kinderwekker waar te koop?

15-03-2009 19:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

als verjaardagscadeautje wil ik een kind een wekker geven. Nou heb ik alleen geen idee waar ik dat kan kopen (voor een leuk prijsje). Hebben jullie enig idee? (liefst niet online...).

Alvast bedankt voor de reacties!
Kijkshop, blokker, marskramer
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Bij de hema heb je jip en janneke wekkers. Hoe oud is het kind eigenlijk?
horloge/klokkenwinkel

dat soort winkels heeft vaak ook leuk betaalbaar spul
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als het voor een meisje is: Intertoys; een knalroze met 'pluche'
Ik heb er 2 nodig, 1 voor een jongen van 6, 1 voor een meisje van 4.
Die ziet er leuk uit Zwieber! Ik ga deze week even bij de hema kijken! Is tie trouwens rood of roze?
Die geven echt een takke herrie
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Zwiepje heeft een gele variant. Ze zijn in verschillende kleuren.
Bij de trekpleister hebben ze een kinderwekker die aangeeft wanneer de kids hun bed uit mogen:

Baby Zoo Kinderwekker

Laat kinderen makkelijk zien wanneer ze uit bed mogen. Als Dicky of Momo de ogen nog dicht heeft betekent dit dat ze nog moeten slapen.

Fijne junglegeluiden met volumeregelaar om wakker te worden. Incl. nachtlampje.

Kinder wekker
Ik las kinderVERwekker
quote:sweetdevil1 schreef op 15 maart 2009 @ 19:57:

Bij de trekpleister hebben ze een kinderwekker die aangeeft wanneer de kids hun bed uit mogen:

Baby Zoo Kinderwekker

Laat kinderen makkelijk zien wanneer ze uit bed mogen. Als Dicky of Momo de ogen nog dicht heeft betekent dit dat ze nog moeten slapen.

Kinder wekkerDeze zou ik niet doen! Ik heb 'm en ken nog 2 mensen die 'm hebben en het is een enorm onding! Inmiddels heeft mijn man door hoe hij 'm in moet stellen, maar ik blijf er vanaf, anders springen om de haverklap de ogen open en is mijn dochter in paniek. Afrader dus.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Juultje schreef op 15 maart 2009 @ 20:16:

[...]

Deze zou ik niet doen! Ik heb 'm en ken nog 2 mensen die 'm hebben en het is een enorm onding! Inmiddels heeft mijn man door hoe hij 'm in moet stellen, maar ik blijf er vanaf, anders springen om de haverklap de ogen open en is mijn dochter in paniek. Afrader dus.das minder dus, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zag m op internet en vond m wel geinig... maar kids in paniek is minder grappig...
quote:sweetdevil1 schreef op 15 maart 2009 @ 19:57:

Baby Zoo Kinderwekker

Kinder wekker* DJ Momo wist niets van deze merchandising. hier is in ieder geval geen portretrecht voor verleend!
Voor een meisje die van Diddl (7.95). Hij moet wel aan de achterkant uitgezet worden, maar die j j wekker op het plaatje is echt een onding (vindt dochterlelie). De ikea heeft ook wekkers, ook zo'n ouderwets geval die je dus niet moet nemen, maar ook andere, op batterijen. En bij speelgoedwinkels vindt je misschien wel eentje van cars, of een andere stoere wekker.
quote:sweetdevil1 schreef op 15 maart 2009 @ 20:34:

[...]

das minder dus, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zag m op internet en vond m wel geinig... maar kids in paniek is minder grappig...Hij is ook echt leuk en dochter is er erg aan gehecht, maar we hebben ook aardig wat paniek ermee achter de rug. Het is dat mijn man nu weet hoe hij werkt, anders was hij op mysterieuze wijze 'verdwenen'. Ik heb van de fabrikant ook nog een lange en erg ingewikkelde gerbuiksaanwijzing gekregen, kom ik er nog niet uit.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Let erop dat een wekker niet tikt.

Moppekinds' wekker vond ik altijd terug onder het bed, of achter het rolgordijn, en op een gegeven moment had meneer de batterij eruit gepeuterd. Het bleek dat hij zich ergerde aan het tik-tik-tik-tik-tik.

(Zég dat dan, mormel !!!)

In de vakantie gebruiken we een lampje op een tijdklok, dan weet hij dat hij nog even moet gaan spelen/ lezen, en kunnen wij in elk geval nog een half uurtje uitslapen. Verder hoeft hij geen wekker, hij wordt keurig tussen zeven en half acht wakker.
Ik heb zo'n wekker van Guust Flater
haha waar heb je die gekocht fleurtje?
quote:Juultje schreef op 15 maart 2009 @ 20:16:

[...]

Deze zou ik niet doen! Ik heb 'm en ken nog 2 mensen die 'm hebben en het is een enorm onding! Inmiddels heeft mijn man door hoe hij 'm in moet stellen, maar ik blijf er vanaf, anders springen om de haverklap de ogen open en is mijn dochter in paniek. Afrader dus. hier hetzelfde probleem. Ik blijf er vanaf. Man mag hem (voor/na het weekend) verzetten, dochter mag op 't knopje drukken om z'n oogjes dicht te doen (dan krijg hij ook nog een kus van haar) en ik ... ik blijf er voor de zekerheid maar af. Toen we 'm nl. net hadden en ik 'm had ingesteld, ging het een paar x fout. Zo'n ding is dus verboden voor moeders èn dat moeten ze nou in zo'n handleiding zetten!
quote:Pelikaan schreef op 15 maart 2009 @ 20:11:

Ik las kinderVERwekker Ik ook
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:guustflater schreef op 17 maart 2009 @ 23:02:

haha waar heb je die gekocht fleurtje?Ze zijn te koop bij de betere stripwinkels, zoals www.cartoonwinkel.nl .

hoeba hoeba hop !!!

guust wekker, 15 euro.

"M' enfin ?!" is in het Nederlands vertaald als "Nou moe ?!"

quote:Pelikaan schreef op 15 maart 2009 @ 20:11:

Ik las kinderVERwekker Hahahaha! Ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven