Vriend en foto's van collega

16-10-2018 09:08 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok... ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en of ik overdrijf... dus ik zou graag jullie mening horen.
Ik heb op de telefoon van mijn vriend gezien dat hij stiekem foto's heeft gemaakt van een vrouwelijke collega... vooral van haar billen en benen en buik (ze had een kort truitje aan waardoor je net een stukje buik zag). De foto's waren gemaakt in een supermarkt waar ze samen wat voor de lunch gingen kopen.
Dit is toch not done? Ik heb hem hiermee geconfronteerd... eerst zei hij dat hij niet wist wie dat was op de foto's (tuurlijk...) en daarna gaf hij toe dat hij ze stiekem gemaakt had.
Hoe zouden jullie hier op reageren?
Alle reacties Link kopieren
Erg voor die collega ook.
Phineas schreef:
16-10-2018 10:23
Gemengde gevoelens hier. Iedereen maakt wel eens fouten. Als hij zich echt schaamt en inziet dat dit fout is, dan vind ik de relatie beëindigen wel een erg zware consequentie.

Mensen maken fouten, maar dit is gewoon eng gedrag. Je download echt niet zomaar in een opwelling zo'n app. Dan ben je gewoon een engerd maar nare ideeën over respect tov andere mensen. Zoiets zou gewoon überhaupt niet in je op moeten komen! De meeste normale mannen en vrouwen denken hier niet eens over na!
Ik vind ook niet dat je het gelijk moet uitmaken, maar iemand die zo weinig respect kan tonen voor een andere vrouw, wil ik niet in mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het inderdaad wel uitmaken of mijn partner een speciale app zou downloaden om stiekem foto's te maken, of dat hij met een groep vrienden appt over een lekker wijf dat op dat moment in de buurt is en dat er dan een foto gemaakt wordt om door te sturen.

Dat eerste vind ik erg creepy, dat tweede is meer stoere-mannen-gedoe (wat ik ook sneu vind overigens, maar wat voor mij geen reden zou zijn voor een relatiebreuk).
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al samen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is TO's eerste bericht. :popcorn: Kijken hoe dit zich "ontwikkeld".
Alle reacties Link kopieren
ik had gezegd, als je dan toch met je telefoon klaarstaat had dan ook echt ballen gehad en haar nummer gevraagd want je snapt wel dat je nu vrijgezel bent toch? daaag griezel
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-10-2018 10:50
nee hoor, wij waarderen elkaars privacy als de onze
als ik met een vriendin app, hoop ik ook dat ze wat ik app (als is het dat wij bloemkool eten) alleen voor zichzelf houdt en dat niet man&kinderen meelezen. En datzelfde mag zij van mij verwachten
Oh, wij waarderen elkaars privacy ook hoor. Ik heb nog nooit in mijn mans telefoon gekeken. Niet omdat het verboden terrein is, maar omdat het me helemaal niet interesseert.

Maar ik kan me voorstellen dat je de neiging wel krijgt als je het idee hebt dat er iets niet klopt en je partner raar reageert als je ernaar vraagt. Bij ons nooit gebeurd, maar dan zou het dus niet stiekem gaan. In een hypothetische situatie waarin mijn man voortdurend zou zitten appen met een vrouwelijke collega en hij zou ontwijkend reageren als ik vroeg of er iets speelde, zou ik gewoon zeggen dat ik dat graag zelf even beoordeel. Mocht zijn telefoon dan ineens wel verboden terrein zijn, dan weet ik genoeg.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-10-2018 11:23


Maar ik kan me voorstellen dat je de neiging wel krijgt als je het idee hebt dat er iets niet klopt en je partner raar reageert als je ernaar vraagt. Bij ons nooit gebeurd, maar dan zou het dus niet stiekem gaan. In een hypothetische situatie waarin mijn man voortdurend zou zitten appen met een vrouwelijke collega en hij zou ontwijkend reageren als ik vroeg of er iets speelde, zou ik gewoon zeggen dat ik dat graag zelf even beoordeel. Mocht zijn telefoon dan ineens wel verboden terrein zijn, dan weet ik genoeg.
ik snap wat je bedoelt, maar in mijn ogen bestaat vertrouwen alleen 100%.
Als mijn man met een collega (m/v) wil appen, dan is dat zijn verantwoordelijkheid.
Hem dan controleren, maakt de situatie niet anders, wordt hij hooguit sneaky van.
Dus ik geloof echt alleen in 100% vertrouwen en als dat weg is, is je relatie over
lilalinda wijzigde dit bericht op 16-10-2018 11:43
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ieks. Gefeliciteerd: je vriend is een officiële engerd. Wegwezen dus.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-10-2018 11:30
ik snap wat je bedoelt, maar in mijn ogen bestaat vertrouwen alleen 100%, als mijn man met een collega (m/v) wil appen, dan is dat zijn verantwoordelijkheid.
Hem dan controleren, maakt de situatie niet anders, wordt hij hooguit sneaky van.
Dus ik geloof echt alleen in 100% vertrouwen en als dat weg is, is je relatie over
Eens. Vandaar dat ik nooit de neiging heb hem te controleren.

Mocht ik ooit twijfelen, dan zou ik hem in eerste instantie gewoon vragen of er iets aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
eerst zei hij dat hij niet wist wie dat was op de foto's (tuurlijk...) en daarna gaf hij toe dat hij ze stiekem gemaakt had.
Wat een afknapper.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Tja sorry als ik nu erg bot uit de hoek kom... maar weg met die gast.
Je bent er een tijdje ziek van.. maar dat gaat weer voorbij.

Je bent 'nog niet' met hem verbonden d.m.v een kind, huwelijk, koophuis etc..

Dus je toilettas inpakken en tot ziens!

Gun jezelf beter..

Overigens vind ik het ook een soort van stiekeme aanranding bij die collega. Heel geniepig en laag!
Een vluchtig sneaky kiekje van haar buik, billen en benen te maken.. in de supermarkt for f**ck sake?!

Stiekeme viezerd... want waar moest die foto nu eigenlijk voor dienen??
In elk geval niet om erbij aan jou te denken hoor TO!
Zou er niet blij mee zijn als ik zo'n vriend zou hebben.
Maarja, hem ervoor dumpen lijkt me wat overdreven misschien.
Hoe oud is hij? 14??

Ik zou zijn collega even inlichten en hem vervolgens de deur wijzen. Idioot.
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
16-10-2018 13:35
Hoe oud is hij? 14??

Ik zou zijn collega even inlichten en hem vervolgens de deur wijzen. Idioot.

Lijkt mij ook.. ik geloof niet dat collega toestemming heeft gegeven voor een foto rondom haar navelstreek?!
Goeie genade, als je op de reacties hier af zou gaan, zou je denken dat hij haar op zijn minst stiekem naakt onder de douche heeft gefotografeerd....
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
16-10-2018 13:38
Goeie genade, als je op de reacties hier af zou gaan, zou je denken dat hij haar op zijn minst stiekem naakt onder de douche heeft gefotografeerd....

Nee, je moet het vooral lekker wegwuiven.. hoe zou jij het vinden als iemand stiekem foto's maakt van jouw achterwerk? terwijl je bij de groente-brood- fruitafdeling in een supermarkt staat??

Zou jij er gewoon de schouders voor ophalen als jouw partner dit deed??

Ach welnee.. kijken mag... waarom dan ook niet een foto'tje maken, toch?
Kun je nog eens nagenieten!

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Phineas schreef:
16-10-2018 13:38
Goeie genade, als je op de reacties hier af zou gaan, zou je denken dat hij haar op zijn minst stiekem naakt onder de douche heeft gefotografeerd....

Nee joh. Volkomen normaal dat mensen apps downloaden zodat ze ongemerkt foto's van anderen kunnen maken en dan vervolgens stiekem de billen van een collega gaan fotograferen.
Pindakaasjes schreef:
16-10-2018 14:19
Ach welnee.. kijken mag... waarom dan ook niet een foto'tje maken, toch?
Kun je nog eens nagenieten!

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ja toch. Vrouwen zijn toch maar lustobjecten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga vanavond met mijn vriend praten, hij heeft zijn afspraak voor vanavond afgezegd om mij uitleg te kunnen geven. Ik wil eerst horen wat hij te zeggen heeft.

Ik vind het, zoals hier ook een aantal keer gezegd wordt, ook vervelend voor de betreffende collega. Zo respectloos...
anoniem_377592 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 15:47
24.80% gewijzigd
Zo zou ik reageren :hello:
Bij de voordeur.
Alle reacties Link kopieren
To blijft echt wel bij haar vriend hoor, dat blijkt al uit haar reacties. Hij zal zich er goed uit weten te lullen en de volgende keer dit soort foto's beter verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
16-10-2018 13:38
Lijkt mij ook.. ik geloof niet dat collega toestemming heeft gegeven voor een foto rondom haar navelstreek?!
Inderdaad, ik zou de collega inlichten en hem op de blaren gaan zitten.
Hoe hij het vervolgens oplost moet hij zelf maar weten.
Hij klinkt als iemand van 14 trouwens :byee:
Babette2017 schreef:
16-10-2018 15:51
To blijft echt wel bij haar vriend hoor, dat blijkt al uit haar reacties. Hij zal zich er goed uit weten te lullen en de volgende keer dit soort foto's beter verbergen.
Noem 1 goede reden waarmee hij zich eruit kan lullen.
Ja hoor, mijn reactie lekker uit het verband trekken. Waar zeg ik dat ik zijn gedrag goedkeur? Ik vraag me alleen af of dit een reden moet zijn om het uit te maken. En dat hangt van de context af: is dit een eenmalige domme lompe actie waar hij inderdaad spijt van heeft, of gaat het verder dan dat?

Maar blijkbaar zitten hier allemaal perfecte vrouwen met perfecte partners. En als de partner niet perfect blijkt, vervangen ze gewoon de sloten van hun huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven