Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:40
Is het ook!
(Moet nog wel ff bedenken wat het precies inhoud maar ik bedenk wel wat...)
Schattigmeisje: geweldige serie, heb hem in een paar dagen uitgekeken.
Uiteraard ook hier niet droog gehouden, aan het eind...
Oudblond: bedankt, ik zal het eens opzoeken.
Ik vind het best lekker hoor, ff lekker janken soms. Ik woon toch alleen, niemand die erover gaat mekkeren

Benieuwd trouwens of je man morgen in je koffie grap trapt.
vrijdag 19 oktober 2018 om 21:52
Ik had hem nog niet gekeken maar

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zaterdag 20 oktober 2018 om 07:11

Jij ook Kia, lekkorrrr

zaterdag 20 oktober 2018 om 09:26
Coconuts12 schreef: ↑20-10-2018 09:21Ik droomde dat ik een witte kat met kleine groene regenlaarsjes en een wit paard had. Beide waren echt zo schattig en lief. Toch wel een kleine teleurstelling bij het wakker worden.

zaterdag 20 oktober 2018 om 11:34
Coconuts12 schreef: ↑20-10-2018 09:21Ik droomde dat ik een witte kat met kleine groene regenlaarsjes en een wit paard had. Beide waren echt zo schattig en lief. Toch wel een kleine teleurstelling bij het wakker worden.

Damned if I don’t

zaterdag 20 oktober 2018 om 11:39
Lijkt me een heerlijke droom.Coconuts12 schreef: ↑20-10-2018 09:21Ik droomde dat ik een witte kat met kleine groene regenlaarsjes en een wit paard had. Beide waren echt zo schattig en lief. Toch wel een kleine teleurstelling bij het wakker worden.

Een van mijn eigen katten kwam me wakker maken met kopjes. Ook leuk.

Fijn weekend!

zaterdag 20 oktober 2018 om 11:53
Succes alvast. Wat ga je kopen?lollypopje schreef: ↑20-10-2018 11:48vannacht gelukkig rustig en goed geslapen. Voel me stuk uitgeruster dan de afgelopen dagen. Wel handig, want ik ga vandaag de IKEA trotseren
Damned if I don’t
zaterdag 20 oktober 2018 om 11:53
Vette serie, ik heb hem in 2 dagen uitgekeken.schattigmeisje schreef: ↑20-10-2018 11:45Lijkt me een geweldige droom ja!
Het is helemaal goed gekomen. Hij werd gelukkig wakker voor ik naar bed ging, en ik heb nog even geforumd en gelezen om mezelf af te leiden. Geen dromen gehad over lange spoken met wandelstokken![]()
Damned if I don’t

zaterdag 20 oktober 2018 om 11:58
Gelukkig. Spoken met wandelstokken kunnen toch niet hard rennen. Of wel?schattigmeisje schreef: ↑20-10-2018 11:45Lijkt me een geweldige droom ja!
Het is helemaal goed gekomen. Hij werd gelukkig wakker voor ik naar bed ging, en ik heb nog even geforumd en gelezen om mezelf af te leiden. Geen dromen gehad over lange spoken met wandelstokken![]()

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:12
Fijn dat je je wat beter voelt! Maar op een zaterdag naar IKEA zou al mijn energie weer wegzuigen. Succes! Ga je wat leuks kopen?lollypopje schreef: ↑20-10-2018 11:48vannacht gelukkig rustig en goed geslapen. Voel me stuk uitgeruster dan de afgelopen dagen. Wel handig, want ik ga vandaag de IKEA trotseren
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:14
kastje en ik ga met leuk gezelschap. Dus waarschijnlijk gaan we ons zwaar misdragenCoconuts12 schreef: ↑20-10-2018 12:12Fijn dat je je wat beter voelt! Maar op een zaterdag naar IKEA zou al mijn energie weer wegzuigen. Succes! Ga je wat leuks kopen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:15
lollypopje schreef: ↑20-10-2018 12:14kastje en ik ga met leuk gezelschap. Dus waarschijnlijk gaan we ons zwaar misdragen![]()

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:19
Ik ook (de vegaballetjes).
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:22
gezien mijn ervaring met sjoppen met jouw gezelschap kan ik daar volmondig ja opzeggenlollypopje schreef: ↑20-10-2018 12:14kastje en ik ga met leuk gezelschap. Dus waarschijnlijk gaan we ons zwaar misdragen![]()

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best