35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
donderdag 4 oktober 2018 om 14:36
donderdag 4 oktober 2018 om 21:05
Yara ... gefeliciteerd!! Ik snap je onzekerheid, hoewel ik geen ervaring heb met een MK, maar ik ben deze hele zwangerschap al heel voorzichtig blij vanwege de ervaringen om me heen. Niet dat ik panisch of hypochonder ben, meer heel realistisch in hoe er simpelweg geen garantie is dat alles goed gaat. Nu ik de 20 weken echo voorbij ben durf ik eindelijk echt aan mezelf toe te geven dat ik zwanger ben en dat ik best wat spulletjes mag aanschaffen nu. Ben dus als een idioot aan het researchen over welke kinderwagen/buggy we willen enz.
Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo en dat dit een goeie plakker is!! Ik leefde echt van echo naar echo... dat zal jij ook wel houden. Nu ik de baby voel is het ook meer echt. Ik duim dat jij hetzelfde kan zeggen over 4 maanden!!
Gefeliciteerd Poosje!!
Yoga - heb hetzelfde probleem hier qua spullen. Weinig 2ehands en wat er is is nog hoog geprijsd of echt troep. Dus mijn bugaboo komt uit NL via m'n zus en ik bestel veel via Amazon. Ik had laatste de opmerking van de cassiere in de supermarkt: "Zit er een baby in je buik?!?" Ik zeg ja... Zegt ze, "Oh ppphhheeeewwwwwww, dat kwam er iets te snel uit, stel je voor dat het niet zo was..." Moest ik wel om lachen, maar inderdaad stel je voor dat ik gewoon wat teveel gegeten heb de laatste tijd!! (wat ook het geval is maar er zit wel ook echt een baby ha ha ha )
Top van je echo Principessa, en lekker handig die namen zo.
De namen die in 3 talen moeten werken hier is nog steeds een opgave en ik heb el favorieten maar ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Ben ik nou de enige die het geslacht een geheim houdt??
Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo en dat dit een goeie plakker is!! Ik leefde echt van echo naar echo... dat zal jij ook wel houden. Nu ik de baby voel is het ook meer echt. Ik duim dat jij hetzelfde kan zeggen over 4 maanden!!
Gefeliciteerd Poosje!!
Yoga - heb hetzelfde probleem hier qua spullen. Weinig 2ehands en wat er is is nog hoog geprijsd of echt troep. Dus mijn bugaboo komt uit NL via m'n zus en ik bestel veel via Amazon. Ik had laatste de opmerking van de cassiere in de supermarkt: "Zit er een baby in je buik?!?" Ik zeg ja... Zegt ze, "Oh ppphhheeeewwwwwww, dat kwam er iets te snel uit, stel je voor dat het niet zo was..." Moest ik wel om lachen, maar inderdaad stel je voor dat ik gewoon wat teveel gegeten heb de laatste tijd!! (wat ook het geval is maar er zit wel ook echt een baby ha ha ha )
Top van je echo Principessa, en lekker handig die namen zo.
De namen die in 3 talen moeten werken hier is nog steeds een opgave en ik heb el favorieten maar ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Ben ik nou de enige die het geslacht een geheim houdt??
donderdag 4 oktober 2018 om 21:07
Oh en Yara, ik had de eerste 6/7 weken echt menstruatie krampen ...
Ik deed wel rustiger aan qua sport, maar ben wel door blijven sporten (ik doe veel training, yoga, paardrijden) want in beweging blijven is net zo belangrijk als het kan. Maar ga anders een week of 2 alleen goed wandelen, dan weet je zeker dat het goed is.
Ik deed wel rustiger aan qua sport, maar ben wel door blijven sporten (ik doe veel training, yoga, paardrijden) want in beweging blijven is net zo belangrijk als het kan. Maar ga anders een week of 2 alleen goed wandelen, dan weet je zeker dat het goed is.
zaterdag 6 oktober 2018 om 15:09
zondag 7 oktober 2018 om 09:27
Ha poosje, ok dan lopen we aardig gelijk op... ik denk rond 5 of 6 juni. maar dat komt, omdat ze bij mij een embryootje hebben terug geplaatst en ik het aardig kan schatten, de echo zal het wel uitwijzen.
@syrah, ik heb ook het gevoel door het hele icsi/ivf traject dat we met beide benen op de grond worden gezet na alle ervaringen van de andere meiden. Er zijn zoveel nare ervaringen.
ik ben ook best sportief, heb aleen vandaag de harbor run vandaag moeten afzeggen met pijn in mijn hart, maar aangezien dat zoveel obstakels zijn icm 10 kilometer hardlopen is dat meer dan mijn normale doen. De artsen hebben wel aangegeven dat hardlopen, omdat ik dat normaal ook doe prima is. Als ik maar niet over mijn grenzen ga.
Wat voor kinderwagen is het geworden meis?
@roffa thanks meis, voorlopig ben ik inderdaad nog onzeker.misschien dat mijn echo me gaat helpen.
@syrah, ik heb ook het gevoel door het hele icsi/ivf traject dat we met beide benen op de grond worden gezet na alle ervaringen van de andere meiden. Er zijn zoveel nare ervaringen.
ik ben ook best sportief, heb aleen vandaag de harbor run vandaag moeten afzeggen met pijn in mijn hart, maar aangezien dat zoveel obstakels zijn icm 10 kilometer hardlopen is dat meer dan mijn normale doen. De artsen hebben wel aangegeven dat hardlopen, omdat ik dat normaal ook doe prima is. Als ik maar niet over mijn grenzen ga.
Wat voor kinderwagen is het geworden meis?
@roffa thanks meis, voorlopig ben ik inderdaad nog onzeker.misschien dat mijn echo me gaat helpen.
maandag 8 oktober 2018 om 14:26
Heb na de buitenbaarmoederlijke wel even genoeg dokters gezienYaradreamz schreef: ↑07-10-2018 14:06och lieve meid. heel veel sterkteloop jij bij een arts? wat ontzettend rot voor je.
![]()
Dank allen voor lieve berichtjes.
Voor ik begon heb ik gezegd; 3 pogingen en daarna klaar. Ga dus nu even beraden wat ik ga doen (en mijn man steunt elke beslissing gelukkig).
Kans op miskraam is gewoonweg groot na de curettage van vorige keer + leeftijd etc.
Geloof zelfs ruim 25%
Anyway, even denken en dan zie ik verder. Wellicht gesprekje bij de dokter inderdaad. Of nog een poging doen. Tis elke keer heel nasty, maar je calculeert het al wel bijna in....
maandag 8 oktober 2018 om 20:19