleden...?
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:49
Ja misschien te zoetsappig of zo. We willen graag langs gaan maar hebben al telefonisch contact gehad en hebben het nu vooral druk met alles regelen voor de uitvaart volgende week ergens, dus vandaar dat we het nu even via een kaartje doen.Iekx schreef: ↑05-10-2018 15:46Mooi hoor! Waar zit jullie twijfel? Als dit is wat jullie willen zeggen/laten weten dan is het toch goed?
Thanks voor je berichtje ga het denk ik gewoon opschrijven en in de bus doen.
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:49
Dat stukje tekst vanaf: zoveel dingen willen we zeggen..... tot aan dat ze niet meer terugkomt zou ik verwijderen.
Je bedoelt het enorm goed dat snap ik. Maar toen ik net mijn moeder was verloren zat ik niet op zinnen als dat het allemaal goed komt te wachten. Dat komt het namelijk niet want ze komt nooit meer terug.
De rest is toch al voldoende en super lief
Je bedoelt het enorm goed dat snap ik. Maar toen ik net mijn moeder was verloren zat ik niet op zinnen als dat het allemaal goed komt te wachten. Dat komt het namelijk niet want ze komt nooit meer terug.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:51
Thanks, ga ik meteen aanpassen. Snap het inderdaad wat je zegt, bedankt voor de tipbiol schreef: ↑05-10-2018 15:49Dat stukje tekst vanaf: zoveel dingen willen we zeggen..... tot aan dat ze niet meer terugkomt zou ik verwijderen.