HSG/baarmoederfoto

08-10-2018 13:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik na mijn 5de IUIpoging weer niet zwanger ben, word ik een beetje wanhopig. Ik weet dat 5 voor veel mensen niet veel is, maar voor mij wel. Toen wij begonnen met kinderen krijgen heb ik vruchtbaarheidsonderzoek HSG gehad en was daarna de 1ste keer gelijk zwanger, wat helaas eindigde in een miskraam. Maar bij poging 3 was ik weer zwanger, wat eindigde in een mooie dochter. Nu 2,5-3 jaar hierna was de hoop/verwachting dat ik weer snel zwanger zou zijn. Maar dus nu na poging 5 nog helaas niks. Nu denk ik dat de HSG bij de vorige keer zwanger worden veel geholpen heeft, maar dit doen ze niet zomaar nog een keer. Maar ik vroeg me af of iemand wel eens een HSG heeft gehad zonder daarvoor een verwijzing nodig te hebben gehad? Dus op eigen initiatief bij een privekliniek ofzo. Ik hoor het graag van jullie.
ik ben hier ook benieuwd naar
Ik loop in een fertiliteit traject en heb nog nooit zo'n onderzoek gehad. Terwijl ik hor dat dit vrij vaak aan het begin van zo'n traject gedaan word. Ik heb in november/december een gesprek met mijn arts. dan wil ik het aankaarten
Ik heb er destijds gewoon om gevraagd. Was geen probleem.
Frox schreef:
08-10-2018 14:47
Ik heb er destijds gewoon om gevraagd. Was geen probleem.
2 pogingen geleden heb ik er naar gevraagd, maar omdat er 3jaar geleden niks bijzonders was, was er geen reden voor:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven