Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
En voor de rest goede aflevering 😊
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Prima aflevering!

En Negan... ik zal niets verklappen maar hij zei precies wat ik dacht. :kneel:
RikM schreef:
11-10-2018 15:43
Dramatische kijkcijfers 'The Walking Dead' S9

Het blijft in dit topic ook behoorlijk stil.
Het zou me niets verbazen als de stekker er binnenkort uit gaat. Zeker nadat de hoofdpersonen zijn vertrokken (eerst Glenn, Sasha en Carl en straks Rick en Maggie).
Ik vind dramatische kijkcijfers altijd zo overdreven. Ja het is veel minder dan het was maar dat is niet zo gek na 9 seizoenen. Maar nog steeds kijken er miljoenen mensen en is de vaste fanbase enorm. Ik zit er weer helemaal in dit seizoen. Dat opbouwen en scavengen vind ik het leukste van de serie. Zombietje hier en daar en dan ben ik al gauw tevreden. Ik denk dat ze TWD helemaal gaan uitmelken tot het einde.

En hier is het ook een stuk stiller ja. Ik zit in een appgroep met een aantal mensen die ook kijken waardoor ik niet meer zo erg de behoefte voel om hier ook nog te komen praten. Af en toe lees ik even bij. Krijg nu wel meer zin om mee te lezen omdat het seizoen weer veel interessanter lijkt te zijn.
Wow. I wish I could speak whale.
Ja het is idd vaak stil het is jammer,

Ik kan gelukkig nog op Facebook terecht als ik het echt uitgebreid over twd wil hebben 😊

Soms om te Facepalm-en ook er zitten echt fans en theorieën tussen waarvan denk , kijken we echt naar hetzelfde serie ?

Ik zit er ook in kan ik wel merken

Ik heb als goed is afl 1 en 2 opgenomen en kijk die deze week nog even terug in de avond want door de licht buiten kan ik in de woonkamer s morgens het niet gewoon goed zien , zeker de donkere scènes , ik mis daar door dingen die ik dan wel hoor (dus kan inbeelden wat het was) maar vervolgens terug lees op Facebook wat er exact gebeuren

Maar ik wil perse maandag ochtend de twd aflevering zien
Ik ga echt niet wachten tot dinsdag en wil ook niet pas op maandag avond kijken 😂
RikM schreef:
15-10-2018 13:55
Prima aflevering!

En Negan... ik zal niets verklappen maar hij zei precies wat ik dacht. :kneel:
Helemaal eens 😏
Dory_1 schreef:
15-10-2018 14:38
Ik vind dramatische kijkcijfers altijd zo overdreven. Ja het is veel minder dan het was maar dat is niet zo gek na 9 seizoenen. Maar nog steeds kijken er miljoenen mensen en is de vaste fanbase enorm. Ik zit er weer helemaal in dit seizoen. Dat opbouwen en scavengen vind ik het leukste van de serie. Zombietje hier en daar en dan ben ik al gauw tevreden. Ik denk dat ze TWD helemaal gaan uitmelken tot het einde.

En hier is het ook een stuk stiller ja. Ik zit in een appgroep met een aantal mensen die ook kijken waardoor ik niet meer zo erg de behoefte voel om hier ook nog te komen praten. Af en toe lees ik even bij. Krijg nu wel meer zin om mee te lezen omdat het seizoen weer veel interessanter lijkt te zijn.
Klinkt leuk :-D
Ik wil van alles zeggen over de aflevering maar dat mag niet tot morgenavond begrijp ik?

Over de kijkcijfers: ja op social media ging het al gauw over dramatische kijkcijfers, maar ik heb geen officiële bron gezien. Of twd nog verlengd wordt zal denk ik wel afhangen van hoe de kijkcijfers zich gedragen. Dalend: einde, stabiel of stijgend: verlengen.
Zelf vind ik dit seizoen nu al beter dan de vorige, dus hopelijk haken de fans niet nog meer af en komen de kijkers weer terug ook.
De regel was/is in het wit
Er zaten wel weer de nodige domme beslissingen in. Spoilers in wit:

Waarom geef je zo'n cruciaal plan als het omleiden van die horde walkers in handen van die ene Savior flapdrol die niet te vertrouwen is?

En waarom ga je onder zo'n grote boomstam staan die omhoog gehouden wordt door twee mensen die je nauwelijks kent en waarvan je niet weet of je op ze kunt bouwen. Doe nou eens verstandig!
-Darkside- schreef:
15-10-2018 16:57
Klinkt leuk :-D
Ik wil van alles zeggen over de aflevering maar dat mag niet tot morgenavond begrijp ik?

Over de kijkcijfers: ja op social media ging het al gauw over dramatische kijkcijfers, maar ik heb geen officiële bron gezien. Of twd nog verlengd wordt zal denk ik wel afhangen van hoe de kijkcijfers zich gedragen. Dalend: einde, stabiel of stijgend: verlengen.
Zelf vind ik dit seizoen nu al beter dan de vorige, dus hopelijk haken de fans niet nog meer af en komen de kijkers weer terug ook.
TWD is nog altijd een van de best bekeken series dus ik geloof niet dat er voorlopig een einde aan komt.
mamsvan schreef:
15-10-2018 16:52
Ja het is idd vaak stil het is jammer,

Ik kan gelukkig nog op Facebook terecht als ik het echt uitgebreid over twd wil hebben 😊

Soms om te Facepalm-en ook er zitten echt fans en theorieën tussen waarvan denk , kijken we echt naar hetzelfde serie ?

Ik zit er ook in kan ik wel merken

Ik heb als goed is afl 1 en 2 opgenomen en kijk die deze week nog even terug in de avond want door de licht buiten kan ik in de woonkamer s morgens het niet gewoon goed zien , zeker de donkere scènes , ik mis daar door dingen die ik dan wel hoor (dus kan inbeelden wat het was) maar vervolgens terug lees op Facebook wat er exact gebeuren

Maar ik wil perse maandag ochtend de twd aflevering zien
Ik ga echt niet wachten tot dinsdag en wil ook niet pas op maandag avond kijken 😂

Jij kan in ieder geval ook aandachtig kijken nu je met die live verslagen bent gestopt. Ik dacht ook vaak: kijken wij dezelfde serie? :biggrin:
Hahaha

Ja dat is inderdaad waar
Ik kan mij beter concentreren in (op?) de serie nu,

Vorig seizoen heb ik echt dingen gemist door dat live typen die ik bij de herhaling laatst echt dacht van huh is dat gebeurd 😟🤔 hoe kan ik dat gemist hebben

Niet alleen live kijken maar ook enorm veel 🙄 Negan gebakvis heeft mij enorm afgeleid
Bij de herhaling merkte ik dat niet zo enorm meer smelte bij Negan aanblik 😏 de zwak is er wel uiteraard
Ugh negan. Jeffrey Dean Morgan is een leuke vent om te zien maar Negan trok ik slecht. Ook omdat hij natuurlijk een gestoorde maniak speelt.
mamsvan schreef:
15-10-2018 08:48
Geen spoiler maar ehm

De aflecering van 3.30 vanacht had ondertiteling
Ja, top! Ben nu aan het kijken.
Werd een half uur later dan vorige week uitgezonden dus ik denk dat ze dit heel snel hebben geregeld. Echt top van Fox
-Darkside- schreef:
15-10-2018 18:26
Ugh negan. Jeffrey Dean Morgan is een leuke vent om te zien maar Negan trok ik slecht. Ook omdat hij natuurlijk een gestoorde maniak speelt.
Ik heb een enorm zwak voor maniaks,
mamsvan schreef:
15-10-2018 18:21
Hahaha

Ja dat is inderdaad waar
Ik kan mij beter concentreren in (op?) de serie nu,

Vorig seizoen heb ik echt dingen gemist door dat live typen die ik bij de herhaling laatst echt dacht van huh is dat gebeurd 😟🤔 hoe kan ik dat gemist hebben

Niet alleen live kijken maar ook enorm veel 🙄 Negan gebakvis heeft mij enorm afgeleid
Bij de herhaling merkte ik dat niet zo enorm meer smelte bij Negan aanblik 😏 de zwak is er wel uiteraard

Dat is wel de reden dat ik hier afgehaakt ben. Stoorde mij enorm. Die rare live verslagen, vervolgens allerlei voor de hand liggende vragen stellen over dingen die je daardoor gemist had en dat gebakvis over een maniak.

Blij dat je dat niet meer doet.
We mogen natuurlijk nog niets zeggen tot na vanavond?
Ik merk wel dat ik helemaal klaar ben met het Negan verhaal. Dat mag van mij wel stoppen. Ik wil er geen rekening mee hoeven houden dat hij de boel nog weer over kan nemen ofzo.
Baudolino schreef:
16-10-2018 09:29
Ik merk wel dat ik helemaal klaar ben met het Negan verhaal. Dat mag van mij wel stoppen. Ik wil er geen rekening mee hoeven houden dat hij de boel nog weer over kan nemen ofzo.
Ik ben bang dat dat toch echt gaat gebeuren. JDM en Norman zijn de melkkoeien van TWD, die gaan echt nergens heen. Zelf zit ik ook niet meer te wachten op Negan en zijn geblaat.
Baudolino schreef:
Ja inderdaad
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 12:36
2.30% gewijzigd
Negan had gewoon dood gemoeten.
Baudolino schreef:
16-10-2018 09:28
Dat is wel de reden dat ik hier afgehaakt ben. Stoorde mij enorm. Die rare live verslagen, vervolgens allerlei voor de hand liggende vragen stellen over dingen die je daardoor gemist had en dat gebakvis over een maniak.

Blij dat je dat niet meer doet.
Ehm oké bedankt

Nou hoop dat je weer mee klets
Ik ga dit niet meer doen
(Live verslag en overdreven gebakvis)
Hooguit een keer een zin van, hij had een heerlijk stem ofzo

Maar niet zo als vorig seizoen
Baudolino schreef:
Ik zelf ben nog niet klaar met Negan maar hoop ook niet dat hij het weer overneemt zoals die misschien van plan is,
Dat hebben we nu al ander half of 2 seizoenen gehad

Van mij mag hij blaten en zeker niet dood

Maar begrijp wel dat anderen denken van pff is hij er nog
Dat lees ik best veel 😁

Alleen in t wit denk ik
Nou het is woensdag nacht,

Nu kan t wel denk ik ?

Ik heb niet veel opmerkingen over aflevering 2

Ik vond het wel goed,
Heb genoten van de stem van Negan, klinkt nog zwoeler naar dat Rick hem daar heeft gesneden

Ik vermoed alleen niet dat de wereld ooit zijn wereld word, we zullen zien,

Voor de rest vind ik het wel voorspelbaar dat de savoirs steeds voor gedoe zorgen, zo krijgt Maggie wel haar gelijk

Voor de rest jammer voor de arm van Aaron

Maar moest lachen om die rollende Walkers 😂

En wow Gabriël en Ann, ik zag het geheel niet aankomen alhoewel ze waren in aflevering 1 ook close 🤔

Ik ben benieuwd wie die langharige heeft vermoord,

Op internet denkt men Dwight 🤔 maar dat kan ook gewoon een wens van gedachte zijn ofzo
Ik was op vakantie en ga nu kijken, heb nog niks gelezen en ook geen spoiler gezien gelukkig. Merk nu in de eerste minuten wel dat ik er echt weer even helemaal moet inkomen.
Irritant zo’n sprong in de tijd, ik heb altijd het idee dat ik midden in een verhaal binnen val.
Zo ik ben weer bij. Kan ik hier ook wat terug lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven