De fun van het online shoppen.

05-10-2018 13:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw all time favourite online webshop en waarom?

Wat mis jij in het aanbod van online winkels?

TO trapt af:
Bol.com, doordat je er zo goed als alles op vindt.

Wat ik mis: een benelux afdeling voor etsy.
whekamp
voor kleding
Wehkamp. Ik koop bijna al mijn kleding daar. Ik laat verschillende maten komen, pas op mijn gemak en betaal achteraf. Retourneren is geen probleem en de levering is supersnel.
Top!
Op bol.com heb ik veel boeken gekocht.
Inmiddels is de leuke boekwinkel om de hoek failliet gegaan. *Schuldgevoel*
Wat ik mis: boeken vasthouden en er doorheen bladeren.
Ik ben een Wehkampverslaafde en koop bijna al mijn kleding daar en betaal ook achteraf.
Ik weet ondertussen wat mijn maat is, dus hoef zelden iets terug te sturen, alleen als het tegenvalt.
Ik vind het verschrikkelijk om winkels onder de knop te hebben, want er komt geen einde aan het browsen en bestellen en ik mis mijn dagjes de stad in en neuzen in de rekken, want ik moet vaak thuisblijven om een pakketje in ontvangst te nemen.

Bol vind ik fijn voor boeken en bestel daar dan ook met enige regelmaat.
Ik vind dat etsy de website wel flink zou kunnen verbeteren, het blijft een beetje achter vind ik

ik ben heel blij met asos, al koop ik mijn kleding meestal nog steeds 'live'

bol.com vind ik ook echt fijn inderdaad

ook van coolblue ben ik fan vanwege de goede klanten- en bezorgservice en fijne service in de winkel. Bijna on-nederlands. en je krijgt niet met postNL te maken bij coolblue wat ik echt een groot pluspunt vindt (postNL heeft pas mijn beoogde trouwjurk kwijtgemaakt en die zwerft nu voor eeuwig in het sorteercentrum). Jammer dat je bij coolblue geen trouwjaponnen kunt bestellen.

wat ik mis is dat de ikea nog geen complete (betaalbare) bezorgservice heeft, maar die verdienen gewoonweg teveel geld aan alle impulsinkopen natuurlijk.
Wish en Aliexpress. Zitten soms hele goede dingen tussen voor weinig.
Heb bijv. voor mijn oude moeder omdat haar haar heel dun wordt van dat toppik spul besteld, zijn fibers zodat het haar dikker lijkt en je de hoofdhuid niet meer zo ziet. Heel goed spul en zeer goedkoop.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Etsy heeft net dawanda overgenomen dus er zullen vast meer verkopers uit de regio nu bijzitten.
Heb nog nooit wat online gekocht.
Alleen wat op marktplaats maar dan haal ik het op.

Ga dus nog naar de winkels voor alles.

Wehkamp/Otto vroeger wel eens wat besteld voordat het zoals nu is maar misschien 1x in de zoveel jaar.
Topvintage is nr1 favoriet, prachtige kleding, past goed bij mijn figuur

Bol.com vind ik ook een fijne winkel bestel daar al vanaf dag 1 eerst vooral boeken en films, nu bestel ik er mijn halve interieur.

Zalando vind ik ook leuk, veel leuke dingen en snelle levering.

ik winkel best veel online maar ga ook regelmatig naar 'fysieke'winkels maar online is er meer keus
Relax we're all crazy, it's not a competition
Bol.com, shoppen vind ik fysiek nog steeds het leukste maar soms door tijd gebrek en ik meer kleding voor mijn kinderen koop dan voor mezelf bestel ik zo nu en dan eens wat bij the stone fashion, Shoeby, bonprix en omoda.
Bol.com en Bonprix , dat vind ik de fijnste webshops.
Voor de rest ga ik gewoon naar de winkel.
Bijenkorf
Esprit en Gap voor kleding, daar slaag ik in een keer.
Bol voor van alles en nog wat (cadeautjes, boeken etc.). Bezorgen net als Coolblue op zondag.
Coolblue voor apparaten in huis (vooral om de verzorging).
AH voor mijn boodschappen.
AliExpress voor telefoonhoesjes en knutselspullen.
Obelink voor de kampeerspullen.
Bonprix voor kleding
Zalando voor schoenen
Bol en Coolblue voor dingen met een stekker en nog veel meer

Online is makkelijker, goedkoper en wordt vaak de volgende dag al thuisbezorgd

Alleen Intratuin vind ik een leuke winkel om zelf rond te lopen en hebbendingen voor huis en tuin te scoren
Ik koop heel veel online. In 't dorp zit alleen ene buurtsupertje en in de dichtstbijzijnde stad zijn ook weinig leuke winkeltjes dus ik voel ook niet de behoefte die winkels te willen steunen. En omdat er weinig leuks zit moet ik om iets leuks te vinden naar een andere stad en dat kost me teveel tijd.

- bol.com voor boeken, cd's en huishoudelijke artikelen.
- lobbes, opzijnplek, 3vosjes, kleinezebra, brickshop voor mooi speelgoed.
- hippekippe voor kleding voor mezelf. En beenmode.nl voor fijne panty's en maillots.
- koelzkids en regenboogschaap voor kleding voor de kinderen.
- limango soms voor kinderkleding en speelgoed.
- deleukstetaartenwinkel voor bakspullen.
- aliexpress soms voor knutselspullen of dingen als fietslampjes.
- etsy is geweldig om rond te neuzen en heb er een paar mooie dingen gekocht.
- ah om eens in de 6-8 weken de zware boodschappen te bezorgen. Scheelt gesleep op de fiets.

Voor kinderboeken hebben we twee geweldige winkels in omringende steden (eentje voor nieuwe boeken, eentje voor tweedehands); die vind ik zo leuk dat ik geen kinderboeken online koop, wil liever deze winkels steunen. Doen beide ook veel aan leesbevordering en maken van elk boek een feestje.
Aliexpress. Echt mooie kleding voor weinig.
Ja en?
Bertelsmann OnLine. Voor boeken, e-boeken, electronica, en tegenwoordig zelfs voor 18+ speelgoed.

Wat ik mis is een supermarkt die thuis bezorgt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Mijn favorieten: Bol.com, AttitudeHolland (voor mijn kleding) en Amazon,

Heerlijk praktisch en als je iets wilt retourneren ook nooit gedoe. Ik vind het zalig, online shoppen.
JollyRider schreef:
06-10-2018 07:01
Bertelsmann OnLine. Voor boeken, e-boeken, electronica, en tegenwoordig zelfs voor 18+ speelgoed.

Wat ik mis is een supermarkt die thuis bezorgt
Heb je geen Plus in de buurt? De meeste dorpssupermarkten bezorgen ook.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Omdat Groningen steeds onbereikbaarder wordt, gaan veel spullen inmiddels via Bol ons huis in.
Ik heb een boek gereserveerd dat op voorraad zou zijn in "het dichtstbijzijnde filiaal". Het boek is niet meer via de uitgever leverbaar.

Helaas dus niet, ik wacht al een week op bericht dat ze het via een ander filiaal laten overkomen.

Zul je zien dat ik een paar uur na het bestellen de Engelstalige versie in de kringloop vond. Wel meegenomen, maar voor mijn mannen wil ik de Nederlandstalige.
Book depository voor eh.. boeken. Kleding: wehkamp, zalando, perfectly basics en orange bag.

Ik mis niks online. Hoef in principe nooit meer een winkel in.
Ik ben gek op online shoppen en doe het eigenlijk te vaak. Ik slaag bij Zalando, Wehkamp, Aliexpress, about you, bol.com, Heine, best veel eigenlijk. Ik kan inmiddels vrij goed inschatten of iets me zal staan of passen.
Een valkuil van mij: ik pas iets aan, ben er helemaal blij mee, ruk de kaartjes eraf en ontdek vervolgens met dragen toch kleine minpuntjes. Een broek die heerlijk zit, maar die ik bij dragen tóch steeds omhoog moet trekken. Schoenen die bij het passen prima zitten, maar tóch na een werkdag ergens blijken te knellen. Maar dat zijn dingen waar je met dragen pas achter komt en kun je dus net zo goed treffen als je naar een gewone winkel bent geweest.
Bij Aliexpress ben ik wel extra voorzichtig met wat ik bestel, omdat je een beetje geluk moet hebben met de kwaliteit en pasvorm. Terugsturen vind ik ook wat meer gedoe, dus daar koop ik alleen dingen waarbij het niet zo erg is als het tegenvalt. Dus: goedkoop. Ik draag nu, net binnen, een paar zwarte sock boots met metallic hak van Ali. Kostte geen drol. Passen goed, maar geven natuurlijk nul steun. Die zijn dus superleuk voor af en toe, niet voor lange werkdagen.
Oh, ik vergat topvintage. Leuke site, maar af en toe wat besteld, maar goede informatie over de maten en pasvorm, snelle service en leuk verpakt inclusief mini cadeautje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven