Nieuwe televisie

09-10-2018 19:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tv gaat het denk ik binnenkort begeven en dus ben ik alvast op zoek naar een nieuwe.
Ik heb nu een Philips 26 inch, met supergoed geluid (geluidsbalken aan de voorkant, naast het scherm, zodat het geluid rechtstreeks de kamer in komt, ipv dat het via de achterkant naar de muur gekaatst wordt en niet te verstaan de kamer in komt).

Liefst heb ik weer een 26 inch, maar die zijn er zo goed als niet meer, max is toch echt wel 32 inch, en dus met goed geluid, maar dat schijnt niet zo makkelijk te zijn. Ik wil eigenlijk geen soundbar er bij hebben, wil gewoon een goed werkende tv met goed geluid.

Verder weinig eisen, heb kpn tv, kijk af en toe netflix en wil in de toekomst (als de nieuwe tv er is) ook van pathe thuis gebruik maken (kan nu niet, want geen smart tv)

Wie heeft tips/adviezen? Met name dus over de geluidskwaliteit? Het hoeft niet de duurste tv te zijn (hoe goedkoper hoe beter).
https://tweakers.net/pricewatch/753483/ ... t/reviews/

https://tweakers.net/categorie/621/tele ... dtcLXimlLw
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zou een toonzaal binnenstappen waar je tv's spelend kan zien. Mediamarkt of CoolBlue. Noteer wat je mooi vindt, dan kan je online bestellen, waardoor je bedenktijd krijgt.

Tegenwoordig zit er een rand van minder dan een centimeter om je tv, zodat hij veel kleiner toont dan hij is. Aarzel je tussen twee maten, neem dan de grootste. En overweeg nog een maat groter. De meesten krijgen tegenwoordig spijt van een te kleine tv, en bijna nooit van een grotere.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb ik hier nog wel staan oude beeldbuis bakbeest maar geluid :high5: :cheer: :high5:
Op het gebied van geluid kan ik je geen informatie geven, maar om in te haken op wat je schrijft over een smart tv: als je een chromecast in je tv plugt wordt die vanzelf smart. Je hoeft je dus niet te beperken tot een keuze uit de smart tvs. Mijn ouders hebben een smart tv en wat werkt dat lastig in vergelijking met mijn tv-met-chromecast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven