Gezondheid alle pijlers

endoscopische neusoperatie

15-03-2009 22:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Volgende week word ik opgenomen voor een endoscopische neusoperatie, vanwege een chronische ontsteking in mijn neus en kaakholtes. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of weten hoe lang je uit de roulatie bent? En wanneer je weer gewoon kunt werken?

Nou ja, ben benieuwd!
.
.
de folder ken ik inderdaad Weet je ook hoe het zit met bukken enzo? Ben een beetje slecht in stil zitten vrees ik.. haha!
.
Die keukenkastjes zaten niet in de planning ;) Gaat goed komen, dank je wel!
Bregje, ik kan je er niks over vertellen, maar ik zou wel graag van je horen wat je klachten nu zijn en hoe het na de operatie is.

Ik heb nl. zelf chronische sinusitis en vraag me af of een operatie echt helpt.
Cum non tum age
.
Hoi Noa,

Eerder had ik al erg vaak last van keelontstekingen, maar sinds ruim anderhalf jaar is mijn neus, net als mijn kaakholtes, ontstoken. Niets aan antibiotica, neusspray en stootkuren met andere tabletten heeft geholpen. Nadat ik nu krap twee maanden geleden geopereerd ben aan mijn keelamandelen, wordt ik vrijdag a.s dus geopereerd aan mijn neus. Mijn neusopbouw aan de binnenkant blijkt hoog te zijn, waardoor het allemaal nogal nauw is. Bovendien zijn mijn kaakholtes ookal niet zo ruim, waardoor de ontsteking eigenlijk niet goed weg kan en in stand gehouden wordt. Ze gaan dus opereren aan mijn zeefbeen, wat tussen je ogen ongeveer zit, en als dat niet genoeg resultaat oplevert worden mijn oogkassen een stukje geopend, waardoor de ruimte die daar zit bij mijn kaakholtes "gevoegd" wordt. Maar goed, ik ga er, positief, van uit dat ze zich fijn op mijn neus uitleven en de rest achterwege laten

Ik zal na de operatie nog eens posten hoe het met me is!
Hoi BregjeW,

Ben heel benieuwd naar hoe het nu met je gaat. Ik word zelf volgende week voor de tweede keer geopereerd aan mijn holtes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven