Brandende vraag

08-10-2018 16:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een scharrel gehad, nog niet zo lang geleden die vers uit een lange relatie komt van ong 10 jaar. Het ging allemaal leuk en aardig alles voelde goed, meerdere afspraken gehad en van de ene op de andere dag ging het voor haar te snel en zegt ze tijd nodig te hebben om alles te verwerken. Het leek allemaal koek en ei te zijn, nu zegt ze voor de toekomst niks uit te sluiten maar ik weet niet of ik dit kan geloven. Voor mijn gevoel is het nu voorbij!

Voor de vrouwen hier. Wat bedoelt ze? Of bedoelt ze dat ze echt tijd nodig heeft en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Gun het even wat tijd en laat het initiatief voor een nieuwe afspraak aan haar.
Ik denk dat ze echt tijd nodig heeft.
Gewoon met rust laten, als ze verder met je wil komt ze vanzelf.
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 08-10-2018 16:35
0.78% gewijzigd
Gekke optie hoor, maar als je het niet weet, vraag het haar dan gewoon.
Thanks voor de snelle reacties, gek genoeg appt ze mij wel uit zichzelf dus vandaar de twijfel want de interesse lijkt er wel gewoon alleen het is allemaal wat afstandelijker en dat betrek ik mezelf gewoon heel persoonlijk
Jannes34 schreef:
08-10-2018 16:35
Thanks voor de snelle reacties, gek genoeg appt ze mij wel uit zichzelf dus vandaar de twijfel want de interesse lijkt er wel gewoon alleen het is allemaal wat afstandelijker en dat betrek ik mezelf gewoon heel persoonlijk
Niet doen dus, ze geeft toch duidelijk een reden waarom?
Je geeft al aan het is een scharrel, verder is ze heel duidelijk vind ik dan.

Laat haar even...
Love takes time to grow.
Zo geel als een kanariepiet
Maak je geen zorgen TO, je doet het toch fout. Doe je niks ben je niet geïnteresseerd, doe je wel wat ben je een stalker. Succes :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Iemand die zegt tijd nodig te hebben en blijft appen vind ik tegenstrijdig. Ik zou dan persoonlijk zelf zeggen: ik neem even afstand aangezien je zei rust te willen, die gun ik je.

En het daar dan even bij laten.
Tien jaar is een lange tijd en ik denk dat ze dat allemaal nog op een rijtje moet zetten.

Doe een beetje rustig aan, als ze verder met je wil, dan merk je dat vanzelf.
yourlocalhero schreef:
08-10-2018 16:36
Je geeft al aan het is een scharrel, verder is ze heel duidelijk vind ik dan.

Laat haar even...
Klopt, alleen werd het wel echt serieuzer en zei ze ook dat ze dat in de gaten had en dat ze in 2 strijd zat met die breakup en tegelijkertijd het wel heel leuk heeft met mij en ze dat oneerlijk vind.
JollyRider schreef:
08-10-2018 16:37
Maak je geen zorgen TO, je doet het toch fout. Doe je niks ben je niet geïnteresseerd, doe je wel wat ben je een stalker. Succes :proud:
Haha. Sounds familiar 😂
Het ging te snel naar een relatie. Ze wil alleen gezelschap, geen familie ontmoeten en andere verplichtingen. Aan de andere kant vindt ze het wel fijn om die vastigheid te hebben en jij geniet er ook van, maar ze staat er niet helemaal 100% achter dus houdt ze bewust een afstand.

Dus ze wil je nog wel zien, maar geen serieuze relatiedingen. Nog niet.
Ze houdt je graag nog als reserve.
ik geef mn bek ook maar een douw
kopjechino schreef:
08-10-2018 16:42
Het ging te snel naar een relatie. Ze wil alleen gezelschap, geen familie ontmoeten en andere verplichtingen. Aan de andere kant vindt ze het wel fijn om die vastigheid te hebben en jij geniet er ook van, maar ze staat er niet helemaal 100% achter dus houdt ze bewust een afstand.

Dus ze wil je nog wel zien, maar geen serieuze relatiedingen. Nog niet.
ja To dit denk ik ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
De keren dat ik zei tegen een man dat ik voor de toekomst niks uit wilde sluiten, bedoelde ik altijd dat ik nu niks meer wilde. Dus echt niks meer.
Vreemd dat zij jou blijft appen, ze wil dus wel jouw aandacht vasthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven