Innestelingsbloeding of iets anders?? Helemaal in de war!

12-10-2018 15:38 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2018 13:41
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.75% gewijzigd
Tsja... 2 positieve testen.. lijkt mij duidelijk👍🏻
Afbeelding
Damned if I don’t
24 - 22 is 2 dagen. Niet 4. En al was het 4 dan zou het best eens kunnen dat er toen een lucky zaadcel bij zat.

Gefeliciteerd?
[quote=ViezeHond post_id=29120479 time=1539351969 user_id=368784]
Maakt het wat uit? Je bent zwanger :hello:
dat kan de verloskundige straks op de echo zien
Erizon schreef:
12-10-2018 15:55
24 - 22 is 2 dagen. Niet 4. En al was het 4 dan zou het best eens kunnen dat er toen een lucky zaadcel bij zat.

Gefeliciteerd?
Sorry ik bedoel op woensdag 26 september ipv 24 september.. Maar wat ik mij afvraag is, kan een innestelbloeding zolang op zich laten wachten?
Dankjewel trouwens :)
Er is niet altijd een innestelbloeding. Je kan ook gaan bloeden omdat je baarmoeder aan het oprekken is, beter doorbloed wordt, zoiets.
Komt vaak voor, dat er een hele lichte bloeding komt op de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Je zat vrij dicht bij de eisprong met je onveilige seks, dus.. gefeliciteerd!
eiersprong? :O

Twee positieve testen, dus je bent zwanger.
Wat die bloeding was weet je gewoon niet. Veel vrouwen hebben een bloeding aan het begin van een zwangerschap maar dat hoeft niet persé de innesteling te zijn. Die is sowieso altijd precies na 15 dagen en geeft lang niet altijd een bloeding.
anoniem_369982 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 16:22
28.74% gewijzigd
Kan prima hoor. Hier zelfs nog een bloeding gehad toen het al 20 dagen na eisprong was. Ik dacht toen een vroege miskraam te krijgen maar er bleek niks aan de hand.

En met 4 dagen voor je vermoedelijke eisprong heb je dus seks gehad in je vruchtbare periode dus kan prima allemaal.

Gefeliciteerd!
Ik had bij mijn eerste ook bloedverlies op het moment dat ik ongesteld moest worden,dacht dus dat ik ongesteld was geworden. 2 dagen later had ik een positieve test, ik denk niet dat het een inestelingsbloeding was want later bij de echo bleek dat ik ten tijde vd bloeding gewoon bijna 4 weken zwanger was. Verder ook geen aandacht aan besteed om uit te vinden wat het dan wel was...
Yellow002 schreef:
12-10-2018 16:16
Kan prima hoor. Hier zelfs nog een bloeding gehad toen het al 20 dagen na eisprong was. Ik dacht toen een vroege miskraam te krijgen maar er bleek niks aan de hand.

En met 4 dagen voor je vermoedelijke eisprong heb je dus seks gehad in je vruchtbare periode dus kan prima allemaal.

Gefeliciteerd!
Dankjewel. Ja ik vond het al zo vreemd omdat mijn NOD op woensdag moest zijn en de test die ik deed echt spierwit was.. En 2 dagen later knalde deze eruit.. Op 2 verschillende testen. Dacht eerst" die testen klopt niet ofzo" ;)
eiersprong xD!

Gefeliciteerd!
De testen liegen niet 😊
Belleke007 schreef:
12-10-2018 15:38
Omdat ik dit een beetje raar vond dacht ik eventueel aan een innestelingsbloeding.. Maar dat zou betekenen dat de innestelling bijna 15 dagen na ovulatie plaats zou hebben gevonden nabene op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden.
Vandaag 12 oktober heb ik toch nog maar 2 testen gehaald. Ik ging ervan dat ze negatief zouden zijn, want wie test er nou 1 dag na innestelling positief. Ik wilde gewoon zeker weten... Alle twee de testen harstikke positief.

Nou ben ik aan het terug rekeken. Was mijn ovulatie dus toch op 1 of 2 oktober?
Is innesteling na 15 dagen uberhaupt mogeliijk? Is positief testen 1 dag na innesteling mogelijk? Woensdag was de test OMO wit en vandaag knalde ze eruit...
Ik ben zo in de war... Iemand zoiets dergelijks meegemaakt?
Alle hulp is welkom. Ik probeer alleen mijn stappen terug te rekenen en vraag me af wanneer mijn ovulatie nou plaats heeft gevonden.
Het is zelfs redelijk normaal dat dat gebeurt. Het embryo doet er na ovulatie en bevruchting een aantal dagen (ik dacht 10 - 14) over om in de baarmoeder terecht te komen. Dat is de reden dat vrouwen soms denken dat ze gewoon ongesteld zijn en er dan een maand later pas achter komen dat ze toch zwanger zijn.
En ja, op dat moment ben je inclusief de kadoweken dus al vier weken zwanger, dus positief testen bij de innesteling kan best.
Ik werd laatst gecorrigeerd al hahah.
die zei: Eiersprong?!!! is gewoon Eisprong! XD
Lol.
Inmiddels als 2 echos gehad. Ik ben 1 week terug gezet dus de Vk beweerde dat mij Eisprong (nu zeg ik het goed) op 1 of 2 oktober plaats zou hebben gevonden. Maar dat kan niet. Wij doen al 3,5 jaar aan periodieke onthouding en dat is altijd goed gegaan. Mijn cyclus is ook de afgelopen 2 jaar tussen de 28 en 30 dagen geweest dus dat lijkt mij erg sterk (en de keer daarna dat we seks hadden was op 2 oktober tussen door niet meer). En ik voelde mij eisprong heel duidelijk woensdag ochtend. Die stond op springen. Had er nog 2 paracetamols ingeknald om de dag door te kunnen komen. Dus al met al kan die late innesteling wel kloppen.
Er heeft er gewoon een lucky zaadje tussen gezeten die het 4 dagen heeft overleefd wat uiteraard mogelijk is.
Oh ja ik ben trouwens nu 7+3 weken en de uitgerekende datum zou dan 24 juni zijn. En hartje klopt :)
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Tjongejongejonge.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-11-2018 15:58
Tjongejongejonge.
Tjongejongejonge wat?!
Belleke007 schreef:
09-11-2018 12:56
Tjongejongejonge wat?!
Nou, dat de OP weg is?
Hysterisch gedoe
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh laat maar.. Ik lees het al! dit wordt er over je gezged

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Hahaha
Ja is iets fouts gegaan.. Maar ik zie al dat er soewieso een hoop Trollen zitten hier op dit forum.. Vandaar!
Meestal herkennen we de Trollen het snelst omdat ze hun openingspost heel snel weghalen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
09-11-2018 13:16
Meestal herkennen we de Trollen het snelst omdat ze hun openingspost heel snel weghalen.
Zoals ik al aangaf ging er wat fout. Maar ik wil graag van dit kut forum afgekicked worden (blijkbaar moeilijker dan gedacht) want als ik zo af en toe lees wat mensen aan reacties kunnen geven wordt ik er gewoon moedeloos en pissig van. Ik heb het idee dat hier alleen meer een stel kleuters en pubers op zitten die niet eens fatsoenlijk een reacite kunnen plaatsen en zich god voelen achter hun computer.
Echt IQ's van lik mijn vestje!
Dus beheerders!! Flikker mij er aub zo snel mogelijk van af! Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven