De fun van het online shoppen.

05-10-2018 13:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw all time favourite online webshop en waarom?

Wat mis jij in het aanbod van online winkels?

TO trapt af:
Bol.com, doordat je er zo goed als alles op vindt.

Wat ik mis: een benelux afdeling voor etsy.
Snoesje666 schreef:
06-10-2018 11:51
Heb je geen Plus in de buurt? De meeste dorpssupermarkten bezorgen ook.
Nee, geen Plus. En de AH bezorgt niet als we er niet zijn.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
snoopylynn schreef:
06-10-2018 07:01
Aliexpress. Echt mooie kleding voor weinig.
Maar past dat dan, zonder passen? Of stuur je het terug als het niet past? Iets naar Wehkamp terugsturen oke, maar helemaal naar China lijkt me zo'n gedoe? En krijg je dan vlot je geld terug?
Kleding koop ik het meest op H&M en Asos, beide superfijne webshops! Groot aanbod, mijn stijl zit er altijd bij, en goede verzending en retourneren. Mijn favoriete buitenlandse webshop is Zaful, heb ik nu ook zo'n 4 keer bikini's en zomer outfits gekocht.

Verder koop ik make-up bij Boozyshop, hele fijne service. En ik koop wel eens wat bij Zalando en Bol.
appeltjesgroen schreef:
06-10-2018 20:01
Maar past dat dan, zonder passen? Of stuur je het terug als het niet past? Iets naar Wehkamp terugsturen oke, maar helemaal naar China lijkt me zo'n gedoe? En krijg je dan vlot je geld terug?
Ik stuur dat zelf nooit terug, vaak is het toch al goedkoop dus dan zijn de retourkosten het niet waard. Als het niet past verkoop ik het gewoon weer voor bijna dezelfde prijs op Marktplaats of United Wardrobe.
Net voor ruim 350 euro aan kleding besteld bij Zalando. Versturen en retourneren is gratis, dat is volgens mij wel een uitzondering als het gaat om kledingwebshops.
Topvintage heeft ook leuke dingen, maar bestel daar toch niet zoveel omdat retourneren wel prijzig is. Vorig jaar een winterjas geretourneerd en dan betaal je 6,95 aan pakketkosten...
Nadeel van Zalando vind ik dan weer dat ik nu bijvoorbeeld ook kleding heb gekocht via een aantal partners, dus mijn kleding komt nu in 5 verschillende pakketten. En laten bezorgen bij afhaalpunt kan dan ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven