Gezondheid alle pijlers

Dure apotheek?

15-10-2018 02:13 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had pas medicatie gehaald bij de apotheek waar ik €25,- voor moest betalen. Op de bon zag ik staan dat de pilletjes zelf maar 9,80 waren en de apothekerskosten dus meer dan €15,-!!!!! :wtf:

Terwijl dit een heel gewoon pilletje betreft dat ze niet zelf hoeven te maken daar ofzo. Wel op doktersrecept, dus niet via internet te bestellen.

Zijn alle apotheken zo duur? Of loont het nog om te gaan 'shoppen' naar een goedkopere apotheek?
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 17:27
Voor een jaar medicatie meekrijgen is onmogelijk.
Anticonceptiepil gelukkig wel. Ik zie me al elke drie maanden ruzie maken om het juiste merk...

Na 34 jaar slikken weet ik echt wel wat ik moet hebben.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
17-10-2018 17:43
Anticonceptiepil gelukkig wel. Ik zie me al elke drie maanden ruzie maken om het juiste merk...

Na 34 jaar slikken weet ik echt wel wat ik moet hebben.
Ik moet elke maand, want ‘van de verzekering mogen ze deze medicatie nog maar voor 1 maand meegeven’. Wat een gelul man.
Er schijnt een tekort te zijn van merk X. De apotheek zei tegen mij dat Trigynon gelukkig nog wel verkrijgbaar is.

Diezelfde apotheek beweerde een paar jaar geleden dat Trigynon niet meer bestond, maar toen ik zei dat ik het dan maar in Frankrijk of Duitsland ging bestellen, was het ineens wel leverbaar?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven